Volkswagen zastaví výrobu Golfu. Nemá díly od dodavatelů

29 komentářů

22. srpna • 8:03

Podla AUTOZEITUNG tie firmy odkupila nejaka US firma.A ta si troska inac nastavila ekonomicke pravidla ako to bolo doposial a tam je kamen urazu.

your.god
22. srpna • 2:42

A není náhodou za vším to, že se podvodnický a v České republice nad zákony postavený, vládou protěžovaný a chráněný Volkswagen ke svým dodavatelům chová úplně stejně jako naše známé nadnárodní či spíš cizonárodní obchodní řetězce a dodavatele sprostě vydírá a oni si jen dovolili říct tak už dost?

Laudonof
21. srpna • 20:19

At ho klidne prestanou vyrabet, stejne starsi klasickej Golf je good enough a v bazaru se da poridit za pakatel, tak naco investovat do novyho...

koncern
21. srpna • 9:32

Radšej mohli stávkovat dodavatele motoru 1.0tsi :-D

kick
21. srpna • 9:51

1.0TSI si VW vyrábí sám, stejně jako škodovka ve svých hutích

Antiautomat
21. srpna • 20:20

...nie celkom. Vela dodavaju subdodavatelia, trebars potrubia a vsetky hadice, remen a plastove kryty. A bez toho sa na ten motor mozes akurat tak pozerat.

Kuk Vykuk
21. srpna • 5:30

Putina na ně, ten by jim to vysvětlil :-D

Pavel
21. srpna • 11:46

Spíš bych řekl že problémy dělá Si Ťin-pching,nedodal levnou ocel což stáhne VW do ztráty.

Kuk Vykuk
21. srpna • 5:24

LOL to je ale vypečená záležitost :-D

Antiautomat
20. srpna • 10:14

Takze si to zhrnme. Kriza v portfoliu motorov pre najpredavanejsie auta z ponuky. Tazkosti s prichod novych, ktorych zavedenie do vyroby poznamenal dyzlgejt a jeho dosledky (len si pozrime ako pomaly prebieha zavedenie trojvalca TSi). Prichod noveho golfa predo dvermi.Nestalo sa nic ine len to, ze koncern hadze cez palubu vybehovy model (ktory zdaleka nesplnil to, co sa cakalo a uplne ho znivocili focus a astra) a co najskor sa chce dostat na stich a mal aspon vodu. Vyroba sa im zotrvacnostou toci rychlejsie ako dodavatelia stacia nalagrovat dostatok novych dielov na start. No, niektory z tych diplomantov z excelu si pomylil bunecky. Na noveho golfa som inak zvedavy, bude to oproti tomu vybehovemu urcite auto s najvacsimi zmenami v historii znacky. A vsetci svati ochranujte zakaznikov od nultej az po fejslift.

HyperTurboBorecDieselPlus
20. srpna • 11:36

Takže si to shrňme. Máme tu jednoho čobola se specifickým názorem na koncern- záleží jestli s ním souhlasíte nebo ne.Já souhlasím s tím že je VW v krizi, ovšem problém je v tom že co by jinou automobilku položilo koncern vyřeší. Nemám rád auta z němec ale už jsem natolik starý že respektuji úspěšné- a koncern bude největší, v horším případě druhou automobilku v tomto roce.Na nového golfa nejsem zvědavý, jsem zvědavý na změny v koncernu- a pokud to provedou dobře bude z toho profitovat i Škoda...

Adolf
20. srpna • 14:47

My to zvládneme. :-D Vaše frau Makrela

neodborník
20. srpna • 21:11

Frustrovaní jedinci s nízkým vzděláním a schopnostmi se uchylují k extrémistům, jako například jistý Adolf. Vymýšlení urážlivých zkomolenin je jedním z příznaků.

Antiautomat
21. srpna • 20:16

...na obranu Adiho, nezda sa mi ze by sa k Markele nejak uchyloval. No, hlavne si to sv.nstvo nepustit k nam, jedna operacia Reinhardt snad stacila.

Adolf
21. srpna • 0:00

Nějaký neodborník mi může políbit prdel.

Martin Motyčka
19. srpna • 20:59

Mám pocit, že dodavatelé právě skončili ... I kdyby je nezruinovalo penále, které má VW zaneseno ve smlouvách, tak už si od nich nikdo nic nekoupí...

Zombot
20. srpna • 19:00

Právě kvůli těm smluvním pokutámm bych hádal, ze viníkem situace je VW a ne dodavatelé. Pokud by VW neměnil podmínky pro dodavatele, tak by si málokdo dovolil se mu takhle postavit. Spis to vypadá, ze VW tlačil dodavatele do horších podmínek a přehnal to.

Pavel
19. srpna • 21:57

Nevíme jak hodně VW tlačí na ceny,ale pro podvodníky nikdo zadarmo dělat nebude,nejspíš skončí VW.

Mirek
19. srpna • 21:16

Víš, co jsou to dceřiné firmy?

pepa-1
19. srpna • 19:54

Určitě by pomohlo, kdyby továrny VW v Německu navštívila Angela Merkelová a zaměstnance VW podpořila tak, jak to umí jen ona - My to zvládneme!

Adolf
19. srpna • 20:28

Chce to výroby více prácechtivých arabských kurev :-):-D:-D

WinNatural
19. srpna • 20:02

Taky by s sebou mohla vzít několik desítek špičkových syrských a íráckých inženýrů, které si do germánie pozvala. Myslím, že na "kvalitě" vw by se nepoznalo :-D

Mrdokwas
19. srpna • 14:41

njn německá us ambasáda škodí koukam všude...když se nepodařilo vw srazit nakolena dieselgatem tak to zkouší přes dodavatele.. :-P

Zelí
19. srpna • 16:10

Přes vw tlačili na germány, aby přistoupili na obchodní anexi. Ti zatím odolávají.

k22
19. srpna • 13:05

Ale houby, jen jim došlo leštido na tu jejich bídu B-]

Adolf
19. srpna • 11:46

V čem budeme jezdit? :-D:-D

Honza M.
19. srpna • 16:04

Naštěstí je tu Škoda. Německá kvalita za české ceny.

VB
19. srpna • 19:19

Vyrobena z velke casti v Koreii :). I kdyz je Skoda vynikajici znacka, kvalitativne za VW pokulhava.

WinNatural
19. srpna • 19:58

Jenže xindlwagen zase kvalitativně pokulhává za ostatními značkami :-D

Doporučujeme

Články odjinud