Volva V90 a S90 mají kompletní ceník. Zaplatíte za ně i 1,5 milionu korun

Volva V90 a S90 mají kompletní ceník. Zaplatíte za ně i 1,5 milionu korun

V Ženevě Volvo oznámilo pouze základní české ceny svých novinek S90 a V90, dnes už je k dispozici kompletní ceník obou modelů. Ten rozhodně není chudý, ale většinu variant si budete moci pořídit až od 46. týdne letošního roku.

Ženeva 2016 živě: Známe základní české ceny Volva V90 a S90

Ženeva 2016 živě: Známe základní české ceny Volva V90 a S90

U sedanu S90 si můžete pro začátek pořídit provedení T5 ve verzi s pohonem předních i všech kol a ve výbavách Momentum a Inscription. Předokolka začíná na částce 1 275 700 Kč, za benzinovou čtyřkolku zaplatíte 1 487 700 Kč. V obou případech je součástí výbavy osmistupňový automat.

Z dieselů lze rovnou pořídit D4 FWD s automatem a s cenou od 1 284 700 Kč, případně silnější D5 s pohonem všech kol a automatem. Za tuto variantu si Volvo naúčtuje minimálně 1,4 milionu korun. Časem bude nabídka rozšířena také o základní D3 FWD s manuální převodovkou (1 039 400 Kč) a D4 s manuálem (1 086 900 Kč). Později dorazí samozřejmě taktéž hybrid T8 Twin Engine AWD. Kompletní ceník pro S90 najdete zde.

Volvo V90 odhaleno se vší parádou. Prohlédněte si fotky a videa

Volvo V90 odhaleno se vší parádou. Prohlédněte si fotky a videa

V případě V90 je nabídka motorizací prakticky stejná. Rozdíl je pouze v tom, že benzinová T5 FWD startuje na částce 1 342 700 Kč a za benzinovou čtyřkolku si Volvo řekne 1 554 700 Kč. Na rozdíl od sedanu pak v ceníku kombi najdeme navíc variantu D4 s pohonem všech kol, sedan je s touto motorizací dostupný pouze jako předokolka. Kompletní ceník pro Volvo V90 najdete na tomto odkazu. 

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 193 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků