Volvo C70 facelift: další informace a snímky

Volvo oficiálně uvolnilo fotky a informace o svém inovovaném kabrioletu. Mnoho nového jsme se nedozvěděli, ale něco přece jen.

V předchozích týdnech jsme se setkali s několika špionážními snímky omlazeného kabrioletu se staronovým označením C70 od Volva a nakonec i úniku fotografií jeho oficiální podobizny. Ty nám tentokrát Volvo naservírovalo oficiálně a k tomu přidalo i pár informací, které únik snímků nedoprovázely.

Svérázný Seveřan, který svoji posádku chrání pevnou skládací střechou poskytující takřka plný komfort uzavřeného vozu, dostal výrazný „nos“ inspirovaný loňskou studií Volva S60 z Detroitu. Zcela nové jsou též přední nárazník, roztažené světlomety, zdůrazněná maska chladiče či rozšířené blatníky, celek přitom působí podstatně sebevědomějším dojmem než dosud. Modifikace zádě se omezily prakticky jen na přepracovaná sdružená světla s jednotkami LED, větší nápis Volvo a upravený zadní nárazník. Pro modelový rok 2010 přináší Volvo C70 i nový odstín laku Flamenco Red Pearl.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

„Pečlivě jsme přepracovali přední a zadní část auta, které tak lépe odpovídají větším vozům Volvo,“ tvrdí Fedde Talsma, šéfdesignér Volvo pro vzhled karosérií. „Zároveň jsme zvýšili kvalitu materiálů použitých k čalounění interiéru se záměrem zlepšit pocit luxusu.“ Vnitřek tohoto čtyřmístného vozu se tedy vyznačuje novými materiály a upraveným přístrojovým štítem. Originální, jakoby ve vzduchu plápolající středový panel však naštěstí zůstal zachován, neboť v době bezmezné unifikace vkusu designérů i zákazníků se z tohoto praktického a působivého prvku stal jedinečný rys soudobých vozů Volvo.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Do nového modelového roku však omlazené Volvo C70 vstupuje s nezměněnou škálou motorů. V závislosti na konkrétním trhu tak mohou zákazníci vybírat ze tří zážehových a dvou vznětových jednotek. Zastánci benzínu proto budou vybírat mezi motory 2,4 l/140 a 170 koní a T5 s výkonem 230 koní, pokud se neštítíte lít do svého auta naftu, jsou pro vás připraveny jednotky 2,0D/136 koní a D5 o výkonu 180 koní.

V showroomech by se modernizované vozy Volvo C70 měly objevit na prahu další sezóny jízdy s větrem ve vlasech, tedy na jaře příštího roku. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volvo C70 po faceliftu
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků