Volvo C30 1,6: lenivý, ale komfortní krasavec

Syd  |  28. 02. 2007 05:44

The ugliest car I've seen recently

Odpovědět  |   | 
Fil  |  28. 02. 2007 07:37

until XC60 arrives...

Odpovědět  |   | 
Vlasta  |  28. 02. 2007 08:42

Moje řeč! XC60 natrhne prdel CrossGolfům a Scoutům. Jsou to sračky

Odpovědět  |   | 
Cynik  |  28. 02. 2007 16:19

Obávám se, ze prispevek, na ktery jsíi reagoval, byl minen spis opacne

Odpovědět  |   | 
WildWave  |  28. 02. 2007 22:14

Tvoje obavy su myslim zbytcne

Odpovědět  |   | 
Alv  |  28. 02. 2007 07:40

Souhlas, naprosty souhlas. S temi stribrnymi lemy mi to z boku pripomina Lancer :)

Odpovědět  |   | 
_Teddy_  |  28. 02. 2007 07:40

"...V benzinových motorech se jedná o čtyřválec o objemu 18 litru..." Tak taky motor by som chcel vidiet v osobaku! To by aj americke bouraky zbledli zavistou...

Odpovědět  |   | 
no.problem  |  28. 02. 2007 08:43

Ten by som chcel, ale iba pokial by jeho spotreba na dialnici bola taka ako u tejto 1.6, citujem "Spotřeba paliva (dálnice): 5,7 l/100km" Dufam, ze redakcia to opravi...

Odpovědět  |   | 
Alphi  |  28. 02. 2007 07:47

Po delší době (od vypuštění posledního Civicu) zase hatchback co se mi líbí na první pohled. Sice jízdními vlastnostmi nesrovnatelné, ale krása.

Odpovědět  |   | 
Levi  |  28. 02. 2007 08:03

Tak jsem se šel vyblut a mužu psat.

CO MAJ SAK*A ZNAMENAT TY STŘÍBRNÝ LIŠTY? To se volvo rozhodlo oslovit už od začátku české tuzery? To auto je bez toho kitu docela k světu, ale teď to vypdadá jako po vesnicku vytuzenej rapid...
A CO TY PODSEDADLOVÝ LIŽINY??? To jako myslí vážně? Kam až povedou příště? Až k pedálům? Něco takovýho myslím není ani u teho rapidu!
A palubka? Jako z fabie první generace. A sdružený ukazatele jako ze Swiftu. Taky první generace...

Odpovědět  |   | 
Marek  |  28. 02. 2007 08:43

Tak nevím kde jsi spal, jestli si nezaspal při představování Octavie první generace. Sorry to auto je nádherný

Odpovědět  |   | 
Bugsen  |  28. 02. 2007 08:12

Panove kde ste ? Prosim at pisete recenze castej, od tohoto autora se to neda cist.
U volva C30 to jeste neni tak hrozny(tragedie to je, to jo), ale to co predvedl u S80 - to byla snad nejhorsi recenze na AR, co sem kdy cetl.
Dotaz: Budete recenzovat nekdy v budoucnu jeste volvo S80 ? Docela rad bych si precetl nejakou peknou recenzi :)
PS: Neni zadna nenavist ci co vuci osobe pana V.Roberta, nybrz je to jen vyjadreni nespokojenosti s jeho recenzemi.

Odpovědět  |   | 
Volvo Forever  |  28. 02. 2007 08:30

Bugsene, jako Volvista ti mohu jen odpovědě, zvedni zadek a sedni do Volva, protože stejně jako se podle tebe nedají číst tyhle recenze, tak tvůj příspěvek je daleko nejhorší, jaký jsem tu kdy četl. Takže prosím at tomuto pánovi zablokujou přístup, nedá se to číst

Odpovědět  |   | 
Bugsen  |  28. 02. 2007 08:47

V novy S80 sem sedel v variante D5... Navic sem chodim abych se o autech neco pocetl ... To bych pak musel litat po predvadeckach vsech automobilek a na to fakt nemam cas.
Mimochodem nejsem 1 kdo si stezuje.

Odpovědět  |   | 
Vladimir  |  28. 02. 2007 08:50

Mám návrh, Bugsen. Napiš svoji verzi testu a AutoRevue prosím, aby ji vydala. To jsme pak zvědav co z tebe vyleze ty dépětko

Odpovědět  |   | 
Yaroukh  |  28. 02. 2007 10:08

Mám návrh Vladimír: Už se dál neztrapňuj.
Na to, aby člověk poznal špatný boty, nemusí bejt švec. Pseudo-argument typu "sám bys to neudělal líp" se dá pochopit u puberťáka.

Odpovědět  |   | 
Volvo Forever  |  28. 02. 2007 08:58

Bugsen, kdo jsi? Mě fascinuje, když šatnářka v hotelu, kterou recepční náhodou pustil k internetu, začne psát kritiku o autech. To nechápu!!! Tváříš se, jak kdybys cétřicítku navrhoval. kdo kurva jsi? Nikdo mi nebude hanět Volvo

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  28. 02. 2007 09:03

Myslím, že se nenajde žádný novinář, jehož články by se líbily všem. Myslím, že testy našeho kolegy jsou dobré a osobně nevidím důvod, proč by s jejich pasním měl přestat. Mají prostě jiný styl, než jaký má kolega Janda a také jaký mám já.

Odpovědět  |   | 
Bugsen  |  28. 02. 2007 09:13

Precti si co sem napsal, ja nemam NIC proti volvu ale nelibi se mi recenze a myslim si, ze by ji treba pan Janda napsal lepe.
Ja nejsem spispovatel, neumim psat recenze...Ale clovek ktery je za to placen a predstupuje s tim pred verejnosti je cas odcasu vystaven kritice, nevidim na tom nic spatneho.A neni to o tom, co umim a neumim ja! Prece kdyz se Vam nebude libit nejaky zakon a vy budete protestovat, tak Vam politik nerekne "Tak navrhnete lepsi zakon vy, kdyz ste taky chytrej", nebo "A co ste navrhl za zakon vy?"....

Odpovědět  |   | 
Volvo Forever  |  28. 02. 2007 09:18

Bugsene neplet sem hloupou politiku a hloupý politiky, ty seš politik?

Odpovědět  |   | 
Dobytek (Francesco)  |  28. 02. 2007 09:19

Mě se ten test líbí

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  28. 02. 2007 09:22

Kritika je vždy na místě. Pokud je slušná, věná a pokud možno co nejkonkrétnější, vždy je to dobré, protože každý člověk by na sobě měl pracovat.

Osobně bych dal kolegovi čas, aby si svůj styl vypiloval a uvidíte, že budete spokojen.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  27. 03. 2007 22:28

Pod ototo se podepisuji, recenzent o automobilech asi moc neví, nehled na styl. Takové recenze si dovedu představit snad jen u Trabantu. Recenze na S80 by se mohla zopakovat, to je také pravda.

Odpovědět  |   | 
harvey  |  28. 02. 2007 08:15

Mozna jenom aby si udelal autor clanku obraz, co mu jeste lide sezerou...

Tohle neni krasavec. Je to nechutne a nikdy bych takovy designovy humus nechtel. Ty listy jsou uchylne a zadek taky. Predek je proste Volvo. Volvo umi krasne vozy (Volvo V70 Cross Country), ale tenhle k nim ma daleko.

Odpovědět  |   | 
Vladimir  |  28. 02. 2007 08:52

No upřímně já bych si tvoji stodvacítku nikdy nekoupil, prý tam máš motor ze stopětky?

Odpovědět  |   | 
Bártík  |  28. 02. 2007 14:10

proč hned napadáš? prostě napsal, že se mu tohle Volvo nelíbí a že Volvo dělá (podle JEHO názoru) hezčí auta.
mám stejnej názor. Volvo se mi hodně líbí, kromě C30.

Odpovědět  |   | 
Bugsen  |  28. 02. 2007 09:20

To je primer, ne pleteni politiky.

Ano to mate pravdu, ale i tak si myslim, ze uroven je ponekud odlisna

Odpovědět  |   | 
josh  |  28. 02. 2007 18:57

vyzerá ako 12-ročné auto, ani nijak originálne, ani nijak zapadajúce do súčasnej estetiky -neestetiky; ako služobáky tieto volvá kupované nebudú a ako súkromné auto jeho kabát velmi neohúri -nemotivuje ku kúpe

Odpovědět  |   | 
Tomáš Černík  |  28. 02. 2007 08:37

Konečně auto pro mě. Ale cena je opravdu vysoká.

Odpovědět  |   | 
Vladimir  |  28. 02. 2007 08:47

Nejkrásnější Volvo od 480ky

Odpovědět  |   | 
Dobytek (Francesco)  |  28. 02. 2007 09:12

Děkujem za skvělou recenzi

Odpovědět  |   | 
Mem  |  28. 02. 2007 09:34

Ten motor 1,6 je celkem zklamání. Možná je na tom trochu lépe se spotřebou a emisemi, ale dostat z takového objemu "jen" 100 koní mi přijde opravdu škoda. Honda Civic 7G má 1,6 s 81 kW (110 k) a to je na trhu od roku 2001, nová Toyota Auris má 91 kW (124 k). A to nemluvím jen o výkonu ve špičce ale i o poměrně lineárním průběhu nárůstu výkonu a stabilním krouťáku (aspoň u té Hondy, u Aurise jsem křivku neviděl)

Odpovědět  |   | 
moje  |  28. 02. 2007 10:22

Naprostý souhlas. Tohle auto mít motor Hondy 1.8 i-VTEC - 103kw - kombi 6,4l
tak je u mě favorit /ne škoda/ č. 1 na koupi. Bohužel.

Odpovědět  |   | 
petko  |  28. 02. 2007 12:47

Tej spotrebe v tom civiku never...... ja som na tom jazdil...... a pri normalnej jazde das 8-pri sportovej 10l....

Odpovědět  |   | 
Mem  |  28. 02. 2007 12:55

Nevím, ten 1,8 bohužel ještě neznám, ale ten 1,6i VTEC o kterém jsem psal vlastním, papírové hodnoty mluví o kombinované spotřebě 6,5l a já i při občasné sportovní jízdě (rozjezdy na 1, 2, 3 pod omezovač) měl v létě dlouhodobou spotřebu 6,9l, což mě příjemně šokovalo, zvlášť když bývala puštěná i klima. Tohle auto je už ale pěkně zajeté (50 tis. km)

Odpovědět  |   | 
tommykk  |  28. 02. 2007 13:47

A muzu se te zeptat jak dlouho? Ja mam cca 7,1 l/100km a jezdim pomerne svizne... Jediny kde to stoupne je Plzen, tam mam kolem 8l i vic.....daleko vic nez v Praze.

Jinak, taky je pro me to Volvo docela zklamani, proc tam skara davaji takovej hrozne motory? Tak pekne a oroginalni auto zabili, je ostuda ze to vyklepne skoro i HTP

Odpovědět  |   | 
RS  |  16. 03. 2007 16:16

tadle 100PS 1.6 ma rozhodne plynulejsi krivku prubeho nez motory od Hondy nebo Toyoty , tak ze co je dobrej motor je vec nazoru Ty co posuzuji motory jenom podle vrcholu PS vedi o motorech uplne ho---vno.

Odpovědět  |   | 
Mem  |  16. 03. 2007 16:34

No nám nevadí, pokud víte o motorech h... , ale ukázat tu křivku by nebylo od věci, pokud tvrdíte, že je plynulejší - předpokládám, že tedy Hondy a Toyoty také znáte, přesto vám pro srovnání zkusím dohledat odkaz třeba na ten svůj 1,6i VTEC, pokud také předložíte graf, abychom to mohli objektivně porovnat:
http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=600

Pro Volvo mají na tom webu jen tento starší 1.6 motor 77kW, a ten zrovna plynulostí neoplývá:
http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=393

Jinak já právě nepsal jen o vrcholu výkonu, ale "A to nemluvím jen o výkonu ve špičce ale i o poměrně lineárním průběhu nárůstu výkonu a stabilním krouťáku (aspoň u té Hondy, u Aurise jsem křivku neviděl)", takže bych doporučil spíše lépe číst a méně používat zbytečné vulgarismy

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  28. 02. 2007 09:47

Ktery ID.IOT tam dal ty stribrny listy? Je to jak Fobie s tuzingem od Miloteku, priserny... Pikantne to pusobi v kombinaci s motorem, za ktery by se meli hosi hodne stydet - autor sice spravne dodava, ze to neni jedina varianta, ale to neznamena, ze sam o sobe ten motor mohl nabidnout mnohem vic. Spotreba odpovida motoru o aspon 30 koni silnejsimu. At se na me hosi nezlobi, ale muj prvni dojem je "auto pro tuzery" a zcela presne by zapadla vedle oplastovane fobie, ktera stava u nasich na ulici. Vykony ma 1.4 55 kW podobne a lakovani je modro-stribrne, obe auta pusobi stejne smesne...

Osobne nechapu volbu volva poslat do novinarskych testu takovou hruzu. Pritom musim rict, ze auto se mi libi a krome kavovaru misto stredoveho panelu ho povazuju za jeden z nejhezcich HB dneska. Jeste jsem v nem nejel, takze nejake hodnoceni jizdnich vlastnosti neresim, ale docela doufam, ze na salonu nebude s temi tuzingovymi plasty. Fakt me to dostalo, uff...

Odpovědět  |   | 
RADEK 008  |  28. 02. 2007 10:08

To auto je podle mně krásné. Ale to stříbro je hnus, co takhle růžová ta by nebyla??? ))

Odpovědět  |   | 
Nimra  |  28. 02. 2007 10:46

Kombi první generace se jmenovalo V 40, ne V 50. V 50 vyjelo až v druhé generaci, která je základem i pro C 30.

A dotaz: V článku píšete, že povinná výbava je schovaná pod dnem zavazadlového prostoru u rezervy. Na fotografii se ale válí v taštičce v kufru... Kde je pravda? (V S 40 2. generace je pode dnem tak leda klíč na kola a hever, originál lékárnička je připevněna vpravo na boku, trojúhelník se ukrývá na víku zavazadlového prostoru, taštička obsahuje snad jen sadu žárovek a tažné lano.)

Závěrem: Na tom zadním nárazníku ten ťukanec vlevo vyrobili redaktoři autorevue.cz nebo už to takhle dodal dealer od volva ?

Odpovědět  |   | 
Sob  |  28. 02. 2007 11:07

Moc pěkné Volvo jen trošku drahé, ale na to si u Volva musíme zvyknout za tyhle peníze bych prostě raději zvolil konkureční Ford Focus popř. jinou značku ...

Odpovědět  |   | 
Irco  |  28. 02. 2007 12:25

Teď o víkendu jsem jezdil jak s 1,6D tak s 1,6benzín. Co se týká autorova popisu benzínového motoru, skoro souhlasím. Jediné co bych dle vlastní zkušenosti rozporoval je to, že mi ten motor tichý moc nepřišel. Nemůže se srovnávat s výkonem ani tichostí s konkruencí a to i neprémiových značek. A dokonce, věřte nevěřte moje benzínová Vectra 1,6 se 150.000km a deseti lety života je tišší. Objektivně.
Do C30 doporučuji T5 nebo D5, jednoznačně

Odpovědět  |   | 
Clarkie  |  28. 02. 2007 12:43

Když jsme u úspornosti, v naftě nabízí Volvo C30 plejádu vynikajících motorů. Základním je šestnáctistovka o výkonu 80 kW. Motor je dílem konstruktérů PSA, ke kterým se na poslední chvíli přidal Ford. Vyznačuje se vynikajícími parametry, které jsme ocenili v mnoha jeho testech. Kompakní čtyřválec najdeme dokonce i pod kapotou Citroënu C5 nebo Peugeotu 406. Takže pod kapotou Volva nabízí příjemné, dynamické a úsporné svezení.


Do 406ky se tento motor nemontoval... pouze 407

Odpovědět  |   | 
Robert Vašíček  |  28. 02. 2007 21:40

Dobrý večer, díky za technickou, překlepl jsem se, je to skutečně Peugeot 407.

Odpovědět  |   | 
dakto25  |  28. 02. 2007 12:52

Tych 446l - objem kufru tj merane az po strop?

Odpovědět  |   | 
911  |  28. 02. 2007 15:48

tovarni udaj 11,8s na kilo a vy namerite 15s?
to je nejake divne, ne?

Odpovědět  |   | 
Robert Vašíček  |  28. 02. 2007 21:41

Dobrý večer, připisuju to syrovosti motoru, měl něco přes 3 000 km.

Odpovědět  |   | 
puck  |  28. 02. 2007 21:40

0-100 15 s ? to nie je omyl ?

Odpovědět  |   | 
RedBaron  |  01. 03. 2007 12:16

Pěkné 1.6 HTP od Volva

Odpovědět  |   | 
Acer.T  |  01. 03. 2007 12:45

Ahoj jak koukám na názory vidím kritiku na barevné lišty, udělal jsem nějaké fotografie.Můžete porovnat s barvou vozu a až vyprší limit přidám fotky "obyčejné" verze(stříbrná s černými lemy okolo blatníků)

Fotky najdete galerii v sekci Volvo mají titulek VOLVO C30- Další fotografie

http://galerie.autorevue.cz/showgallery.php?cat=581

Odpovědět  |   | 
dilej  |  03. 07. 2007 11:48

mate tam napisane 446 a v skutocnosti je to 251l.

Odpovědět  |   | 
tkd  |  14. 10. 2007 15:22

podle Volva je to ještě méně. Polovina: 223l

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A