Volvo C30 Polestar: méně „hot“ než se čekalo

Volvo C30 Polestar: méně „hot“ než se čekalo

Možná si vzpomenete na koncept Volva C30 Polestar. Tohle auto zaslouženě vzbudilo velkou pozornost. O pohon se staral pětiválec naladěný na 411 kW, nechyběl pohon všech kol a kopmletně přepracovaný podvozek. Nedávno švédská automobilka oznámila sérii omezenou na 250 kusů určenou navíc pouze pro americký trh.

Volvo C30 Polestar: oficiální tuning?

Volvo C30 Polestar: oficiální tuning?

Limitovaná edice Volva C30 Polestar ovšem zůstala poněkud za očekáváním. Ono totiž de facto jde o sériové provedení vrcholné verze osazené motorem T5. Ten vyprodukuje 253 koní a 370 Nm, což je o 23 koní více, než v případě běžné verze. Tím jsou v podstatě veškeré odlišnosti vyřízené. Zájemci se mohou těšit také na lak Rebel Blue a příslušné plakety v interiéru. K dispozici je jak manuální šestistupňová, tak pětistupňová automatická převodovka.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků