Volkswageny ID.4 a ID.5 mají uvnitř vítanou novinku. Jsou i mnohem rychlejší a dojedou dál

5 komentářů (5 nových)

Jozef Kostelansky
15. října 2023 • 22:25

Bohužel kdejaký čínský elektromobil vypadá líp - jak zvenčí, tak uvnitř. Designu elektrických VW nemohu přijít na chuť. Je to takové ani ryba - ani rak. Např. ta kaplička. Buď ji tam neměli dávat vůbec - jako u Tesly, nebo ji měli udělat v normální velikosti. Udělali to ovšem nejhůř jak mohli.
Spalováky přitom VW dělá velice pěkné.
Nové elektrické Hondy vypadají proti elektrickým VW jako Rolls-Royce proti Fiatu. A také Američané začali dělat velice pěkné designy svých elektrovozů.
VW mi připadá jako spící Šípková Ruženka, co čeká na prince.

Adyk
11. října 2023 • 15:51

Dojedou dál, ale pozor, budete na dálnici nejpomalejší. Pokud naplno využíváte potenciál výkonu, kterým se všichni v reklamách na elektro tak prsí, nedojedete od domu ani za kopec. Viděl jsem nezávislé testy el. vozů na okruhu. Měli stovky koní. Třikrát předvedly raketové zrychlení, ale zbytek okruhu už nedojely.

Moi Monami
11. října 2023 • 15:03

Dalo se čekat. Jsem rád, že jsem před nedávnem svoje ID.4 po třech letech provozu prodal. Bylo to super auto s dětskými nemocemi, nepřipraveným a neochotným servisem, výkonem tak tak akorát, špatnou komunikací výrobce a pomalým infotainmentem, přes který se bohužel ovládalo celkem vše. Dneska je opraven minimálně ten infotainment, vyšší výkon a asi i ty dětské nemoci. Ale asi bych dal přednost sesterskému Enyaqu coupe před ID.5

petr r. (petrumr)
11. října 2023 • 16:21

tři roky provozu? jaký měls tedy rok a měsíc uvedení na spz?

Moi Monami
11. října 2023 • 19:08

Jo sory, já měl skoro rok Model 3 a pak 05/21 - 10/23 ID.4. Špatně jsem to spočetl. 75tiskm na ID.4 (degradace mezi 5 a 8%) a 35tis na Modelu 3, který jsem kupoval s 19na tacho, degradace při prodeji 11%.

Doporučujeme

Články odjinud