Volkswagen začíná prodávat prodloužený Tiguan. Za ceny od 688 900 Kč

Oproti standardní verzi SUV Tiguan je model Allspace prodloužený o 215 milimetrů.

Celkem 4 701 milimetrů je dlouhé nové SUV největší evropské automobilky. Tiguan Allspace má navíc, v porovnání s dosud prodávanou základní verzí tohoto vozu, o 109 milimetrů delší rozvor. Ten tak dosahuje hodnoty 2790 milimetrů.

Vůz se nabízet jak s pěti, tak i sedmi sedadly. Pětimístná varianta má objem zavazadlového prostoru 760 litrů. Pokud v autě třetí řada sedadel je, ale je složena do podlahy, zbyde ještě v kufru objem 700 litrů. Za vztyčenými sedačkami třetí řady pak je k dispozici 230 litrů.

Test Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 140 kW 4Motion: Passat v provedení SUV

Test Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 140 kW 4Motion: Passat v provedení SUV

Volkswagen Tiguan Allspace lze na českém trhu objednávat se šesti motory. Zážehové motory zastupují jednotky 1.4 TSI (110 kW/150 k) a 2.0 TSI ve dvou výkonových verzích (132 KW/180k a 162 kW/220k) a dále jsou na výběr tři turbodiesely 2.0 TDI (110 kW/150 k, 140 kW/190 k, 176 kW/240 k). Stejně jako u klasického modelu Tiguan jsou k dispozici verze s pohonem předních kol nebo s pohonem všech kol 4Motion. V prvním případě umožňuje Tiguan Allspace jízdu s přívěsem o hmotnosti až 2200 kg, s pohonem všech kol činí nejvyšší přípustná hmotnost přívěsu až 2500 kg.

Vstupní verze Tiguan Allspace Trendline 1.4 TSI ACT BMT stojí 688 900 Kč. Ceny s výbavovou linií Comfortline a motorem 1.4 TSI začínají od 761 900 Kč. Nejdostupnější verze Highline s motorem 2.0 TDI BMT (110 kW/150 k) přijde na 940 900 Kč.

Dynamika VW Tiguan 2.0 TDI (140 kW): Koho porazí a kdo mu ujede?

Dynamika VW Tiguan 2.0 TDI (140 kW): Koho porazí a kdo mu ujede?

Oproti modelu Tiguan má model Tiguan Allspace rozšířenou sériovou výbavu. I základní Tiguan Allspace Trendline je vybaven například třízónovou automatickou klimatizací Climatronic, informačním a zábavním systémem „Composition Colour“, kůží obšitým multifunkčním volantem, variabilní podlahou zavazadlového prostoru, černými podélnými střešními nosiči, 17“ koly „Montana“ z lehké slitiny, funkcemi osvětlení „Coming Home“ a „Leaving Home“ a asistentem pro jízdu v jízdním pruhu „Lane Assist

Comfortline má navíc třeba adaptivní tempomat ACC, parkovací senzory „Parkpilot“, tmavě tónovaná skla oken od střešního sloupku B, informační a zábavní systém „Composition Media“, paket „Ambiente“, stropní odkládací schránku, elektrické ovládání zadního výklopného víka a stříbrné podélné střešní nosiče).

Highline (nad rámec Comfortline) například systém „Easy Open“, digitální panel přístrojů Active Info Display, zadní kameru a vyhřívaní sedadel vpředu.

Na sadu fotografií, včetně možností uspořádání interéru, se podívejte níže:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

včera | Jan Mička | 22 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků
S VW Touareg napříč Marokem: Existuje vůbec něco, co nezvládne?

S VW Touareg napříč Marokem

Čtyři dny v autě, skoro 1300 ujetých kilometrů a mraky různorodých zážitků, které bych jinak nepochytil za celý rok. Nějak takto by se dalo ve zkratce shrnout putování Marokem za volantem jednoho z nejlepších SUV dnešní doby.

6.  1.  2019 | Jan Mička | 43 příspěvků