Volvo 40.1 a 40.2 jsou nové koncepty crossoveru a sedanu

7 komentářů

Dagmarrr
20. května • 15:06

Vypadá to, že spirála designu aut opět dospěla do fáze "hrany nabrousit". A takhle je to pořád dokola, zakulatit a pak nabrousit. A ještě do toho chrom a nebo černá. Buďme rádi, že se ještě běžně nevyrábějí barevné pneumatiky... Je bohužel jasné, že kupní síla asiatů roste a tak se jim design podbízí. Ale otázkou zůstává, zda to není medvědí služba... Vždy byly u nich ikony aut z Německa a to bez ohledu na nějaké podbízivé designy ve stylu aut z autodromu na pouti... Aby to nakonec nebyla cesta do pekla... Zatím snad odolává z běžných značek třeba Alfa Romeo.

Kuk Vykuk
21. května • 0:33

Mezi ostřením a zakulacováním se ješte občas zjeví verze hnusně voplastovat, třebas jako Kaktus od Citrónu a pak už je to všechno jedno. :-D

Kuk Vykuk
19. května • 18:50

U těhle krabic jsem zvědav na odpor vzduchu. Že by 0,40? :DChybí vám tam, že to budou taky dodávat v elektrice s dojezdem 215 majlí. Ale esli je to podle NEDC tak to bude spíš tak 150 mil.

bzzz
19. května • 10:56

Neprekvapi, neurazi ale ani nenadchne... auto se stalo spotrebakem a masy maji vicemene stejny/podobny vkus, takze i auta se budou v budoucnu velmi podobat. Akorat se v tomto pripade vytraci tradicni vyjimecny nadcasovy rukopis severske designerske skoly.

Rastislav Švihlík
19. května • 13:10

Já myslím, že přístup čínské dizajnérské školy může švédy někam posunout, vždyť historie staré číny v dizajnu je velmi dlouhá a ušlechtilá a jistě přínosná. Tato platforma je dílem čínských a evropských dizajnérů a to je v pořádku, Volvo to může jen posunout v celosvětovém chápání nadčasovosti dizajnu. Volva zdaleka nejsou auta jen pro evropany, ale pro celý svět, To je dobrý směr.

bzzz
19. května • 13:32

Vse te nekam posune, otazka je kam ;-)
Seversky, italsky, aijsky (namatkou) design maji sva specifika a samozrejme i kvality.
Nevidim duvod, proc by asiate nemohli jezdit v klasickem Volvu stejne jako proc bych si v Evrope neporidil napr. klasicky japonsky interier. V pripade michani/hybridu to casto smrdi kalkulem a podbizivosti. Priklad z praxe; Staci se podivat, co udelali Cinane/Lenovo z klasickeho ThinkPadu - kdysi etalonu profi notebooku a uziteho prumysloveho designu -> obly mismas s otresnou klavesnici a nepouzitelnym track/click padem. Ale tak hlavne ze se prodava a lide maji ThinkPady (ve skutecnosti pod/prumer s kdysi slavnym logem na viku).Volvo bude nejspise dale hitecha kvalitka, ale kdo se za nim otoci?

Kuk Vykuk
20. května • 3:03

Dneska už jsou ty dizajnéři u těch automobilek tak promíchaný, že se o nějaký národní dizajnový škole vůbec nedá mluvit. Na fotkách GM je vidět že na Boltu makaj jen samí šikmovoký. Dizajnér ňemeckého BMW i3 je taky asiat a teď je šéfem u Faradaye. Šéfdizajnérem novýho Buggatti je fousatej Rusák v triku Iron Maiden a u toho předešlýho to byl Slovák, kterej teď dělá u Škodofky. U Toyoty zase kraluje Čech s Francouzem. ... A teď si vyberte, když je dizajn tak muti-kulti :-D

Doporučujeme

Články odjinud