Volkswagen začíná prodávat prodloužený Tiguan. Za ceny od 688 900 Kč

Oproti standardní verzi SUV Tiguan je model Allspace prodloužený o 215 milimetrů.

Celkem 4 701 milimetrů je dlouhé nové SUV největší evropské automobilky. Tiguan Allspace má navíc, v porovnání s dosud prodávanou základní verzí tohoto vozu, o 109 milimetrů delší rozvor. Ten tak dosahuje hodnoty 2790 milimetrů.

Vůz se nabízet jak s pěti, tak i sedmi sedadly. Pětimístná varianta má objem zavazadlového prostoru 760 litrů. Pokud v autě třetí řada sedadel je, ale je složena do podlahy, zbyde ještě v kufru objem 700 litrů. Za vztyčenými sedačkami třetí řady pak je k dispozici 230 litrů.

Test Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 140 kW 4Motion: Passat v provedení SUV

Test Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 140 kW 4Motion: Passat v provedení SUV

Volkswagen Tiguan Allspace lze na českém trhu objednávat se šesti motory. Zážehové motory zastupují jednotky 1.4 TSI (110 kW/150 k) a 2.0 TSI ve dvou výkonových verzích (132 KW/180k a 162 kW/220k) a dále jsou na výběr tři turbodiesely 2.0 TDI (110 kW/150 k, 140 kW/190 k, 176 kW/240 k). Stejně jako u klasického modelu Tiguan jsou k dispozici verze s pohonem předních kol nebo s pohonem všech kol 4Motion. V prvním případě umožňuje Tiguan Allspace jízdu s přívěsem o hmotnosti až 2200 kg, s pohonem všech kol činí nejvyšší přípustná hmotnost přívěsu až 2500 kg.

Vstupní verze Tiguan Allspace Trendline 1.4 TSI ACT BMT stojí 688 900 Kč. Ceny s výbavovou linií Comfortline a motorem 1.4 TSI začínají od 761 900 Kč. Nejdostupnější verze Highline s motorem 2.0 TDI BMT (110 kW/150 k) přijde na 940 900 Kč.

Dynamika VW Tiguan 2.0 TDI (140 kW): Koho porazí a kdo mu ujede?

Dynamika VW Tiguan 2.0 TDI (140 kW): Koho porazí a kdo mu ujede?

Oproti modelu Tiguan má model Tiguan Allspace rozšířenou sériovou výbavu. I základní Tiguan Allspace Trendline je vybaven například třízónovou automatickou klimatizací Climatronic, informačním a zábavním systémem „Composition Colour“, kůží obšitým multifunkčním volantem, variabilní podlahou zavazadlového prostoru, černými podélnými střešními nosiči, 17“ koly „Montana“ z lehké slitiny, funkcemi osvětlení „Coming Home“ a „Leaving Home“ a asistentem pro jízdu v jízdním pruhu „Lane Assist

Comfortline má navíc třeba adaptivní tempomat ACC, parkovací senzory „Parkpilot“, tmavě tónovaná skla oken od střešního sloupku B, informační a zábavní systém „Composition Media“, paket „Ambiente“, stropní odkládací schránku, elektrické ovládání zadního výklopného víka a stříbrné podélné střešní nosiče).

Highline (nad rámec Comfortline) například systém „Easy Open“, digitální panel přístrojů Active Info Display, zadní kameru a vyhřívaní sedadel vpředu.

Na sadu fotografií, včetně možností uspořádání interéru, se podívejte níže:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků