Volkswagen zrušil projekt desetistupňového DSG kvůli nákladům

Volkswagen zrušil projekt desetistupňového DSG kvůli nákladům

Management koncernu Volkswagen pokračuje s důkladnou revizí projektů, které stojí příliš mnoho peněz a zatím nemají kýžený přínos. Už to odnesl třeba vývoj luxusní limuzíny Volkswagen Phaeton, který byl odložen. Nyní koncern zrušil projekt desetirychlostního dvouspojkového automatu.

Desetirychlostní DSG představil Volkswagen před časem na technickém sympoziu ve Vídni spolu s novou generací motorů TDI a TSI. Nová převodovka se měla dostat do dalších generací modelů s motorem napříč, ale i podélně.

Hybridní pohon dostanou do několika let všechny značky koncernu VW

Hybridní pohon dostanou do několika let všechny značky koncernu VW

První ji měl dostat příští Golf GTI, ale Volkswagen nyní přehodnotil své priority a projekt zrušil. Je prý moc nákladný a jeho návratnost je diskutabilní, cituje australský magazín Motoring svého informátora v automobilce.

Volkswagen podle všeho nevidí dostatečný přínos většího počtu rychlostí ke zlepšení dynamiky a snížení spotřeby či emisí CO2. Více prostředků se nyní investuje do vývoje nové generace plug-in hybridních pohonů, které budou cenově atraktivnější pro koncového zákazníka.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků