Volvo Auto Czech otevírá nové Zákaznické centrum

Autorizovaný dovozce osobních vozů značky Volvo, společnost Volvo Auto Czech, otevřela 7. června v Průhonicích nové Zákaznické centrum.
Volvo Auto Czech otevírá nové Zákaznické centrum

Zákaznické centrum bude prioritně zaměřeno nikoliv na vozy samotné, ale na spokojenost a dobrý pocit člověka – uživatele. Tomu bude odpovídat i podoba a vybavení centra v severském stylu. Nebudou zde chybět pohodlná křesla nebo třeba dětský koutek. Závažné rozhodnutí, jakým bezesporu nákup nového vozu je, tak bude moci zákazník učinit v příjemném prostředí, bez stresu a s maximem potřebných informací.

„Nové Zákaznické centrum je součástí dlouhodobého projektu, který nám má umožnit další rozvoj značky Volvo v České republice,“ říká ředitel společnosti Volvo Auto Czech Desmond Mullan. „V rámci tohoto projektu chceme nabídnout takové služby, které půjdou nad rámec očekávání našich stávajících i budoucích zákazníků,“ dodává. Péče o klienty bude založena v maximální možné míře na přímém kontaktu mezi značkou Volvo a zákazníkem po celou dobu životního cyklu vozu. „Takto nejlépe poznáme potřeby našich klientů a nejlépe je můžeme uspokojit,“ uvádí Desmond Mullan.

Klepněte pro větší obrázek

Klíčem k úspěchu přímého přístupu k zákazníkům je mobilita, flexibilita a kvalita všech služeb spojených s výběrem, nákupem a užíváním vozu. Zákazník nejprve dostane všechny potřebné informace k tomu, aby se mohl sám rozhodnout. Přitom nebude záležet na tom, jakým způsobem dojde k předání informací, zda přímo v Zákaznickém centru či v prostředí klienta. Zákazníkům se budou věnovat špičkově vyškolení poradci, kteří jim dokáží poskytnout všechny informace, potřebné k co nejlepšímu rozhodnutí. Poradci mohou zákazníka, pokud si to přeje, navštívit třeba v jeho práci či na chalupě. Vůz, o který má klient zájem, si může vyzkoušet nejenom ve všední den, ale také o víkendu.

Při nákupu nového vozu bude díky službám Zákaznického centra klient v nevyšší možné míře zbaven vyřizování formalit spojených s přihlášením vozu, leasingem atd. Jednotlivé vozy budou v péči centra i po celou dobu provozu, jejich majitelé zde najdou jak technický servis, tak i poradenství či výběr originálních doplňků. Konečně při rozhodnutí o koupi nového vozu zde najdou klienti špičkovou podporu při prodeji dosavadního auta a výběru nového modelu. Inovativní služby, které ve svém, právě otevíraném Zákaznickém centru nabízí společnost Volvo Auto Czech, se v blízké budoucnosti stanou standardem pro všechny autorizované prodejce vozů Volvo v České republice.

Klepněte pro větší obrázek

„Lidé, kteří se rozhodli pro značku Volvo, jsou většinou lidé s osobitým přístupem k životu, kteří oceňují rovnováhu ve svém životě, rovnováhu mezi prací a odpočinkem, rodinou a přáteli,“ vysvětluje ředitel společnosti Volvo Auto Czech Desmond Mullan. Otevřením nového Zákaznického centra se Volvo v České republice rozhodlo vyjít svým zákazníkům vstříc a nabídnout jim osobité a nestandardní služby, které posílí vnímání Volva jako unikátní značky. „Auta se od svého vzniku proměnila neuvěřitelným způsobem, styl prodeje však zůstal prakticky stejný,“ tvrdí Desmond Mullan. „Je na čase to změnit,“ dodává.

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 4 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků