Volvo C70 facelift: další informace a snímky

Volvo oficiálně uvolnilo fotky a informace o svém inovovaném kabrioletu. Mnoho nového jsme se nedozvěděli, ale něco přece jen.

V předchozích týdnech jsme se setkali s několika špionážními snímky omlazeného kabrioletu se staronovým označením C70 od Volva a nakonec i úniku fotografií jeho oficiální podobizny. Ty nám tentokrát Volvo naservírovalo oficiálně a k tomu přidalo i pár informací, které únik snímků nedoprovázely.

Svérázný Seveřan, který svoji posádku chrání pevnou skládací střechou poskytující takřka plný komfort uzavřeného vozu, dostal výrazný „nos“ inspirovaný loňskou studií Volva S60 z Detroitu. Zcela nové jsou též přední nárazník, roztažené světlomety, zdůrazněná maska chladiče či rozšířené blatníky, celek přitom působí podstatně sebevědomějším dojmem než dosud. Modifikace zádě se omezily prakticky jen na přepracovaná sdružená světla s jednotkami LED, větší nápis Volvo a upravený zadní nárazník. Pro modelový rok 2010 přináší Volvo C70 i nový odstín laku Flamenco Red Pearl.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

„Pečlivě jsme přepracovali přední a zadní část auta, které tak lépe odpovídají větším vozům Volvo,“ tvrdí Fedde Talsma, šéfdesignér Volvo pro vzhled karosérií. „Zároveň jsme zvýšili kvalitu materiálů použitých k čalounění interiéru se záměrem zlepšit pocit luxusu.“ Vnitřek tohoto čtyřmístného vozu se tedy vyznačuje novými materiály a upraveným přístrojovým štítem. Originální, jakoby ve vzduchu plápolající středový panel však naštěstí zůstal zachován, neboť v době bezmezné unifikace vkusu designérů i zákazníků se z tohoto praktického a působivého prvku stal jedinečný rys soudobých vozů Volvo.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Do nového modelového roku však omlazené Volvo C70 vstupuje s nezměněnou škálou motorů. V závislosti na konkrétním trhu tak mohou zákazníci vybírat ze tří zážehových a dvou vznětových jednotek. Zastánci benzínu proto budou vybírat mezi motory 2,4 l/140 a 170 koní a T5 s výkonem 230 koní, pokud se neštítíte lít do svého auta naftu, jsou pro vás připraveny jednotky 2,0D/136 koní a D5 o výkonu 180 koní.

V showroomech by se modernizované vozy Volvo C70 měly objevit na prahu další sezóny jízdy s větrem ve vlasech, tedy na jaře příštího roku. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volvo C70 po faceliftu
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků
Test: Kiu Rio jsme vyzkoušeli v základní výbavě. Je to dobrá koupě?

Kia Rio 1,25 CVVT

Nová Kia Rio si chce v segmentu B ukousnout větší kus koláče, než kdy předtím. Po týdenním soužití už víme, že na to předpoklady rozhodně má.

11.  6.  2017 | Milan Lažanský | 9 příspěvků