Volvo C30 Polestar: méně „hot“ než se čekalo

Volvo C30 Polestar: méně „hot“ než se čekalo

Možná si vzpomenete na koncept Volva C30 Polestar. Tohle auto zaslouženě vzbudilo velkou pozornost. O pohon se staral pětiválec naladěný na 411 kW, nechyběl pohon všech kol a kopmletně přepracovaný podvozek. Nedávno švédská automobilka oznámila sérii omezenou na 250 kusů určenou navíc pouze pro americký trh.

Tuning | Volvo

Volvo C30 Polestar: oficiální tuning?

Limitovaná edice Volva C30 Polestar ovšem zůstala poněkud za očekáváním. Ono totiž de facto jde o sériové provedení vrcholné verze osazené motorem T5. Ten vyprodukuje 253 koní a 370 Nm, což je o 23 koní více, než v případě běžné verze. Tím jsou v podstatě veškeré odlišnosti vyřízené. Zájemci se mohou těšit také na lak Rebel Blue a příslušné plakety v interiéru. K dispozici je jak manuální šestistupňová, tak pětistupňová automatická převodovka.

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků