Volvo chce detekovat opilé řidiče za volantem. Použije k tomu kamery v interiéru

21 komentářů

Tommy
23. března • 12:57

Volvo si dalo za cíl, že v jejich autech nezahyne ani jediný řidič. V autech, která nikdo nekupuje, skutečně nikdo neumře...:-P
A teď vážně. Kde je váš limit toho, jak vás vaše auto může šmírovat. Já bych něco, co mě permanentně snímá nechtěl. V autě nadávám, prdím, škrábu se na koulích, ošmatávám se s ženskými. Dost na tom, že to má okna, kameru nepotřebuju.

Maty
25. března • 9:22

Ale i to je v pořádku a Volvu asi nezbývá, než to respektovat.. :D nicméně povíme si to tak za 3-5 let a možná si pak vzpomenete, jak normální to v tu chvíli bude a kolik bude následovníků .. a bez ohrnování nosu ... A ještě jednou - nikdo nikoho šmírovat nebude, kamery nebudou pořizovat záznam a už vůbec ho někam posílat... mělo by se jednat o vysoce sofistikovaný systém senzorů a kamer reagující pouze na přímé ohrožení ztrátou pozornosti, vlivem omamných látek nebo tělesnou indispozicí a to ještě v několika stupních eskalace formou akusticko-vizuálního varování, případného kontaktu operátora e-call, jako v případě aut.notifikace při nehodě a nejhůř snížení rychlosti a bezpečného odstavení vozu ke krajnici. Nicméně zde by se mělo jednat až o krajní reakci systému, když vše před totálně selže .. Takže ošmatávání za jízdy, když budete držet volant, sledovat provoz a aktivně řídit asi ještě projde ;) , ale chlast a drogy už těžko .. A teď vážně - fakt vám to tak vadí ?

Herbert Schubert
23. března • 12:02

Jakýkoliv palubní systém který zabrání ožralému či zdrogovanému řídit je cesta správným směrem. 👍

Marex
22. března • 13:04

Volvo se rozhodlo být za každou cenu papežtější než papež a dobrovolně si tím snížit prodeje :-D Nejdříve omezení rychlosti, pak kontrola alkoholu, ale věřím, že si laťku ještě zvýší, třeba testem na drogy a nebo udáváním svého řidiče za přestupky v provozu na příslušné orgány :-P

Maty
22. března • 9:13

Nic z toho, co jste napsali, není pravda, takto ten systém není designován a nemá fungovat. Prosím zjistěte si více, než něco takového uveřejníte (nejste ovšem sami :/) ! Systém je schopen kontaktovat řidiče prostřednictvím operátora std e-call, jestli je v pořádku a nepotřebuje pomoc, protože vůz / řidič vykazuje známky přímého ohrožení sebe nebo druhých. Je to až nejvyšší fáze reakce systému, když na žádné jiné varování systému vozu řidič nereaguje. Nicméně další detaily zatím nebyli zveřejněny, tedy nechápu (nebo i chápu) fabulace českých automotive novinářů.. Tedy ještě jednou nikdo nikoho hlásit nikam nebude! Ale s 3 promile za volantem se možná už ve Volvu nesvezete .. stejně tak Vám to ale může zachránit život při hypoglikemickém záchvatu atd ..Ale je to marný, je to marný , je to ...

Ef
22. března • 6:38

No já jsem přešel před pár lety od volva k mercedesu, ale sympatie k volvu jsem stále měl, ale ted u mě už skončili definitivně..mám pocit, že se volvo nyní snaží od sebe prostě odhánět zákazníky...to co předvádí je socializmus na čtyřech kolech...za chvílí napráší vlastního řidiče fízlům za špatné parkování, a to vše pod rouškou bezpečnosti..myslím, že v bruselu nemají poslušnějšího výrobce aut..to cose děje je vrchol dekadence a sebedestrukce západní civilizace. letos poprvé půjdu k eurovolbám, a doufám,že ti levičáci prosazující ekoterorismus, teplouše a import černochů (voliču levice) do evropy půjdou dop....

Evropský mileniál
22. března • 8:24

Já bych zavedl sociální kredit, jako v Číně. A ty by jsi tam za tento příspěvek nevyznávající společné hodnoty dostal hromadu záporných bodů, takže by ti Volvo, vůz pro uvědomělé, ani neprodali. Tak a měl by jsi to.

Zelí
22. března • 6:35

Ve švédsku se neskutečně chlastá, tam musí být bič na křesťany, protože mušláci jsou nealko.

Jig
22. března • 8:36

Oni jsou nealko jen na venek... jak jsou pod střechou tak je to v modu "co alláh nevidí to není" :)

Neurotic
21. března • 19:50

Volvo je horší jak politici a ještě horší je, že si ho někteří kupují takže si politici budou myslet, že se to líbí i nám ostatním a nařídí nám to povinně všude3-[

Net
21. března • 21:14

Je to hnus, co všechno je dnes povinná výbava vozu. Osobně bych byl pro "povinně volitelnou" výbavu, třeba ecall, parkovací kamera, nebo ESP a další systémy mohou být užitečné a bylo by fajn, kdyby zákazník měl možnost si je koupit u kteréhokoli auta jako příplatkovou výbavu. Dokonce i možnost opt out ,tedy legální odinstalace těchto systémů navíc by byla lepší než je mít povinně. Ať mají lidé bez nich třeba dražší pojistku, ale za chvíli nám Evropská unie bude říkat, kolik toaletního papíru smíme použít... i když nejspíš ho zakáže jako neekologický a ucpávající kanalizaci a budeme mít záchody s vodotryskem po vzoru Japonska...

Karel.
21. března • 18:12

Čínská automobilka podkuřuje čínským komančům, ještě doplnit automatické strhávání bodů za použití vulgárních slov nebo dopravní přestupek a dílo bude dokonáno.

E15
24. března • 17:25

JJ, "Dostaváte pokutu jeden kredit za porušení slovního morálního statutu" už není daleko :-D

polo
21. března • 17:36

Jo, jo. Elektronický koncentrák pro všechny. V budoucnu bude jedno, zda je člověk v base nebo venku.

Takurcite
21. března • 16:21

Takze v CR klesne prodejnost zhruba o 50% a dal na vychod o 80%.
Jejich boj...

tom
21. března • 17:13

Více než Češi pijí jen Litevci

Jig
21. března • 15:09

Další krok bude, že nabonzuje jakýkoliv přestupek policii, nebo řidiče rovnou už v rámci affilu zkásnou?

v
21. března • 15:29

volvo si kupují ovce..

tom
21. března • 17:12

Diskuse o autech jsou zapleveleny lidmi jako ty. Skoda

Neurotic
21. března • 19:53

On nemůže za to, že se Volvo chce přiblížit KLDR;-) Kdysi dělali auta pro lidi nyní dělají auta pro podporovatele totalitních režimů:-/

Maty
25. března • 10:17

A že je vám teď líp? :-D Podporovatele totalitních režimů ..?! Váš nick dokonale vystihuje míru Vašich frustrací .. právě dosáhla vrcholu, že? Pardon, Vy ne .. ta frustrace . Vy jste toho viditelně schopen jen anonymně a v diskuzních fórech B-]

Doporučujeme

Články odjinud