Volkswagen začíná prodávat prodloužený Tiguan. Za ceny od 688 900 Kč

Oproti standardní verzi SUV Tiguan je model Allspace prodloužený o 215 milimetrů.

Celkem 4 701 milimetrů je dlouhé nové SUV největší evropské automobilky. Tiguan Allspace má navíc, v porovnání s dosud prodávanou základní verzí tohoto vozu, o 109 milimetrů delší rozvor. Ten tak dosahuje hodnoty 2790 milimetrů.

Vůz se nabízet jak s pěti, tak i sedmi sedadly. Pětimístná varianta má objem zavazadlového prostoru 760 litrů. Pokud v autě třetí řada sedadel je, ale je složena do podlahy, zbyde ještě v kufru objem 700 litrů. Za vztyčenými sedačkami třetí řady pak je k dispozici 230 litrů.

Test Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 140 kW 4Motion: Passat v provedení SUV

Test Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 140 kW 4Motion: Passat v provedení SUV

Volkswagen Tiguan Allspace lze na českém trhu objednávat se šesti motory. Zážehové motory zastupují jednotky 1.4 TSI (110 kW/150 k) a 2.0 TSI ve dvou výkonových verzích (132 KW/180k a 162 kW/220k) a dále jsou na výběr tři turbodiesely 2.0 TDI (110 kW/150 k, 140 kW/190 k, 176 kW/240 k). Stejně jako u klasického modelu Tiguan jsou k dispozici verze s pohonem předních kol nebo s pohonem všech kol 4Motion. V prvním případě umožňuje Tiguan Allspace jízdu s přívěsem o hmotnosti až 2200 kg, s pohonem všech kol činí nejvyšší přípustná hmotnost přívěsu až 2500 kg.

Vstupní verze Tiguan Allspace Trendline 1.4 TSI ACT BMT stojí 688 900 Kč. Ceny s výbavovou linií Comfortline a motorem 1.4 TSI začínají od 761 900 Kč. Nejdostupnější verze Highline s motorem 2.0 TDI BMT (110 kW/150 k) přijde na 940 900 Kč.

Dynamika VW Tiguan 2.0 TDI (140 kW): Koho porazí a kdo mu ujede?

Dynamika VW Tiguan 2.0 TDI (140 kW): Koho porazí a kdo mu ujede?

Oproti modelu Tiguan má model Tiguan Allspace rozšířenou sériovou výbavu. I základní Tiguan Allspace Trendline je vybaven například třízónovou automatickou klimatizací Climatronic, informačním a zábavním systémem „Composition Colour“, kůží obšitým multifunkčním volantem, variabilní podlahou zavazadlového prostoru, černými podélnými střešními nosiči, 17“ koly „Montana“ z lehké slitiny, funkcemi osvětlení „Coming Home“ a „Leaving Home“ a asistentem pro jízdu v jízdním pruhu „Lane Assist

Comfortline má navíc třeba adaptivní tempomat ACC, parkovací senzory „Parkpilot“, tmavě tónovaná skla oken od střešního sloupku B, informační a zábavní systém „Composition Media“, paket „Ambiente“, stropní odkládací schránku, elektrické ovládání zadního výklopného víka a stříbrné podélné střešní nosiče).

Highline (nad rámec Comfortline) například systém „Easy Open“, digitální panel přístrojů Active Info Display, zadní kameru a vyhřívaní sedadel vpředu.

Na sadu fotografií, včetně možností uspořádání interéru, se podívejte níže:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Toyota Yaris GR-Sport Hybrid: Hvězdné války bez zvláštních efektů

Toyota Yaris GR Sport Hybrid

Naprosto skvělá Toyota Yaris GRMN vypadá jako helma bojovníka z Hvězdných válek a jízda je jako mezigalaktická bitva. Co když ale slavné sérii filmů vezmete speciální efekty?

21.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

19.  11.  2019 | Petr Schnagl | 97 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků