Volkswagen zvažuje naftový Golf R. Dostat má motor z modelu Passat

Volkswagen zvažuje naftový Golf R. Dostat má motor z modelu Passat

Naftový Volkswagen GTI figuruje na trhu coby GTD už dlouho. Aktuální hojně používané modulární platformy ale nabízejí široké možnosti sdílení techniky napříč různými modely tak, že třeba menší Golf může dostat motor z nového VW Passat. A ten má ve své nabídce i dvoulitrové biturbo s parametry 176 kW (240 k) a 500 Nm. Že by se rýsoval dieselový Golf R? 

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

S takovou myšlenkou přišli kolegové ze serveru Motoring, kteří během mezinárodní prezentace nového Passatu vyzpovídali šéfa vývoje motorů. Hanno Jelden potvrdil, že instalace tohoto motoru pod kapotu VW Golf technicky není problém. Problém by ale mohla být vyšší hmotnost. 

Volkswagen Golf GTD umí stovku za 7,5 s, průměrně si řekne o 4,2 l/100 km

Volkswagen Golf GTD umí stovku za 7,5 s, průměrně si řekne o 4,2 l/100 km

Jak už to v podobných případech chodí, nic definitivního Hanno Jelden nakonec neprozradil, údajně ale z rozhovoru vyplynulo, že nejvýkonnější naftový Golf v historii modelu automobilka opravdu zvažuje. Zájem ze strany minimálně evropských zákazníků by o dieselový Golf R totiž určitě byl. 

Zdroj: Motoring

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků