Volva V90 a S90 mají kompletní ceník. Zaplatíte za ně i 1,5 milionu korun

Volva V90 a S90 mají kompletní ceník. Zaplatíte za ně i 1,5 milionu korun

V Ženevě Volvo oznámilo pouze základní české ceny svých novinek S90 a V90, dnes už je k dispozici kompletní ceník obou modelů. Ten rozhodně není chudý, ale většinu variant si budete moci pořídit až od 46. týdne letošního roku.

Ženeva 2016 živě: Známe základní české ceny Volva V90 a S90

Ženeva 2016 živě: Známe základní české ceny Volva V90 a S90

U sedanu S90 si můžete pro začátek pořídit provedení T5 ve verzi s pohonem předních i všech kol a ve výbavách Momentum a Inscription. Předokolka začíná na částce 1 275 700 Kč, za benzinovou čtyřkolku zaplatíte 1 487 700 Kč. V obou případech je součástí výbavy osmistupňový automat.

Z dieselů lze rovnou pořídit D4 FWD s automatem a s cenou od 1 284 700 Kč, případně silnější D5 s pohonem všech kol a automatem. Za tuto variantu si Volvo naúčtuje minimálně 1,4 milionu korun. Časem bude nabídka rozšířena také o základní D3 FWD s manuální převodovkou (1 039 400 Kč) a D4 s manuálem (1 086 900 Kč). Později dorazí samozřejmě taktéž hybrid T8 Twin Engine AWD. Kompletní ceník pro S90 najdete zde.

Volvo V90 odhaleno se vší parádou. Prohlédněte si fotky a videa

Volvo V90 odhaleno se vší parádou. Prohlédněte si fotky a videa

V případě V90 je nabídka motorizací prakticky stejná. Rozdíl je pouze v tom, že benzinová T5 FWD startuje na částce 1 342 700 Kč a za benzinovou čtyřkolku si Volvo řekne 1 554 700 Kč. Na rozdíl od sedanu pak v ceníku kombi najdeme navíc variantu D4 s pohonem všech kol, sedan je s touto motorizací dostupný pouze jako předokolka. Kompletní ceník pro Volvo V90 najdete na tomto odkazu. 

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků