Volvo C30: první ceny vypadají dobře

Nový malý model švédského Volva se veřejnosti představí za pár dnů v Paříži. Poté mu již nebude nic bránit, aby se dostal do autosalonů a zákazníci si mohli dopřát nový hatchback s originálním designem.

Přestože ještě nejsou stanoveny oficiální ceny pro český trh, máme k dispozici ceník určený pro jinou evropskou zemi. Ceny Volv na tomto trhu jsou prakticky totožné jako u nás a lze si podle nich udělat dobrý obrázek o tom, kolik bude stát C30 v České republice. Spekulativní ceník v české měně si můžete problédnou níže.

Tip: Více o modelu Volvo C30 si můžete přečíst zde.

C30 se bude prodávat ve třech stupních výbavy Kinetic, Mommentum a Summum, tedy u Volva nic nového. V této chvíli nejsou bohužel k dispozici specifikace jednotlivých výbav.

 
Kinetic
Mommentum
Summum
1,6 16V 74 kW (100 k)
549 195
610 812
680 466
1,8 16V 92 kW (125 k)
601 436
665 598
738 065
2,0 16V 107 kW (145 k)
648 318
712 480
784 947
2,4 20V 125 kW (170 k)
695 736
759 898
832 365
2,5T5 20V 162 kW (220 k)
x
857 280
931 756
1,6D 80 kW (110 k)
626 886
688 503
758 157
2,0D 100 kW (136 k)
669 750
731 367
801 021
D5 Automat 132 kW (180 k)
801 369
865 531
937 998

Ceny jsou uvedeny v Kč vč. DPH.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 50 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků