Aleš Křepela
8. února 2024 • 23:11

Multivan t6 bitdi je bejvětší krám co jsem kdy měl..vw servis taky nic moc, spíš průšvih... vw mi už nesmí do domu...

Jan Taraba
9. února 2024 • 8:47

Je to servis od servisu a auto od auta. Obecně to úplně neplatí.
Každopádně T7 je úplně v pohodě a funguje. Jen se nesmí vybrat nesmyslný motůrek 110kW nebo ještě nesmyslnější hybrid. S benzínem 2,0TSI to žere stejně jako diesel v T6, jede a nechrochtá.

Petr Paulika
8. února 2024 • 16:08

Stále je to drahé.

Jan Taraba
8. února 2024 • 17:19

Nesmysl, drahá je V-Klasse od Mercedesu. Před nějakými 10 lety (kdy ceny Multivanu byly plusminus stejné jako dnes) bylo Véčko za stejnou nebo o fous nižší cenu. Dnes je podstatně dražší. Podstatně znamená o desítky procent. Proč? Protože má silný diesel, protože má 4x4 a protože Mercedes neblbne s ekomateriály uvnitř a drží se poctivé kůže.. T7 je celkově lepší a modernější auto s nesrovnatelně lepšími jízdními vlastnostmi a propastně lepším komfortem, ale byť je 2,0TSI skvělý motor s velmi příznivou spotřebou na úrovni TDI v T6.1, pořád přetrvává názor, že do velkého Vanu patří velký výkonný diesel.

Dřevo Levně
9. února 2024 • 7:36

Vito byl dycky reznoucí poruchovej krám a přejmenováním na fauklaze se nic nezměnilo.

Doporučujeme

Články odjinud