Volkwagen Golf V: nová generace (podrobné informace)

18 komentářů

Funcarver
23. září • 20:47

A mame tady krale!!!!!!!!!!!!!!! Jenom skoda te palubky....IV stale zustava nejhezci palubkou v teto tride (pekne privracena, jak v kokpitu a taky takova cistejsi, co do linii). Aspon nemusim menit:)

Mazda neni konkurent a Civic uz vubec:)

tom
24. září • 18:45

prosím tě , muzes mi vysvětlit, co je na golfu lepšího než na hondě civic? Já myslím, že toho moc nebude. Neuvažuj o motoru ani o podvozku.

Funcarver
24. září • 23:15

A o cem bych tedy mel uvazovat?? Auto je o motoru a podvozku....POkud to ale pominu, tak z Golfu mam mnohem lepsi pocit, hlavne diky interieru. Civic je vetsi papirak, ma odporne moc mista:) A hlavne se doost naklani v zatackach, taky podle me v Golfu je mene citit rychlost (ve 120 si clovek pripada jak v 80), zatimco civic dava takovy pocit, kolik jedes, ale to uz je vse o podvozku.... Mohl bych taky napsat,ze civic je podle me nejodpornejsi auto tridy, ale to je opravdu subjektivni vec. Golf je proste vsestranne vyvazene auto, hlavn zbrani je, ze jede jak ma, lehce se ovlada, pritom ma pri bezne jizde umrtvenejsi podvozek, coz dava stabilitu a uvedeny pocit zkresleni rychlosti, naopak pri sportovni jizde se podvozek zacne chovat agresivneji. Mozna te golf nepresvedcil, ale opravdu mas nejake zavaznejsi vyhrady vuci cemukoliv, ktere nejsou zpusobeny tim, ze jsi proste presedlal z auta na ktere jsi zvykly a ono je to u Golfu trochu jinak??? Ja po koupi jsem byl, priznam, trochu zklamany,cekal jsem po zziti po 100km neco trochu extra nez jsou ostatni auta, ale ono to jiz dnes tak nejde... Golf se z vsech hledisek (krome vnitr. prostoru) vejde do prvni 5ky ale v souhrnu to dela jasnou jednicku (mluvim o novem kusu, bez ohledu na spolehlivost). Po 150km se muj nazor na koupi zacal menit, ze jsem udelal dobre...po 400km uz mi bylo jasne, proc se tehle tride rika golf-klasse... Golf je jako vino, cim dyl s nim jezdim, tim ho mam radeji (jezdim i s jinymi auty, hlavne Audi A4 1,8T quattro a prave diky srovnavani si ho vazim vic a vic (samozrejme k audine v pomeru rozdilu trid), takze to neni vynucovany zvyk) 

Akai
6. října • 15:03

Pokud vím, tak co se týče podvozku je v nižší střední třídě etalonem Focus a ne Golf. O motorech jsi si už dost zadiskutoval se Skylinem v diskusi o Mazdě, takže je můžeme vynechat, vzhled - neuráží, ani nezaujme, /ale je pravda, vypadá aspoň vyváženěji než Fabie/ to že jede jak má, to není výhoda, to by měla být vlastnost. No a to že nemá "odporně dost místa"To nemyslíš vážně. To si kup FIAT 600, bude se ti líbit.
Sorry, ale pod pojmem "střední třída" si představuju auto pro normální rodinu, takže 2x dospělý, 2x mládě, nějaký ty krámy, nebo nákup, no a v mém případě ještě pes. Přesně z tohohle důvodu jsem dával pryč Swifta 1.3 GLS, který mimochodem přesně splňoval tvé kritéria. /3 dveře, motor super, lehounké a pohodlné ovládání, málo místa vzadu i v kufru, nenakláněl se ... / jenže si nehrál na střední třídu, ale na tu nejnižší a stál míň než polovinu Golfa.
Ještě co se týče vzhledu, připadá mi, že když konstruktéři navrhli Golf I, nechali udělat z kamene jeho model, dali jej do horské bystřiny no a když je čas na facelift, tak jej prostě vytáhnou a obkreslí. Takže je čím dál kulatější a kulatější.
Ale je pravda, že vůdči němu nemám žádné závažnější výhrady, prostě je to pro mě nezajímavé auto.

Funcarver
9. října • 14:27

No, Fokus je opravdu povazovan za etalon tridy (zatim), ale hlavne diky chovani podvozku v krajnich situacich a ze je"lehce ovladatelny", coz je s tim spojeno...Rekl bych , ze i v podvozku patri i GOlf IV mezi 5 nej. sve tridy. Je umrtvenejsi nez Focus, ale me to na dlouhych cestach pripada lepsi (hlavne na dalnici).Hodnoceni - predvidatelna reakce u Focusu v krajnich situacich beru (lepsi nez Golf IV) jako fakt, ale udelam tady poznamku, ze v diskuzi se Skylinem jsem napsal kolik km rocne najedu (tys ji cetl), nijak se na silnici neflakam (tak je tam uvedeno) a Golfa IV jsem nikdy do "krajni situace" neprivedl (par "sobych testu" uz jsem v realu zazil a v poho.., dost me ale prekvapuje, jak pozde zacinaji kvilet pneu, coz beru jako obrovske + a znak kvality podvozku). Udelam jeste jednu poznamku k podvozku - rad bych videl test, kdy by srovnatelna auta projizdela (treba na letisti) presne vymezenou zatacku, co nejvyssi rychlosti, na pneu stejnych rozmeru,typu,znacky a merilo by se (testovaci merici zarizeni), jakou nejvyssi rychlosti je auto schopno zatacku projet, nez dojde i k malemu smyku. Pak by skoncily debaty, ktery podvozek je lepsi a bylo by vymalovano (mozna i pro VW, kdyz by pohorel:)) ). POkud takovy test existuje, dejte mi prosim link na nej...

Sorry pro tebe, ale Golf NENI stredni trida!!!!! Stredni trida je A4,Vectra, Accord, BMW 3,Mercedes C klasse, Mazda 6, u VW se na rozhrani sredni a vyssi stredni tridy pohybuje Passat... Golf je NIZSI STREDNI TRIDA (tez golf-klasse:)) proc asi?:) ). S tou velikosti jsem to myslel vazne- Civic ma odporne moc mista pro cloveka, ktery v 90% jezdi sam..taky jsem psal, ze pro me rozhodujici jen misto na prednich sedadlech (a to vi u ridice)(taky ses urcite docetl, ze mam Golfa v 3D verzi, coz o cemsi napovida - k cemu mi jsou zadny sedadla).U ridice chci mista akorat..Tve sarkasticke navrhy jsou samorzejme absurdnim  vytrzenim z kontextu, ze obcas i s Golfem jedu i 1000km za den a to se uz v mensim aute slusne ujet neda (obdivuju vsechny, co s Fabii jezdi sluzebky - ja s ni jel za den 400km a myslel, ze umru:) ).

POkud se tyce vzhledu Golfu - vsem znalym musi byt jasne, ze designeri nesmi prilis Golf radikalne designove zmenit. V Guinessove knize rekordu je zapsan Golf a ne Corolla (nebo to byl Civic), jako nejprodavanejsi auto, protoze Corolla puvodne byla sedan a mela zadni nahon..Coroll (nebo spise aut s napisem Corolla) se prodalo objektivne vice, ale jde uz o uplne jine auto, kdezto Golfy v zakladnich rysech (koncepce usporadani motoru a karoserie(tusim dvouprostorova, kdyztak me opravte)) vychazeji porad z Golfu I (proto taky se zrejme Golf v sedanu jmenuje Bora (triprostorova kar.)).

Diskuze o designu aut ponecham zenam, ty si k tomu pridaji jeste barvy laku:)) Me staci, ze se mi libi (priznavam, ze to neni zadny designersky skvost, ale proc taky? Nepotrebuju, aby se lidi otaceli, v jakemze autu to jedu, zajimavy ma byt clovek a ne auto....)

Petrxyz
22. září • 17:19

Nevíte někdo , jak má nový golf uchycen pedál plynu ? Někde jsem slyšel , že bude uchycen dole jako ve staré Škodě 105. To by fakt teda byla síla....

impact
22. září • 18:12

jo, je to tak, aspon teda na obrazku noveho GTI tam ten pedal je takhle obracene...

Akai
21. září • 17:54

Zkuste mi prosím někdo vysvětlit, co je na Golfu tak super, že je takřka kultovním autem. Jel jsem v něm párkrát, s různými motory a myslím si, že jede tuctově. Vzhled je o něco horší než tuctový, prostor uvnitř, hmm, za ty peníze nic moc, snad jen vnitřek je docela útulný. Srovnatelné auto třeba Civic je skoro ve všech směrech daleko před VW zázrakem a přitom si nikdo netroufne tvrdit že je to "legenda".

impact
21. září • 20:44

http://www.beepworld.de/members15/daniel-iv/golfpics.htm

ale je fakt, ze čtyřka je jen slabým odvarem dvojky... ale zase má tak hebkou palubku :)

strejceknimra
18. září • 9:13

"Za nepřímého nástupce tohoto kompaktu můžeme považovat dalšího veterána z produkce wolfsburgské automobilky, legendárního a dobou "hippies" navoněného Brouka."

Šálí mě zrak? Neměl by to být nepřímý předchůdce

impact
19. září • 14:04

to víš, novináři... :rolleyes:

---
16. září • 18:42

(Příspěvek smazán, redakce.)

Z
18. září • 19:18

Reklama na sex v diskusi na autorevue.cz podle mě nemá co dělat...

Niemand
16. září • 16:14

Solidni kvalita, dobry vykon motoru a image. To je asi to co tenhle model zase vetkne do cela prodejnich tabulek. Design je sice dle meho nazoru docela povedeny, ale jsem si jist, ze se najde mnoho odpurcu. Nuze ale za ty "prachy" mi to pripada pomerne drahe, ostatne jako kazdy novy (dokonalejsi) model. Mazda 3 je sice levnejsi, ale vemte si pak cenu servisu, cenu nahradnich dilu a pocet jejich prodejcu = pocet autorizovanych servisu (cim vice, tim lepsi sluzby a nizsi cena servisu). Preji Golfu V hodne stesti.

Lib
16. září • 7:24

Koukam, ze VW hodne tlaci do reklamy, vsude samej clanek o VW, reklamy na VW, je to peknej humus, dokonce i kdyz clovek cte o nakym skvostu z Franfurtu tak mu kolem beha naka reklama na VW (sem videl u kolegy na kompu, ja mam ActiveX a animace vyply takze z reklam vidim bud jen ramecek nebo prvni frame :))

Radek
15. září • 8:54

Jestli to bude mít tak dobrý jízdní vlastnosti jak A3, tak je to super. Nechápu jen existenci motoru 2.0 SDI a taky mne překvapila cena, základ přes 480 tisíc je neprodejný! Ať se Fauvé podívá na cenu Mazdy3, za 420 tisíc lepší motor a podobný výbava.

Back
15. září • 12:15

Nevím co máš proti ceně. Ona se totiž ani ta Astra 3 ( třídvéřák v základu ) nebude prodávat u sousedu v Bundesu pod 15000 eurokorun.

Radek
15. září • 12:32

Ale já psal o Mazdě3, ta v základu stojí 420 tisíc... 6 airbagů, ABS...

Doporučujeme

Články odjinud