Volvo bude mít také značku M! Sporťákům od BMW ale konkurovat nechce

8 komentářů

R2
4. července • 20:54

To, ze se tem modernim snaham o potirani dopravy rika mobilita, mi prosku pripomina ministerstva lasky, pravdy, hojnosti a miru :-(

bzzz
4. července • 22:43

Pletes si pojmy s dojmy.. a taky server, aeronet a spol jsou jinde.

R2
4. července • 20:54

*prosku = trosku

Labus
4. července • 16:14

Ne nechce a ani nemůže. Se čtyřválci může konkurovat tak leda nějakým mainstreamovým plečkám.

Petr
4. července • 22:03

Koukni se na výkonové parametry,blbe. Časy velkých motorů dávno skončili. Jen buran jako ty to nepostřehl.

Labus
4. července • 22:53

Výkonovými parametry Volvo za BMW i dalšími značkami D3 masivně zaostává. Dvanáctiválce, osmiválce a šestiválce jsou v prémii stále nenahraditelné a přefoukané čtyřválce se na ně krutě nechytají výkonově a charakterem nebo podáním výkonu už vůbec ne.

bzzz
5. července • 9:11

To mas pravdu. Nicmene kde v beznem provozu a kolikj lidi ty motory/vykony oporavdu potrebuje/vyuzije? Volvo to vidi jinak a kazdy at se rozhodne sam podle svych potreb, svych moznosti, svych zalib nebo sveho ega ;-)

Labus
5. července • 14:35

Tímhle argumentem můžeš zabít jakoukoliv motorizaci nad 40 kW, protože už takový výkon může jet "přes limit". Přesto se prodávají auta s výkonem třeba 600, 700 nebo i více koní. Já Volvu nic neberu a může si prodávat klidně třeba dvouválce. Nicméně na konstatování v titulku článku, že nechce konkurovat BMW bude pořád stejná reakce, BMW, notabene v M úpravě nejenže Volvo konkurovat nechce, ale především nemůže, Volvo s bídou bude konkurovat maistreamovým autům, některé z nich dokonce občas umí i ten šestiválec, takže po motorické stránce je Volvo hodně pozadu. Když to někomu nevadí, no problem, Dacia se také kupuje.

Doporučujeme

Články odjinud