Volvo chce detekovat opilé řidiče za volantem. Použije k tomu kamery v interiéru

Jig  |  21. 03. 2019 15:09

Další krok bude, že nabonzuje jakýkoliv přestupek policii, nebo řidiče rovnou už v rámci affilu zkásnou?

Odpovědět  |   | 
v  |  21. 03. 2019 15:29

volvo si kupují ovce..

Odpovědět  |   | 
tom  |  21. 03. 2019 17:12

Diskuse o autech jsou zapleveleny lidmi jako ty. Skoda

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  21. 03. 2019 19:53

On nemůže za to, že se Volvo chce přiblížit KLDR Kdysi dělali auta pro lidi nyní dělají auta pro podporovatele totalitních režimů

Odpovědět  |   | 
Maty  |  25. 03. 2019 10:17

A že je vám teď líp? Podporovatele totalitních režimů ..?! Váš nick dokonale vystihuje míru Vašich frustrací .. právě dosáhla vrcholu, že? Pardon, Vy ne .. ta frustrace . Vy jste toho viditelně schopen jen anonymně a v diskuzních fórech

Odpovědět  |   | 
Takurcite  |  21. 03. 2019 16:21

Takze v CR klesne prodejnost zhruba o 50% a dal na vychod o 80%.
Jejich boj...

Odpovědět  |   | 
tom  |  21. 03. 2019 17:13

Více než Češi pijí jen Litevci

Odpovědět  |   | 
polo  |  21. 03. 2019 17:36

Jo, jo. Elektronický koncentrák pro všechny. V budoucnu bude jedno, zda je člověk v base nebo venku.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  21. 03. 2019 18:12

Čínská automobilka podkuřuje čínským komančům, ještě doplnit automatické strhávání bodů za použití vulgárních slov nebo dopravní přestupek a dílo bude dokonáno.

Odpovědět  |   | 
E15  |  24. 03. 2019 17:25

JJ, "Dostaváte pokutu jeden kredit za porušení slovního morálního statutu" už není daleko

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  21. 03. 2019 19:50

Volvo je horší jak politici a ještě horší je, že si ho někteří kupují takže si politici budou myslet, že se to líbí i nám ostatním a nařídí nám to povinně všude

Odpovědět  |   | 
Net  |  21. 03. 2019 21:14

Je to hnus, co všechno je dnes povinná výbava vozu. Osobně bych byl pro "povinně volitelnou" výbavu, třeba ecall, parkovací kamera, nebo ESP a další systémy mohou být užitečné a bylo by fajn, kdyby zákazník měl možnost si je koupit u kteréhokoli auta jako příplatkovou výbavu. Dokonce i možnost opt out ,tedy legální odinstalace těchto systémů navíc by byla lepší než je mít povinně. Ať mají lidé bez nich třeba dražší pojistku, ale za chvíli nám Evropská unie bude říkat, kolik toaletního papíru smíme použít... i když nejspíš ho zakáže jako neekologický a ucpávající kanalizaci a budeme mít záchody s vodotryskem po vzoru Japonska...

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  22. 03. 2019 06:35

Ve švédsku se neskutečně chlastá, tam musí být bič na křesťany, protože mušláci jsou nealko.

Odpovědět  |   | 
Jig  |  22. 03. 2019 08:36

Oni jsou nealko jen na venek... jak jsou pod střechou tak je to v modu "co alláh nevidí to není" :)

Odpovědět  |   | 
Ef  |  22. 03. 2019 06:38

No já jsem přešel před pár lety od volva k mercedesu, ale sympatie k volvu jsem stále měl, ale ted u mě už skončili definitivně..mám pocit, že se volvo nyní snaží od sebe prostě odhánět zákazníky...to co předvádí je socializmus na čtyřech kolech...za chvílí napráší vlastního řidiče fízlům za špatné parkování, a to vše pod rouškou bezpečnosti..myslím, že v bruselu nemají poslušnějšího výrobce aut..to cose děje je vrchol dekadence a sebedestrukce západní civilizace. letos poprvé půjdu k eurovolbám, a doufám,že ti levičáci prosazující ekoterorismus, teplouše a import černochů (voliču levice) do evropy půjdou dop....

Odpovědět  |   | 
Evropský mileniál  |  22. 03. 2019 08:24

Já bych zavedl sociální kredit, jako v Číně. A ty by jsi tam za tento příspěvek nevyznávající společné hodnoty dostal hromadu záporných bodů, takže by ti Volvo, vůz pro uvědomělé, ani neprodali. Tak a měl by jsi to.

Odpovědět  |   | 
Maty  |  22. 03. 2019 09:13

Nic z toho, co jste napsali, není pravda, takto ten systém není designován a nemá fungovat. Prosím zjistěte si více, než něco takového uveřejníte (nejste ovšem sami :/) ! Systém je schopen kontaktovat řidiče prostřednictvím operátora std e-call, jestli je v pořádku a nepotřebuje pomoc, protože vůz / řidič vykazuje známky přímého ohrožení sebe nebo druhých. Je to až nejvyšší fáze reakce systému, když na žádné jiné varování systému vozu řidič nereaguje. Nicméně další detaily zatím nebyli zveřejněny, tedy nechápu (nebo i chápu) fabulace českých automotive novinářů.. Tedy ještě jednou nikdo nikoho hlásit nikam nebude! Ale s 3 promile za volantem se možná už ve Volvu nesvezete .. stejně tak Vám to ale může zachránit život při hypoglikemickém záchvatu atd ..Ale je to marný, je to marný , je to ...

Odpovědět  |   | 
Marex  |  22. 03. 2019 13:04

Volvo se rozhodlo být za každou cenu papežtější než papež a dobrovolně si tím snížit prodeje Nejdříve omezení rychlosti, pak kontrola alkoholu, ale věřím, že si laťku ještě zvýší, třeba testem na drogy a nebo udáváním svého řidiče za přestupky v provozu na příslušné orgány

Odpovědět  |   | 
Herbert Schubert  |  23. 03. 2019 12:02

Jakýkoliv palubní systém který zabrání ožralému či zdrogovanému řídit je cesta správným směrem. 👍

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  23. 03. 2019 12:57

Volvo si dalo za cíl, že v jejich autech nezahyne ani jediný řidič. V autech, která nikdo nekupuje, skutečně nikdo neumře...
A teď vážně. Kde je váš limit toho, jak vás vaše auto může šmírovat. Já bych něco, co mě permanentně snímá nechtěl. V autě nadávám, prdím, škrábu se na koulích, ošmatávám se s ženskými. Dost na tom, že to má okna, kameru nepotřebuju.

Odpovědět  |   | 
Maty  |  25. 03. 2019 09:22

Ale i to je v pořádku a Volvu asi nezbývá, než to respektovat.. :D nicméně povíme si to tak za 3-5 let a možná si pak vzpomenete, jak normální to v tu chvíli bude a kolik bude následovníků .. a bez ohrnování nosu ... A ještě jednou - nikdo nikoho šmírovat nebude, kamery nebudou pořizovat záznam a už vůbec ho někam posílat... mělo by se jednat o vysoce sofistikovaný systém senzorů a kamer reagující pouze na přímé ohrožení ztrátou pozornosti, vlivem omamných látek nebo tělesnou indispozicí a to ještě v několika stupních eskalace formou akusticko-vizuálního varování, případného kontaktu operátora e-call, jako v případě aut.notifikace při nehodě a nejhůř snížení rychlosti a bezpečného odstavení vozu ke krajnici. Nicméně zde by se mělo jednat až o krajní reakci systému, když vše před totálně selže .. Takže ošmatávání za jízdy, když budete držet volant, sledovat provoz a aktivně řídit asi ještě projde ;) , ale chlast a drogy už těžko .. A teď vážně - fakt vám to tak vadí ?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro