Volvo chce v Česku letos prodat 150 aut s airbagem pro chodce

Volvo chce v Česku letos prodat 150 aut s airbagem pro chodce

Tuzemské zastoupení švédské značky Volvo plánuje v letošním roce prodat 150 vozů V40 nové generace, které jsou jako první vybaveny airbagem pro chodce. Příští rok by jich mělo být 300. První nové V40 mají do Česka dorazit v srpnu.

Nová generace vozů V40 chce konkurovat v nižší střední třídě prémiovým modelům, jako je Mercedes třídy A, BMW 1 nebo Audi A3. Důraz klade především na bezpečnostní prvky. Vedle airbagu pro chodce je to systém hlídání mrtvého úhlu nebo systém pro upozornění řidiče na vozidlo blížící se z boku.

Moderní technikou prošpikovaný automobil nabízí také systém hlídající bdělost řidiče, asistenta pro jízdu v jízdních pruzích a parkovacího asistenta, který při podélném parkování přejímá řízení. Ve výbavě má také adaptivní tempomat funkční až do úplného zastavení a pracující na bázi radaru i laseru nebo systém detekce chodců s funkcí automatického brzdění. Cena bude začínat na 590 tisících korun.

Zdroj: E15.cz

 

bazar

Volvo XC90 2,4
Rok výroby: 2011
Stav: 118 759 km
Cena: 540 000 Kč
Volvo S80 2,4
Rok výroby: 2012
Stav: 117 530 km
Cena: 370 000 Kč
Volvo V60 2
Rok výroby: 2014
Stav: 158 409 km
Cena: 370 000 Kč
Volvo V50 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 259 065 km
Cena: 100 000 Kč
Volvo V70 2,4
Rok výroby: 2001
Stav: 224 853 km
Cena: 80 000 Kč
Volvo C30 2
Rok výroby: 2007
Stav: 187 411 km
Cena: 136 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

dnes | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků