Volvo 780 (1985): Švéd s kabátem ze slunné Itálie

10 komentářů

roomstein
18. února • 20:28

moc pěkné auto

Zíbo
18. února • 1:59

Áčkovou Omegu sem dejte a HNED!!! to byl Pravej koráb silnic:-))

Jiří  Duchoň
18. února • 17:12 • redaktor AutoRevue.cz
Zíbo
19. února • 2:02

jo díkes no řikám že to byl koráb silnic a tak dobrej že něco zněj použili na ten Lotus:-)

Tommaso
18. února • 11:34

Hele Zibo, jestli tu hodlas byt obecnim blbem, tak musis pritlacit! Konkurence je znacna a uz tady byli vyraznejsi exoti:-D A nekteri dokonce rozumneli autum:-p

Zíbo
19. února • 2:41

Tommaso jasně ty Játro já nevim vočem píšu asi první auto jsem měl Calibru s motorem C20NE bezkladkovej Nesmrtelnej dával se i do těch Omeg ,Kadett GSI,Astra,atd.. A kdyby mi tak Brutálně nezrezla mám jí dodnes ty omegy taky rezli ale motory byly vynikajcí ses oto vůbec nemusel starat a dovezlo tě to kam si chtěl.

Zíbo
18. února • 1:45

nj tvl zaprděný důchodci se tu budou rozplývat ,to je hrozný auto ten kombik 240 kostkatější je snad už jen kostka z Masoxu do polífky:-O

Antiautomat
17. února • 9:41

posledne poriadne Volvo bol typ 960...to co vyrabaju dnes je jednoducho hnus

Roland
18. února • 13:12

Ano, s modelem 960 skončila doba krásných Volv, která měla své kouzlo-(naprosto se odlišovala od ostatních značek).

KarelAntonin
17. února • 11:19

S tím plně souhlasím.

Doporučujeme

Články odjinud