Volvo 1,6 GTDi T3 a T4: nový motor i pro S60

7 komentářů

Fakta
1. září • 17:08

"Volvo 1,6 GTDi" = Ford EcoBoost 1.6 SCTi"Volvo Powershift" = Getrag-Ford PowerShiftK tomu kromě přímého vstřikování má přispět i proměnné časování ventilů pro oba vačkové hřídele (Volvo twin VVT):"Volvo twin VVT" = Ford Ti-VCTMotory Ford EcoBoost SCTi (u Volva mu říkají "GTDi") nejsou úplnou novinkou a to ani ve verzi s objemem 1,6 litru, o kterých již padla zmínka při představení několika nových modelů švédsko-čínské firmy, které tyto motory Ford EcoBoost (EB) dodává Ford ze svého závodu v Bridgendu v Anglii.www.whatcar.com ...
www.blueovalforums.com ...

jj
31. srpna • 10:00

docela užitečná informace, jen si zase p. Duchoň neodpustil připitomělé rejpnutí v podobě "švédsko-čínské firmy". Nevím, že by měl někdo potřebu u každé firmy pitvat při zmínce o jejích výrobcích její akcionářskou strukturu. Zmiňuje se snad někdo při zmínce o nových jaguárech a landroverech, že jde o britsko-indickou firmu? Má snad ještě někdo další nutkání zmiňovat u každého nového výrbku VW, že jedním z největších akcionářů je/byl Katar a některé arabské investiční fondy? Řeší někdo akcionáře Daimleru, které pokud mám informace také z většiny nejsou němečtí. Ne, jenže z nějakého důvodu nemůže zrovna Volvu p. Duchoň jeho aktuální akcionářskou strukturu odpustit, přestože na výrobkové portfolio, o kterém informuje, to nemá žádný vliv.mám podezření, že je to jen způsob jak lacině přikořenit články, aby budily víc emocí, nebo fakt nevím, o co při tom jde

Hajetor
1. září • 3:27

A copak ona je to česko-německá firma, nebo snad britsko-finská? Ne autor má pravdu, je to činsko-švédská firma. Už si na to zvykni, že pekáč kterej jsi celý léta viděl ve svejch nedostupnejch a šíleně smutnejch snech je prostě číňanovina a přestaň tu fňukat.

Antiautomat
31. srpna • 19:37

Tak tu sa musim zastat autora clanku.
Autor pise skratka o ´švédsko-čínskej firme´, ktora predstavuje nove motory a dalej sa sustredi na technicke zalezitosti. Nic viac a nic menej, ak som nahodou nieco prehliadol, prosim opravu.Citam to cele raz, dvakrat, trikrat....
....ale to Vase lamentovane ´připitomělé rejpnutí´ vidim akurat vo Vasej fantazii a prvykrat prave v tomto Vasom zalostnom vyleve. Osobne to vidim tak, ze s tou ´pitomostou´, aspon v tomto smere, byt na Vasom mieste, aspon trosku opatrnejsie...Ak co sa tyka vyroku na adresu´přestože na výrobkové portfolio, o kterém informuje, to nemá žádný vliv´, tak tu uz dalej ani ist netreba, ze.

Pan Votruba
31. srpna • 15:01

... jo, hold si musíme zvyknout že "oběktivní a nestranná" novinařina je prostě jen přelud, který se lidem ony "nejdůvěryhodnější" a jim podobní snaží udržovat v hlavě ... platí obzvláště pro profesionály. .... jsou to prostě taky jen lidi .... Amatéři by častokrát kvalitněší, pochopitelně zaujatí bývají, ale zase nepotřebují a i se nesnaží vytvářet onu chiméru nestrannosti ..... ... dobré amaterské weby mám rád ... mají toziž názory s "gulema" .. a že jsou zaujatí, jistě, každý něčemu fandí, jen jaksik v tomle lhát nepotřebují, narozdíl od profíků ...

Radek Ondrášík
31. srpna • 16:05

Autorevue tvoří veskrze amatéři a fandové a to dobrých 5-6 let nazpět. Posledním profíkem byl Petr Broža, který na AR nepíše již mnoho let. Jinak obsah tvoří fanouškové ve svém volnu apod. povětišnou za naprosto směšnou almužnu, kteří jsou naprosto odříznutí od vlivu jakýchkoli společností, nebo i majitelů portálu, už proto, že AR měla vždy specifický status.Takže s tím amaterismem a profesionalismem jste se krutě netrefil. A upřímně ukažte mi v ČR dobrý obecný amatérský auto web. O žádným takovém jaksi nevím. A i ve světě vyjma pár blogů nic podobného není.

Nommo
1. září • 17:05

Broža, kterej přešel od psaní o grafických kartách k autům? A teď recenzuje notebooky a vede SciFi časopis? Nenech se vysmát... B-]

Doporučujeme

Články odjinud