Volvo bude mít také značku M! Sporťákům od BMW ale konkurovat nechce

Volvo chystá novou platformu pro sdílenou mobilitu. Využije k tomu písmene ve světě motorismu možná nejvíce proslaveného.

Cesty marketingu v automobilovém průmyslu jsou občas nevyzpytatelné. Dva hráči na poli takzvaných prémiových vozů třeba budou mít svou divizi, respektive program M. Zatímco toto písmeno už desítky let používá BMW pro svoje oddělení Motorsport, Švédové tím mají na mysli termín Mobilita.

Elektrická Volva: První bude XC40, poté XC90 na nové platformě

Elektrická Volva: První bude XC40, poté XC90 na nové platformě

Zahoďme tedy závodní rukavice, tady se bude sdílet! Od jara 2019 bude služba k dispozici klientům ve Švédsku a Spojených státech. Sdílení vozů bude probíhat na základě mobilní aplikace. Právě v tom chce být Volvo napřed oproti konkurenci - program má být chytřejší.

Pod značkou M automobilka vyvíjí vlastní technologii disponující schopností učit se, která se bude zajímat o specifické potřeby uživatelů. Součástí budou samozřejmě i základní informace o zaparkovaných vozech a rezervace. Volvo na tomto projektu spolupracuje také se švédskou společností Sunfleet, která již provozuje 1.700 sdílených vozů.

Volvo reagovalo na těžkou nehodu XC70. Proč se řidiči nic nestalo?

Volvo reagovalo na těžkou nehodu XC70. Proč se řidiči nic nestalo?

Společnost Volvo Cars se postupně stává více než jen automobilkou. Zjistili jsme, že spotřebitelům žijícím ve městě přestává tradiční způsob vlastnictví vozu vyhovovat. Značka M je součástí naší reakce na tuto situaci. Vydali jsme se na novou misi ve znamení ‚nezávislé mobility‘, v rámci níž se postupně vyvíjíme v poskytovatele přímých služeb pro zákazníky,“ prohlásil Håkan Samuelsson, prezident a generální ředitel společnosti Volvo Cars.

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 144 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků