Volva V90 a S90 mají kompletní ceník. Zaplatíte za ně i 1,5 milionu korun

Volva V90 a S90 mají kompletní ceník. Zaplatíte za ně i 1,5 milionu korun

V Ženevě Volvo oznámilo pouze základní české ceny svých novinek S90 a V90, dnes už je k dispozici kompletní ceník obou modelů. Ten rozhodně není chudý, ale většinu variant si budete moci pořídit až od 46. týdne letošního roku.

Ženeva 2016 živě: Známe základní české ceny Volva V90 a S90

Ženeva 2016 živě: Známe základní české ceny Volva V90 a S90

U sedanu S90 si můžete pro začátek pořídit provedení T5 ve verzi s pohonem předních i všech kol a ve výbavách Momentum a Inscription. Předokolka začíná na částce 1 275 700 Kč, za benzinovou čtyřkolku zaplatíte 1 487 700 Kč. V obou případech je součástí výbavy osmistupňový automat.

Z dieselů lze rovnou pořídit D4 FWD s automatem a s cenou od 1 284 700 Kč, případně silnější D5 s pohonem všech kol a automatem. Za tuto variantu si Volvo naúčtuje minimálně 1,4 milionu korun. Časem bude nabídka rozšířena také o základní D3 FWD s manuální převodovkou (1 039 400 Kč) a D4 s manuálem (1 086 900 Kč). Později dorazí samozřejmě taktéž hybrid T8 Twin Engine AWD. Kompletní ceník pro S90 najdete zde.

Volvo V90 odhaleno se vší parádou. Prohlédněte si fotky a videa

Volvo V90 odhaleno se vší parádou. Prohlédněte si fotky a videa

V případě V90 je nabídka motorizací prakticky stejná. Rozdíl je pouze v tom, že benzinová T5 FWD startuje na částce 1 342 700 Kč a za benzinovou čtyřkolku si Volvo řekne 1 554 700 Kč. Na rozdíl od sedanu pak v ceníku kombi najdeme navíc variantu D4 s pohonem všech kol, sedan je s touto motorizací dostupný pouze jako předokolka. Kompletní ceník pro Volvo V90 najdete na tomto odkazu. 

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků