Volkswagen zvažuje naftový Golf R. Dostat má motor z modelu Passat

Volkswagen zvažuje naftový Golf R. Dostat má motor z modelu Passat

Naftový Volkswagen GTI figuruje na trhu coby GTD už dlouho. Aktuální hojně používané modulární platformy ale nabízejí široké možnosti sdílení techniky napříč různými modely tak, že třeba menší Golf může dostat motor z nového VW Passat. A ten má ve své nabídce i dvoulitrové biturbo s parametry 176 kW (240 k) a 500 Nm. Že by se rýsoval dieselový Golf R? 

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

S takovou myšlenkou přišli kolegové ze serveru Motoring, kteří během mezinárodní prezentace nového Passatu vyzpovídali šéfa vývoje motorů. Hanno Jelden potvrdil, že instalace tohoto motoru pod kapotu VW Golf technicky není problém. Problém by ale mohla být vyšší hmotnost. 

Volkswagen Golf GTD umí stovku za 7,5 s, průměrně si řekne o 4,2 l/100 km

Volkswagen Golf GTD umí stovku za 7,5 s, průměrně si řekne o 4,2 l/100 km

Jak už to v podobných případech chodí, nic definitivního Hanno Jelden nakonec neprozradil, údajně ale z rozhovoru vyplynulo, že nejvýkonnější naftový Golf v historii modelu automobilka opravdu zvažuje. Zájem ze strany minimálně evropských zákazníků by o dieselový Golf R totiž určitě byl. 

Zdroj: Motoring

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 15 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků