Volvo C40 Recharge propadlo v losím testu. Důvodů neúspěchu může být hned několik

13 komentářů

Rejpal
30. srpna • 13:22

Ten nadpis vypadá, jako kdyby Škoda Octavia v tom testu dopadla lépe.

Twan
30. srpna • 19:03

Tak valná většina aut tam dnes propadá, v rámci bezpečnosti nebo čím ty nulové jízdní vlastnosti komentují...Oktávka byla taky dobrá katastrofa, ale tento test je realita, bohužel. A je děsivá.

Twan
29. srpna • 16:35

Je to holt těžké, vysoké a nastavené tak, aby se to nepřevrátilo...vedro s tím nemá co dělat, ale je pravda že co jsem četl o těch gumách, tak čert ví (velký nájezd = tvrdá směs, nízký valivý odpor = tvrdé bočnice+směs atd....takže pravděpodobně zmršená guma). Každopádně je to ostuda.

Mansart
30. srpna • 9:05

Já bych největší důvod taky přikládal pneu. Tyto konkrétně neznám, ale celkově i na autě typu sedan do 1 300kg poznáte v zatáčce, při rozjezdu apod. zda máte tvrdou směs nebo měkkou a klidně to můžou být prémiové pneu. Prostě pneu jsou to jediné, co vás drží na cestě, a stejně to strašně moc lidí neřeší.

Jan Taraba
30. srpna • 12:29

Je to o volbě pneumatiky do prvovýroby. Například Audi pro E-Tron do Evropy používá výhradně pneu Continental PremiumContact 6 nebo Bridgestone Alenza, obě v kategorii jízdního odporu B a s životností i na tak těžkém autě překračující 60 000km. A do USA e-trony posílá výhradně na celoročních pneu Pirelli Scorpio Zero AllSeason (taky "B"), na které Pirelli dává záruku 80 000km. A všechny tři drží na silnici skvěle. Pokud Volvo u XC40 šetří, je to samozřejmě problém, který - viz výše, není nutný.

Mansart
30. srpna • 12:46

Nevím jak Alenza, ale Contact 6 jsem teď dojel, a výdrž tak 20-25 tis. km. Auto 1,6 t a žádná extra divočina. Navíc malinko tvrdší, takže jsem čekal více.....
Jinak prvovýroba jasně, ale to si myslím, že tady je nejdůležitější cena. A zajímavé rozdíly Evropa/Amerika. A fakt 80 tis? To už musí být tvrdé jako v kočáře a dřevěnými koly.

Jan Taraba
30. srpna • 14:51

Já je na e-tronu měnil za stavu tachometru 88000km, v tom ovšem bylo 25 000 na zimních. Takže 60tkm daly s přehledem. 265/45 R21 108H.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jogurt
30. srpna • 15:42

není Contact 6 jako Contact 6. On je propastný rozdíl mezi Conti Premiumcontact 6 a Sportcontact 6.
CPC6 je pneu se sníženým valivým odporem a optimalizovanou směsí na univerzálnost použití a velmi dlouhou životnost.
SCS6 je vysokorychlostní pneu, která má extrémní adhezi, ale životnost opravdu někde mezi 15 a 25 tkm.
U celoroční Pirelli 265/45R21 108Y ve verzi AO "B" (pro e-tron, tatáž guma pro Jaguar/LandRover má úplně jinou směs a valivý odpor "C") mě trochu odvaha výrobce se zárukou 80000km překvapuje. Není to vůbec špatná celoroční pneu, ale například Vredestein Quatrac Pro je daleko lepší.. tedy v sousedních rozměrech, zrovna 265/45R21 se nevyrábí.

Twan
30. srpna • 19:01

Kluci sorry že vám do toho skáču, ale Pirrelli P Zero je jen marketingový název a mimo jiné se "stejné" gumy montují i na nová Ferrari....tyhle dedukce a žvásty jsou úplně mimo....takže o nich víme kulové...

jogurt
31. srpna • 16:20

Ale tady není řeč o P Zero ale Scorpio Zero, což je úplně jiná kategorie

mmichall
29. srpna • 15:42

180km/h maximalka je kvoli usetrenym milionom eur za vyvov lepsich materialov na rozne casti auta.
Tam vobec nejde o bezpecnost, len a len v prvom rade o prachy.
Tento kanal na yt je jeden z mala co fakt testuje podstatnu vec.
A tie pneu by som ani zadarmo nechcel take slicky nemaju ani sportaky.
A auto vyzera jak naburana tesla krizena s ID.

Nojono
29. srpna • 14:38

Pirelli PZero Elect v rozměrech 235/45R20 vpředu a 255/10 R20 vzadu.
Tak ten 10% profil vzadu, to musí být zážitek :) :)

jozka
29. srpna • 13:28

Vedeni Volva se rozhodlo vzit to stejnou cestou jako Saab. Ve vozech teto znacky totiz take umira cim dal mene lidi.

Doporučujeme

Články odjinud