Volskwagen Passat 2.0 BiTDI dostal k Vánocům 300 koní od B&B

Německá společnost B&B Automobiltechnik nadělila novému Passatu rovných 300 koní. Jako základ zde posloužil vrcholný naftový čtyřválec 2.0 BiTDI, který ve standardním provedení nabízí 176 kW (240 koní). Případní zájemci si mohou pořídit také několik úprav určených pro podvozek.

Nový Passat chce sebrat zákazníky i BMW první jízdní dojmy

Nový Passat chce sebrat zákazníky i BMW první jízdní dojmy

B&B Automobiltechnik nabízí dvě úrovně. Ta slabší zvedne výkon na 202 kW (275 koní) a točivý moment naroste ze sériových 500 Nm na konečných 570 Nm. Druhá úroveň jde ještě dále. Za necelé čtyři tisíce euro dostanete sadu úprav, které zvýší výkon na 221 kW (300 koní) a točivý moment na plných 630 Nm.

Nový Ford Mondeo vs. nový Volkswagen Passat: První tabulkový duel

Nový Ford Mondeo vs. nový Volkswagen Passat: První tabulkový duel

Takový Passat Variant pak zvládne sprint z nuly na stovku za 5,5 s (standardem je 6,3 s) a maximální rychlost se zvýší na 250 km/h (standardem 238 km/h). Komu to nestačí, ten si může nechat nasadit na auto třeba sportovní pružiny, světlá výška se pak sníží o 25 mm. V nabídce jsou rověnž lepší brzdy a kola o velikosti 19 nebo 20 palců. Později dorazí ještě prvky vylepšující aerodynamiku. Ty jsou aktuálně v přípravě. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

dnes | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků