Volva V90 a S90 mají kompletní ceník. Zaplatíte za ně i 1,5 milionu korun

Volva V90 a S90 mají kompletní ceník. Zaplatíte za ně i 1,5 milionu korun

V Ženevě Volvo oznámilo pouze základní české ceny svých novinek S90 a V90, dnes už je k dispozici kompletní ceník obou modelů. Ten rozhodně není chudý, ale většinu variant si budete moci pořídit až od 46. týdne letošního roku.

Ženeva 2016 živě: Známe základní české ceny Volva V90 a S90

Ženeva 2016 živě: Známe základní české ceny Volva V90 a S90

U sedanu S90 si můžete pro začátek pořídit provedení T5 ve verzi s pohonem předních i všech kol a ve výbavách Momentum a Inscription. Předokolka začíná na částce 1 275 700 Kč, za benzinovou čtyřkolku zaplatíte 1 487 700 Kč. V obou případech je součástí výbavy osmistupňový automat.

Z dieselů lze rovnou pořídit D4 FWD s automatem a s cenou od 1 284 700 Kč, případně silnější D5 s pohonem všech kol a automatem. Za tuto variantu si Volvo naúčtuje minimálně 1,4 milionu korun. Časem bude nabídka rozšířena také o základní D3 FWD s manuální převodovkou (1 039 400 Kč) a D4 s manuálem (1 086 900 Kč). Později dorazí samozřejmě taktéž hybrid T8 Twin Engine AWD. Kompletní ceník pro S90 najdete zde.

Volvo V90 odhaleno se vší parádou. Prohlédněte si fotky a videa

Volvo V90 odhaleno se vší parádou. Prohlédněte si fotky a videa

V případě V90 je nabídka motorizací prakticky stejná. Rozdíl je pouze v tom, že benzinová T5 FWD startuje na částce 1 342 700 Kč a za benzinovou čtyřkolku si Volvo řekne 1 554 700 Kč. Na rozdíl od sedanu pak v ceníku kombi najdeme navíc variantu D4 s pohonem všech kol, sedan je s touto motorizací dostupný pouze jako předokolka. Kompletní ceník pro Volvo V90 najdete na tomto odkazu. 

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků