Volkswageny mají problémy s palivovým čerpadlem

29 komentářů

buri
14. prosince • 21:26

No jestli se můžu poděli to své zkušenosti s motory TDI tak si myslím že jsou celkem dobrý,ale srovnávat to s benzínem?? Nevím nevím,ale to je trošku přitažený za vlasy,protože i když jsou ceny nafty a benzínu na stejné úrovni,tak se stejně více vyplatí ten nafťák,protože se stejným obsahem motoru jezdíte u nafťáku přibližne za půlku!! a to už stojí se nad tím zamyslet!! Nemyslíte??? Ale taky se s ním musí více jezdit,a není to na poskakování na krátkou vzdálenost,to je jasný!!

Svezl jsem se s již zmiňovanou Oktávkou v benzínu o objemu 1.6l,a stěží jsem se dostal pod 8,5 litru na 100 km,na dálnici !! Což je opravdu hodně,ale s TDIčkem jsem se na stejný trase dostal na 4,5 litru takže o půlku níže,což je znát i v peněžence,ale to zarytí benzíňáci nikdy nepochopý!!

Jak už tady taky bylo řečeno i o motorech a vstřikování se systémem Common rail,tak tady už je ta otázka opravdu trošku někde jinde! Vysokotlaké vstřikování je opravdu špička co je na poli DS opravdu opravdu to nej!! Ovšem i zde jsou dvě verze Common railu a to mezi CP1 a CP3 opravdu někde jinde,modernější CP3 už je mazec protože svést se v autě s CP3 je k nepoznání od benzínu,jak ve zvuku motoru a v akceleraci,tak ve spotřebě a ve výfukových spalinách které jdou ještě přes oxydační katalizátor,tak že SMRDÍ o tom se už zde nedá mluvit!
Takže VY kdo pomlouváte nafťáky si pomlouvejte co chcete,ale není nafťák jako nafťák a to že smrdí?? Smrdí každý auto,ať benzín nebo nafta,ale není to tak jak se na první pohled zdá,protože Common rail je špička a asi dlouho bude,a TDI?? Jsou dobrý a ale Common rail je lepší !!!

Jan Brouk
11. prosince • 18:39

Za tak kratkou dobu se u nas prodalo 6000 skodovek? a jeste ktomu v dieselu? no to me podrz. lidi jsou fakt jebli. uz to zde bylo napsano mnoho krat, investice do dieselu se vyplati az po vice nez 100 tisic km. tedy prave tehdy, kdy auto zacina byt srot a vetsina lidi  ho chce stejne  prodat. nic tedy neusetri (maximalne jsou na nule) ale pritom tech 5 let (100 tis. km) jezdi z vymrdanym traktorem. ja  jezdim autem po brne, denne kolem me stoji (na semaforech) a projizdi miliony Octavek a 99 ze 100 je jich diesel.  co vam vsem jebe?

david
12. prosince • 18:09

tak k tomuhle článečku si opravdu neodpustím jednu poznámku!!! Investice se ti možná opravdu vráti až po 100 tisících km, ale že auto po 100 tisících km začíná být šrot, to je teda zvláštní názor, to s tim musíš jezdit jako dobytek,  protože mám na autu najeto 298 tis. a je bez problemu, ono když se totiž jezdí s autem slušně tak vydrží opravdu hodně, další auto mám od července a mám na něm najeto 14 tis. tak možná pochopíš přoč jsem šel do dieselu



Jan Brouk
12. prosince • 19:02

Je znamo, ze diesel se vyplati pro toho, kdo hodne jezdi. Na silnicich  potka clovek Octaviu vetsinou v dieselu,  a pochybuju vsak velmi silne, ze vsechny ty dieselove octavky jezdi "hodne". Ted jsem spocital (dalo mi hodne prace najit spotrebu jednotlivych modelu aut), ze kdo si koupi misto Fabie 1.4 benzin  Fabii 1.4 TDI, tomu se vrati investice priblizne po 105 000km. U octavky jsem to nespocital, protoze stranka skoda-auto je natolik dementni, ze nemohli  ani na stejne misto dat pdf soubor o octavkach,a radeji jsem se na to  vysral. Nebudu hledat udaj, ktery je u vsech jinych automobilek jako jeden z nejdulezitejsich na nejvic viditelnem miste. Mozna proto si v cechach vsichni kupijou diesely. Memuzou si spocitat, co se jim vic vyplati.

J
13. prosince • 10:18

Tak ty jsi ale opravdu D*E*B*I*L

Šumík
11. prosince • 19:47

Obávám se, že jsi v dieselu nejel, možná tak v Zetoru....proto pak píšeš takové kecy...

milovník
12. prosince • 5:13

pravdou je, že TDI a Zetor od sebe nejsou zvukem, vibracemi a kultivovaností zas tak daleko. Pokud se budeme bavit o Common-railu pak souhlasím

Jan Brouk
12. prosince • 11:23

Videl jsem nedavno video Fabia 1.4Tdi. Nejlepsi je scena, kdyz kamera zabira otevrenou kapotu a on nastartuje. To ma byt jako nejakej velkej trumf, nebo co. Ten motor se klepe od starany na stranu +/- 10cm, a ten krasnej zvuk. Proste je to k smichu. Mimochodem, ve vybave classic (nema el. okna, nema central, nema airbag spolujezdce, nema vlastne nic) stoji pouhych 357 900,-. Staci?

Cynik
12. prosince • 13:30

Dalsi yntelygent. Mam vas kuci rad. Jinymi slovy rikas: "V zivote jsem nejel v TDi, ale videl jsem jednou jedno video a proto mi verte, ze kazdej, kdo si to koupi, je smesnej hlupak." Tohle muze vypotit snad opravdu jedine Brnak.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kmarty
13. prosince • 10:58

Nebudu resit ty pitomosti skrz ktery se tu hadate, ja mam jinou otazku. Co s tim ma co spolecnyho Brno a brnaci?

Jan Brouk
12. prosince • 13:57

Mas pravdu. Opravdu jsem nikdy nejel v dieselu. A ty snad jo?

Ivan
11. prosince • 19:04

Tobě jebe

koffr
11. prosince • 16:03

tche, to sou ty kvalitní naftové úsporné bezúdržbové motory

Borhyl
11. prosince • 15:26

Považuji za jedinečný marketingový úspěch VW, že se o tak obrovském problému dovídáme až nyní a přímo od výrobce prostřednictvím masmédií. Že to neuniklo již dříve. Že se tady o tom nikdo z majitelů či inkognito techniků VW & spol. vůbec nezmínil. A nejenom tady. K čemu jsou pak žurnalisté. Že by se s tím nikdo ještě nesetkal nebo o tom nikdy neslyšel? Nebo jsem možná nečetl všechny příspěvky. Opravdu, je to zvláštní a skvěle ututlané - až do poslední chvíle. Když teče nafta po motoru, může to bouchnout??

jr
11. prosince • 13:20

aspon si priste dame pozor  jetli si koupime zase neco od VW

atnarfus
11. prosince • 10:01

Docel mne překvapilo, že to bude prověřovat i škodovka, většinou při těchto akcích dělá že to není její problém.

kamil
10. prosince • 20:25

Tak nevím jak natom jsem.Mám koupenou oKtávku poslední týden v srpnu,týká se mě to taky?.

Šumík
10. prosince • 23:54

A máš systém pumpa-tryska??? Klasický TDI uritě problémmít nebude...

Karel
11. prosince • 16:20

Klasicky TDI je problem sam o sobe Jak proboha nekoho napadlo montovat do auta babiccina kamna

Pepan
11. prosince • 21:35

Že se vždycky najde tolik platfusáků, co si musej o TDIčka otírat hubu ...

jandaxx
12. prosince • 18:48

Jediný, co mě na naftákách štve, je ten smrad který se z nich line. Fakt smrdí jak bolavá noha. Vždycky si musím zapnout vnitřní okruch. Já jezdím v benzínu a naftu bych do svýho auta nechtěl. Jinak ale proti ní nic nemám, když si majitelé myslí, že se jim to vyplatí tak ať si to koupí. Ve světě motorů byl porovnávací test nafta-benzín a ve většině případů se nafta nevyplatí. Například u fabky 1.9 sdi by musel člověk najezdit kazdý rok cca 67 000 tis a teprve 6tý rok se začne vyplácet. A po 300 000 bude to auto zralé na odpis. Tak nevím.

milovník
12. prosince • 5:10

že se vždycky najde tolik rádoby imagemakerů s názory ála Jindřich Kottek...

anti vw
10. prosince • 19:44

Kvalitka by VW!!!

Řepík
10. prosince • 18:54

Asi jsem nějak mimo nebo mi něco uteklo, ale motor 1.2 TDI ??? Do čeho se to montuje?

Dix
10. prosince • 19:19

W Lupo

Petr T.
10. prosince • 19:11

Myslím že Audi A2, možná Polo, nevozí se myslím do ČR.

Řepík
10. prosince • 19:47

A-ha, díky za info.

Geby
10. prosince • 18:44


Jak říkám Fiat to je šrot.



Šumík
10. prosince • 18:20

Tak to se mě netýká. Sice nepíšou nic konkrétního, ale budou to nejspíš PDčka...

Doporučujeme

Články odjinud