Volvo C30 Polestar: méně „hot“ než se čekalo

Volvo C30 Polestar: méně „hot“ než se čekalo

Možná si vzpomenete na koncept Volva C30 Polestar. Tohle auto zaslouženě vzbudilo velkou pozornost. O pohon se staral pětiválec naladěný na 411 kW, nechyběl pohon všech kol a kopmletně přepracovaný podvozek. Nedávno švédská automobilka oznámila sérii omezenou na 250 kusů určenou navíc pouze pro americký trh.

Volvo C30 Polestar: oficiální tuning?

Volvo C30 Polestar: oficiální tuning?

Limitovaná edice Volva C30 Polestar ovšem zůstala poněkud za očekáváním. Ono totiž de facto jde o sériové provedení vrcholné verze osazené motorem T5. Ten vyprodukuje 253 koní a 370 Nm, což je o 23 koní více, než v případě běžné verze. Tím jsou v podstatě veškeré odlišnosti vyřízené. Zájemci se mohou těšit také na lak Rebel Blue a příslušné plakety v interiéru. K dispozici je jak manuální šestistupňová, tak pětistupňová automatická převodovka.

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků