Volkswagen zrušil projekt desetistupňového DSG kvůli nákladům

Volkswagen zrušil projekt desetistupňového DSG kvůli nákladům

Management koncernu Volkswagen pokračuje s důkladnou revizí projektů, které stojí příliš mnoho peněz a zatím nemají kýžený přínos. Už to odnesl třeba vývoj luxusní limuzíny Volkswagen Phaeton, který byl odložen. Nyní koncern zrušil projekt desetirychlostního dvouspojkového automatu.

Desetirychlostní DSG představil Volkswagen před časem na technickém sympoziu ve Vídni spolu s novou generací motorů TDI a TSI. Nová převodovka se měla dostat do dalších generací modelů s motorem napříč, ale i podélně.

Hybridní pohon dostanou do několika let všechny značky koncernu VW

Hybridní pohon dostanou do několika let všechny značky koncernu VW

První ji měl dostat příští Golf GTI, ale Volkswagen nyní přehodnotil své priority a projekt zrušil. Je prý moc nákladný a jeho návratnost je diskutabilní, cituje australský magazín Motoring svého informátora v automobilce.

Volkswagen podle všeho nevidí dostatečný přínos většího počtu rychlostí ke zlepšení dynamiky a snížení spotřeby či emisí CO2. Více prostředků se nyní investuje do vývoje nové generace plug-in hybridních pohonů, které budou cenově atraktivnější pro koncového zákazníka.

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků