Volvo C30 Polestar: méně „hot“ než se čekalo

Volvo C30 Polestar: méně „hot“ než se čekalo

Možná si vzpomenete na koncept Volva C30 Polestar. Tohle auto zaslouženě vzbudilo velkou pozornost. O pohon se staral pětiválec naladěný na 411 kW, nechyběl pohon všech kol a kopmletně přepracovaný podvozek. Nedávno švédská automobilka oznámila sérii omezenou na 250 kusů určenou navíc pouze pro americký trh.

Volvo C30 Polestar: oficiální tuning?

Volvo C30 Polestar: oficiální tuning?

Limitovaná edice Volva C30 Polestar ovšem zůstala poněkud za očekáváním. Ono totiž de facto jde o sériové provedení vrcholné verze osazené motorem T5. Ten vyprodukuje 253 koní a 370 Nm, což je o 23 koní více, než v případě běžné verze. Tím jsou v podstatě veškeré odlišnosti vyřízené. Zájemci se mohou těšit také na lak Rebel Blue a příslušné plakety v interiéru. K dispozici je jak manuální šestistupňová, tak pětistupňová automatická převodovka.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 39 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků