Volva V90 a S90 mají kompletní ceník. Zaplatíte za ně i 1,5 milionu korun

Volva V90 a S90 mají kompletní ceník. Zaplatíte za ně i 1,5 milionu korun

V Ženevě Volvo oznámilo pouze základní české ceny svých novinek S90 a V90, dnes už je k dispozici kompletní ceník obou modelů. Ten rozhodně není chudý, ale většinu variant si budete moci pořídit až od 46. týdne letošního roku.

Ženeva 2016 živě: Známe základní české ceny Volva V90 a S90

Ženeva 2016 živě: Známe základní české ceny Volva V90 a S90

U sedanu S90 si můžete pro začátek pořídit provedení T5 ve verzi s pohonem předních i všech kol a ve výbavách Momentum a Inscription. Předokolka začíná na částce 1 275 700 Kč, za benzinovou čtyřkolku zaplatíte 1 487 700 Kč. V obou případech je součástí výbavy osmistupňový automat.

Z dieselů lze rovnou pořídit D4 FWD s automatem a s cenou od 1 284 700 Kč, případně silnější D5 s pohonem všech kol a automatem. Za tuto variantu si Volvo naúčtuje minimálně 1,4 milionu korun. Časem bude nabídka rozšířena také o základní D3 FWD s manuální převodovkou (1 039 400 Kč) a D4 s manuálem (1 086 900 Kč). Později dorazí samozřejmě taktéž hybrid T8 Twin Engine AWD. Kompletní ceník pro S90 najdete zde.

Volvo V90 odhaleno se vší parádou. Prohlédněte si fotky a videa

Volvo V90 odhaleno se vší parádou. Prohlédněte si fotky a videa

V případě V90 je nabídka motorizací prakticky stejná. Rozdíl je pouze v tom, že benzinová T5 FWD startuje na částce 1 342 700 Kč a za benzinovou čtyřkolku si Volvo řekne 1 554 700 Kč. Na rozdíl od sedanu pak v ceníku kombi najdeme navíc variantu D4 s pohonem všech kol, sedan je s touto motorizací dostupný pouze jako předokolka. Kompletní ceník pro Volvo V90 najdete na tomto odkazu. 

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků