Volvo CMA: Nová platforma ukazuje také švédskou Škodu Octavia

pacho  |  22. 05. 2016 12:25

tak ten nadpis som nepochopil?? že škoda oktavia? v článku ani muk o oktavii. Či keď je to český server, a nebolo tam slovo oktávia, tak prémie idú dole? .

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  22. 05. 2016 13:41

Asi proto, že je to liftback. Jako Octávka. Ale taky to mohlo být švédský Mondeo, nebo Insignie a pod.

Odpovědět  |   | 
james  |  22. 05. 2016 15:51

a mozno trochu aj preto, ze je to clovek co stoji za octaviou 2.
ale zas na CZ weboch ine ani necakam, v kazdom automobile je trochu Skody :D

Odpovědět  |   | 
pikj  |  22. 05. 2016 12:40

Krasny auta, ale trapnej nadpis, proc to musite za kazdou cenu spojovat s Octavii?

Odpovědět  |   | 
pikj  |  22. 05. 2016 12:42

Ja se sice ptam, ale moc dobre vim proc, protoze tim pritahnete ctenare, ktery byste jinak nemeli, a to se mi na vas nelibi, komerce, komerce komerce za kazdou cenu, na ukor kvality. Fuj Autorevue

Odpovědět  |   | 
.  |  22. 05. 2016 19:03

naštěstí máme adblock. Článek si sice nepřečteme, jen diskusi, ale aspon na nás nevyskakují desítky reklam. Takže at si dávají lživé nadpisy jaké chtějí.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  23. 05. 2016 10:11

Tak jednak je tam spojitost s určitým člověkem a jeho prací a pak je snad špatně, že se píše o Škodě?
Namátkou se podívej na nějaký sportovní server. Je tam X různých článků a o výkonech českých sportovců a podstatně méně o zahraničním sportu. Podle logiky "co je české, nemůže být propagováno" by ČT4 sport třeba vynechalo hokejový zápas mezi USA a ČR a soustředili by se třeba na Švédsko nebo Finsko.
Chci tím říct, že jsme v ČR a máme tady tradiční českou značku (absolutní nezájem, pod koho teď patří) a můžeme být rádi, že má někde nějaké úspěchy. Rozhodně to špatná auta nejsou, to snad uznáme všichni.

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  22. 05. 2016 12:59

Demonstrovalo "na obuvy"?

Odpovědět  |   | 
ixb1  |  22. 05. 2016 18:08

Nojo volvo s90 jsou nepohodlný lakýrky za pět litrů a s40ka rozšlápnutý tenisky za dvě kilča.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  24. 05. 2016 15:36

Strašná zhovadilost.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  22. 05. 2016 17:39

Škodu Octavia II, Fabii II, Roomster, Yeti designoval dnešní šéfdesignér Volva Thomas Ingelath. To je spojuje.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  23. 05. 2016 05:41

Thomas Ingenlath born 1964 in Krefeld, Germany, was Chief Designer for Skoda from 2000 to 2005. Before that, he was been chief exterior designer for passenger cars at Volkswagen Design. He was responsible for design of first generation Skoda Superb and production Roomster. From 2006-2012 Ingenlath lead the Volkswagen Design Studio in Potsdam.

Beginning July in 2012, Thomas Ingenlath takes over as the Vice President of Design at Volvo cars. He will be tasked with developing the design language started by Peter Horbury and pushing the Volvo brand further forward in the luxury segment. Source: Carbodydesign.com

On August 23, 2013, Thomas Ingenlath unveiled a sample of the future direction of Volvo with the Concept C Coupé .

http://automobile.wikia.com/wiki/Thomas_Ingenlath...
https://www.linkedin.com/in/ingenlath-thomas-2625b617...

Odpovědět  |   | 
k22  |  23. 05. 2016 14:44

tak to se Tomík nemá čím chlubit..

Odpovědět  |   | 
St. Horák  |  22. 05. 2016 22:29

Vnímám ten nadpis jako vhodný a správný. Dnešní Volva nové generace, vyráběné pro Evropu, jsou "uřícené plechárny". V tomto směru mezi nimi a Škodovkami existuje rovnítko. Před pár roky ještě toto neplatilo, ale v té době vítězila špičková technika, kvalita a pokrokové technologie nad politikou.

Odpovědět  |   | 
Lh*qd6&516+2e5  |  23. 05. 2016 09:21

Ze by se snad autor nadpisu clanku snazil podsouvat myslenku, ze Skoda Octavie je matkou (ci otecem) vsech aut?

Odpovědět  |   | 
audax  |  25. 05. 2016 16:14

to ,že momentálne pre volvo pracoval návrhár,ktorý niečo robil aj pre škodovku ešte neznamená,že sa jedná o švédsku škodovku,ani de Grisogono,ktorý vyrábal a navrhoval hodinky pre značku Paris Hilton,nebol,nieje a nebude a nestane sa Paris Hiltonovou,tak ako sa nikdy zo škodovky nestane Porsche,aj keď dnes Škoda patrí pod koncern,ktorý má dosť spoločného s Ferdinandom P.,ani z Daewoo Kalos sa nestal automaticky Chevrolet Bel Air,keď Daewoo odkúpil GMC.....

Odpovědět  |   | 
Tomas  |  26. 05. 2016 12:23

Souhlas. V podstate je to i dehonestace prace Jozefa Kabane a jeho tymu. Protoze jemu se rovnez podarilo pozvednout skodu do skutecne premioveho segmentu s posledni oktavkou a superbem. Design skody je specificky a jedinecny a jakekoliv spodobnovani ji jen ubira na exkluzivite. Designove se koncepty skoda a volvo nedaji srovnavat uz vubec.

Jinak me pobavila veta o rychlosti cinskych inzenyru. No leda tak prd. To jen ze v cine odbory nekontroluji delku pracovni doby. Sved si vic nez 6-7 hodin nemuze dovolit. Mel by z toho problem. Ale cinan nema problem se svoji pravni pracovni ochranou udelat 300 hodin mesicne. V tom je cely vtip.

Odpovědět  |   | 
radsine  |  28. 05. 2016 13:59

Pouze mokrý sen pana redaktora, Shade se dotkne Volva jedině při bouračce, ikdyž ho vlastní Číňan. Není horších střepů v EU než auta z koncernu HJ (Hit...jun...). vylhaná kvalita na úkor zisku .

Odpovědět  |   | 
Karel  |  01. 06. 2016 06:55

Jinak ale mají tahle Volvo obyčejnou modulární platformu (jako MQB), pouze čtyřválcové a napříč uložené motory (jako TDI a TSI), které jsou původem z Číny. Mě to spíš připadá, že základ je úplně stejný jako u koncernu, ale s trochou čínské techniky. Zajisté to bude stát 800 000 Kč a zajisté to bude děsně kvalitní a mnohem lepší než koncern. Nejsem si jistý, jak to je s tou vylhanou kvalitou na úkor zisku

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

včera | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků
Minitest Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid: Víme, že má duši!

Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid

Nová Corolla je pohled na segment C po Japonsku. Mazdě to vyšlo, Toyota má v rukávu hybridní trumfy.

10.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 70 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 50 N/A
Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A