Volkswagen zastavil projekt „litrového“ auta

Volkswagen musí šetřit, není proto divu, že se zastavují projekty, jejichž rentabilita není zajištěna. Ani Piëchův projekt litrového auta, tedy vozu se spotřebou pouhého litru paliva na sto km, nevydržel. Zrušil jej současný šéf koncernu Bernd Pischetsrieder; přitom na projektu Volkswagen pracoval už tři roky. Vůz by v sériovém provedení stál okolo dvaceti tisíc eur a v současné době není pro taková auta na trhu místo. Ve vývojovém programu naopak zůstává projekt třílitrového auta, které naváže na Lupo 3L či Audi A2 1.2 TDI; motor se spotřebou pouhé tři litry nafty se přesune do nového Foxu.

Poznámka: První jízdu s dvousedadlovým prototypem absoloval Piëch v roce 2002.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků