Volkswagen zvažuje naftový Golf R. Dostat má motor z modelu Passat

Volkswagen zvažuje naftový Golf R. Dostat má motor z modelu Passat

Naftový Volkswagen GTI figuruje na trhu coby GTD už dlouho. Aktuální hojně používané modulární platformy ale nabízejí široké možnosti sdílení techniky napříč různými modely tak, že třeba menší Golf může dostat motor z nového VW Passat. A ten má ve své nabídce i dvoulitrové biturbo s parametry 176 kW (240 k) a 500 Nm. Že by se rýsoval dieselový Golf R? 

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

S takovou myšlenkou přišli kolegové ze serveru Motoring, kteří během mezinárodní prezentace nového Passatu vyzpovídali šéfa vývoje motorů. Hanno Jelden potvrdil, že instalace tohoto motoru pod kapotu VW Golf technicky není problém. Problém by ale mohla být vyšší hmotnost. 

Volkswagen Golf GTD umí stovku za 7,5 s, průměrně si řekne o 4,2 l/100 km

Volkswagen Golf GTD umí stovku za 7,5 s, průměrně si řekne o 4,2 l/100 km

Jak už to v podobných případech chodí, nic definitivního Hanno Jelden nakonec neprozradil, údajně ale z rozhovoru vyplynulo, že nejvýkonnější naftový Golf v historii modelu automobilka opravdu zvažuje. Zájem ze strany minimálně evropských zákazníků by o dieselový Golf R totiž určitě byl. 

Zdroj: Motoring

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků