Volvo C70 facelift: další informace a snímky

Volvo oficiálně uvolnilo fotky a informace o svém inovovaném kabrioletu. Mnoho nového jsme se nedozvěděli, ale něco přece jen.

V předchozích týdnech jsme se setkali s několika špionážními snímky omlazeného kabrioletu se staronovým označením C70 od Volva a nakonec i úniku fotografií jeho oficiální podobizny. Ty nám tentokrát Volvo naservírovalo oficiálně a k tomu přidalo i pár informací, které únik snímků nedoprovázely.

Svérázný Seveřan, který svoji posádku chrání pevnou skládací střechou poskytující takřka plný komfort uzavřeného vozu, dostal výrazný „nos“ inspirovaný loňskou studií Volva S60 z Detroitu. Zcela nové jsou též přední nárazník, roztažené světlomety, zdůrazněná maska chladiče či rozšířené blatníky, celek přitom působí podstatně sebevědomějším dojmem než dosud. Modifikace zádě se omezily prakticky jen na přepracovaná sdružená světla s jednotkami LED, větší nápis Volvo a upravený zadní nárazník. Pro modelový rok 2010 přináší Volvo C70 i nový odstín laku Flamenco Red Pearl.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

„Pečlivě jsme přepracovali přední a zadní část auta, které tak lépe odpovídají větším vozům Volvo,“ tvrdí Fedde Talsma, šéfdesignér Volvo pro vzhled karosérií. „Zároveň jsme zvýšili kvalitu materiálů použitých k čalounění interiéru se záměrem zlepšit pocit luxusu.“ Vnitřek tohoto čtyřmístného vozu se tedy vyznačuje novými materiály a upraveným přístrojovým štítem. Originální, jakoby ve vzduchu plápolající středový panel však naštěstí zůstal zachován, neboť v době bezmezné unifikace vkusu designérů i zákazníků se z tohoto praktického a působivého prvku stal jedinečný rys soudobých vozů Volvo.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Do nového modelového roku však omlazené Volvo C70 vstupuje s nezměněnou škálou motorů. V závislosti na konkrétním trhu tak mohou zákazníci vybírat ze tří zážehových a dvou vznětových jednotek. Zastánci benzínu proto budou vybírat mezi motory 2,4 l/140 a 170 koní a T5 s výkonem 230 koní, pokud se neštítíte lít do svého auta naftu, jsou pro vás připraveny jednotky 2,0D/136 koní a D5 o výkonu 180 koní.

V showroomech by se modernizované vozy Volvo C70 měly objevit na prahu další sezóny jízdy s větrem ve vlasech, tedy na jaře příštího roku. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volvo C70 po faceliftu

bazar

Volvo XC90 2,4
Rok výroby: 2011
Stav: 118 740 km
Cena: 560 000 Kč
Volvo S80 2,4
Rok výroby: 2012
Stav: 117 530 km
Cena: 380 000 Kč
Volvo XC90 2,4
Rok výroby: 2010
Stav: 199 811 km
Cena: 390 000 Kč
Volvo V40 1,9
Rok výroby: 2004
Stav: 242 247 km
Cena: 60 000 Kč
Volvo V60 2
Rok výroby: 2012
Stav: 156 631 km
Cena: 320 000 Kč
Volvo XC60 2,4
Rok výroby: 2008
Stav: 193 679 km
Cena: 300 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků