To, ze se tem modernim snaham o potirani dopravy rika mobilita, mi prosku pripomina ministerstva lasky, pravdy, hojnosti a miru :-(
Pletes si pojmy s dojmy.. a taky server, aeronet a spol jsou jinde.
*prosku = trosku
Ne nechce a ani nemůže. Se čtyřválci může konkurovat tak leda nějakým mainstreamovým plečkám.
Koukni se na výkonové parametry,blbe. Časy velkých motorů dávno skončili. Jen buran jako ty to nepostřehl.
Výkonovými parametry Volvo za BMW i dalšími značkami D3 masivně zaostává. Dvanáctiválce, osmiválce a šestiválce jsou v prémii stále nenahraditelné a přefoukané čtyřválce se na ně krutě nechytají výkonově a charakterem nebo podáním výkonu už vůbec ne.
To mas pravdu. Nicmene kde v beznem provozu a kolikj lidi ty motory/vykony oporavdu potrebuje/vyuzije? Volvo to vidi jinak a kazdy at se rozhodne sam podle svych potreb, svych moznosti, svych zalib nebo sveho ega ;-)
Tímhle argumentem můžeš zabít jakoukoliv motorizaci nad 40 kW, protože už takový výkon může jet "přes limit". Přesto se prodávají auta s výkonem třeba 600, 700 nebo i více koní. Já Volvu nic neberu a může si prodávat klidně třeba dvouválce. Nicméně na konstatování v titulku článku, že nechce konkurovat BMW bude pořád stejná reakce, BMW, notabene v M úpravě nejenže Volvo konkurovat nechce, ale především nemůže, Volvo s bídou bude konkurovat maistreamovým autům, některé z nich dokonce občas umí i ten šestiválec, takže po motorické stránce je Volvo hodně pozadu. Když to někomu nevadí, no problem, Dacia se také kupuje.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.