Ten nadpis vypadá, jako kdyby Škoda Octavia v tom testu dopadla lépe.
Tak valná většina aut tam dnes propadá, v rámci bezpečnosti nebo čím ty nulové jízdní vlastnosti komentují...Oktávka byla taky dobrá katastrofa, ale tento test je realita, bohužel. A je děsivá.
Je to holt těžké, vysoké a nastavené tak, aby se to nepřevrátilo...vedro s tím nemá co dělat, ale je pravda že co jsem četl o těch gumách, tak čert ví (velký nájezd = tvrdá směs, nízký valivý odpor = tvrdé bočnice+směs atd....takže pravděpodobně zmršená guma). Každopádně je to ostuda.
Já bych největší důvod taky přikládal pneu. Tyto konkrétně neznám, ale celkově i na autě typu sedan do 1 300kg poznáte v zatáčce, při rozjezdu apod. zda máte tvrdou směs nebo měkkou a klidně to můžou být prémiové pneu. Prostě pneu jsou to jediné, co vás drží na cestě, a stejně to strašně moc lidí neřeší.
Je to o volbě pneumatiky do prvovýroby. Například Audi pro E-Tron do Evropy používá výhradně pneu Continental PremiumContact 6 nebo Bridgestone Alenza, obě v kategorii jízdního odporu B a s životností i na tak těžkém autě překračující 60 000km. A do USA e-trony posílá výhradně na celoročních pneu Pirelli Scorpio Zero AllSeason (taky "B"), na které Pirelli dává záruku 80 000km. A všechny tři drží na silnici skvěle. Pokud Volvo u XC40 šetří, je to samozřejmě problém, který - viz výše, není nutný.
Nevím jak Alenza, ale Contact 6 jsem teď dojel, a výdrž tak 20-25 tis. km. Auto 1,6 t a žádná extra divočina. Navíc malinko tvrdší, takže jsem čekal více.....Jinak prvovýroba jasně, ale to si myslím, že tady je nejdůležitější cena. A zajímavé rozdíly Evropa/Amerika. A fakt 80 tis? To už musí být tvrdé jako v kočáře a dřevěnými koly.
Já je na e-tronu měnil za stavu tachometru 88000km, v tom ovšem bylo 25 000 na zimních. Takže 60tkm daly s přehledem. 265/45 R21 108H.
není Contact 6 jako Contact 6. On je propastný rozdíl mezi Conti Premiumcontact 6 a Sportcontact 6. CPC6 je pneu se sníženým valivým odporem a optimalizovanou směsí na univerzálnost použití a velmi dlouhou životnost.SCS6 je vysokorychlostní pneu, která má extrémní adhezi, ale životnost opravdu někde mezi 15 a 25 tkm.U celoroční Pirelli 265/45R21 108Y ve verzi AO "B" (pro e-tron, tatáž guma pro Jaguar/LandRover má úplně jinou směs a valivý odpor "C") mě trochu odvaha výrobce se zárukou 80000km překvapuje. Není to vůbec špatná celoroční pneu, ale například Vredestein Quatrac Pro je daleko lepší.. tedy v sousedních rozměrech, zrovna 265/45R21 se nevyrábí.
Kluci sorry že vám do toho skáču, ale Pirrelli P Zero je jen marketingový název a mimo jiné se "stejné" gumy montují i na nová Ferrari....tyhle dedukce a žvásty jsou úplně mimo....takže o nich víme kulové...
Ale tady není řeč o P Zero ale Scorpio Zero, což je úplně jiná kategorie
180km/h maximalka je kvoli usetrenym milionom eur za vyvov lepsich materialov na rozne casti auta.Tam vobec nejde o bezpecnost, len a len v prvom rade o prachy.Tento kanal na yt je jeden z mala co fakt testuje podstatnu vec.A tie pneu by som ani zadarmo nechcel take slicky nemaju ani sportaky.A auto vyzera jak naburana tesla krizena s ID.
Pirelli PZero Elect v rozměrech 235/45R20 vpředu a 255/10 R20 vzadu.Tak ten 10% profil vzadu, to musí být zážitek :) :)
Vedeni Volva se rozhodlo vzit to stejnou cestou jako Saab. Ve vozech teto znacky totiz take umira cim dal mene lidi.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.