Volkswagen zrušil projekt desetistupňového DSG kvůli nákladům

Volkswagen zrušil projekt desetistupňového DSG kvůli nákladům

Management koncernu Volkswagen pokračuje s důkladnou revizí projektů, které stojí příliš mnoho peněz a zatím nemají kýžený přínos. Už to odnesl třeba vývoj luxusní limuzíny Volkswagen Phaeton, který byl odložen. Nyní koncern zrušil projekt desetirychlostního dvouspojkového automatu.

Desetirychlostní DSG představil Volkswagen před časem na technickém sympoziu ve Vídni spolu s novou generací motorů TDI a TSI. Nová převodovka se měla dostat do dalších generací modelů s motorem napříč, ale i podélně.

Hybridní pohon dostanou do několika let všechny značky koncernu VW

Hybridní pohon dostanou do několika let všechny značky koncernu VW

První ji měl dostat příští Golf GTI, ale Volkswagen nyní přehodnotil své priority a projekt zrušil. Je prý moc nákladný a jeho návratnost je diskutabilní, cituje australský magazín Motoring svého informátora v automobilce.

Volkswagen podle všeho nevidí dostatečný přínos většího počtu rychlostí ke zlepšení dynamiky a snížení spotřeby či emisí CO2. Více prostředků se nyní investuje do vývoje nové generace plug-in hybridních pohonů, které budou cenově atraktivnější pro koncového zákazníka.

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků