Volvo bude vyrábět nové kompaktní modely v Číně a v Belgii

Volvo bude vyrábět nové kompaktní modely v Číně a v Belgii

Automobilka Volvo připravuje řadu nových kompaktních modelů, mimo jiné novou globální generaci Volva V40, která vyjede na modulární platformě CMA. Ta poskytne základ modelům V40 a také například malému crossoveru XC40, který by mohl přijít do roku 2018.

Výroba těchto vozů bude probíhat v belgické továrně v Gentu (pozor, neplést s továrnou Genk, kterou Ford na konci roku 2014 uzavřel) a zároveň v továrnách automobilky Geely v Číně. Ta se na vývoji aut podílí a bude je vyrábět pro domácí trh, informují Autonews.

Volvo představuje systém propojení automobilů s cyklisty  

Volvo představuje systém propojení automobilů s cyklisty  

Na trh evropský a případně do USA tak ale zamíří pouze vozy vyrobené v Belgii. Volvo právě potřebuje na vývoj a výrobu kompaktních aut čínského partnera, protože samotný evropský trh je neuživí.

Čínský trh je pro Volvo velmi důležitý a to ne jen pro to, že právě švédskou automobilku vlastní čínská společnost Geely. Je tu silná poptávka a například právě v Číně dále pokračuje výroba veleúspěšné minulé generace SUV XC90.

bazar

Volvo V60 2
Rok výroby: 2012
Stav: 156 631 km
Cena: 316 000 Kč
Volvo XC60 2,4
Rok výroby: 2008
Stav: 193 679 km
Cena: 300 000 Kč
Volvo S40 2
Rok výroby: 2007
Stav: 150 985 km
Cena: 150 000 Kč
Volvo V50 2
Rok výroby: 2007
Stav: 189 517 km
Cena: 120 000 Kč
Volvo C30 2
Rok výroby: 2009
Stav: 212 489 km
Cena: 100 000 Kč
Volvo V70 2,4
Rok výroby: 2006
Stav: 211 054 km
Cena: 126 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 14 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků