Volkswagen začal v Česku prodávat vrchol řady Golf GTI. Za TCR si připlatíte

Hulvát  |  20. 12. 2018 12:34

Kvičala má na hajzlu sračku, že ještě nenapsal svůj názor?

Odpovědět  |   | 
Carl Johnson  |  20. 12. 2018 13:23

Zřejmě mu ošetřovatelé konečně zabavili počítač.

Odpovědět  |   | 
Verny  |  20. 12. 2018 12:59

Tak v článku je uvedena automatická dvouspojková převodovka s mechanickou uzávěrou diferenciálu a v tabulce je 6° manuál. Nebo že by tam snad byly obě? To by bylo opravdu něco extra i na poměry VW..

Odpovědět  |   | 
Michal  |  20. 12. 2018 15:30

V tabulce je 7DSG jak gti tak tcr verze

Odpovědět  |   | 
verny  |  20. 12. 2018 17:04

Jo, tak to už opravili.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  20. 12. 2018 13:32

Sebevědomá cena, člověk musí mít Golfíka fakt rád, aby mu dal přednost před konkurencí.

Odpovědět  |   | 
.k.  |  20. 12. 2018 13:52

Vzhledem k vysoké ceně a bezkonkurenčním prodejům golfu je jasné, že jej davy milují, prostě ikona.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  20. 12. 2018 13:58

ten se poved.

Odpovědět  |   | 
.k.  |  20. 12. 2018 15:36

Jj, golf se povedl, to máš recht.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  20. 12. 2018 16:31

Když si člověk udělá ve správný čas výlet k jezeru Wörthersee, tak pochopí jak obrovská je Golf ikona, tolik příznivců na jednom místě jako golf jiný model v Evropě nepřitáhne ani z jedné desetiny.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  20. 12. 2018 16:49

Ale jo, aj Justin Bieber ma viac followerov ako Geddy Lee.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  20. 12. 2018 18:12

Ano rád věřím, populární je.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 12. 2018 15:16

Kterou konkurenci? Golf je po vsech tech letech/generacich sazka na jistotu. Ktery jiny hot-hatch nabizi srovnatelnou kontinuitu, zkusenosti, techniku, kvalitu? Kolik jich bude na vyber a proc jim pripadne dat prednost?

Odpovědět  |   | 
ACE  |  20. 12. 2018 15:25

To chceš vyjmenovávat srovnatelnou konkurenci? Ta je snad jasná. A kterému HH to cenově ale nikoliv jízdně vlezlo do zelí je snad taky víc než jasný. Ale jinak ano, máš pravdu že po těch letech a generacích je Golf sázka na jistotu....jistotu průměrnosti asi ve všem, snad jen ta cena je nyní nadprůměrná.

Odpovědět  |   | 
Miloš Bumbál  |  20. 12. 2018 15:30

je to dáčia

Odpovědět  |   | 
GG  |  22. 12. 2018 10:10

Neurážej Dácii ta se nerozpadá tak rychle jako auta od VW a navíc je za normální cenu.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  20. 12. 2018 16:55

"srovnatelnou kontinuitu, zkusenosti"

Na kontinuitu auta nejazdia, kontinuita nema vplyv na jazdne vlastnosti atd.
Skusenosti... Je malo pravdepodobne, ze za prvym a poslednym golfom stoja rovnaki ludia.
Technika - priemerna.
Kvalita - priemerna.

Nie ze by v tejto triede bolo naslapane, ale Type R je skratka lepsie auto.

Odpovědět  |   | 
Jarmil  |  20. 12. 2018 17:45

Type R je velká, tudíž nemotorná a hlavně je jiná. Říci, že je lepší, je jednoduchý názor.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  20. 12. 2018 18:06

Jak definuješ nemotornost?

Odpovědět  |   | 
Jarmil  |  20. 12. 2018 18:25

Že s sebou taháš větší hmotnost, nemotorně se vjíždí do zatáček, v úzkých uličkách se musí dávat větší pozor na šířku vozu. Jde o pocity, ne měřitelné hodnoty. Pochopitelně, na rovinkách to přináší zase větší klid vozu.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  20. 12. 2018 19:12

Ok v pořádku, ale po nahlédnutí do tabulek zjistíš, že jsou na tom s váhou zhruba stejně, proto mě to krapet udivilo.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  21. 12. 2018 17:30

Pro mínusáře, co nechápete na tom, když dvě auta váží stejně

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 12. 2018 19:24

Podle nekoho je vse jasny, podle vas je Golf prumer, ale jako konkurent zaznela jen (vim ze obecne chvaleny) Type R. Tak dik.

Odpovědět  |   | 
Miloš Bumbál  |  20. 12. 2018 13:37

koncern je boží

Odpovědět  |   | 
pirate  |  20. 12. 2018 14:13

Není.

Odpovědět  |   | 
Miloš Bumbál  |  20. 12. 2018 14:14

je

Odpovědět  |   | 
Michael  |  21. 12. 2018 06:48

V žádném případě!

Odpovědět  |   | 
praotec Prejt  |  20. 12. 2018 13:59

Etalon,modla,ikona! Diky za pravidelnou davku koncernoveho zpravodajstvi.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  20. 12. 2018 14:14

Neděkuj.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  20. 12. 2018 15:20

Proč se auta koncernu nejčastěji obmotávají kolem stromů?

Odpovědět  |   | 
Miloš Bumbál  |  20. 12. 2018 15:25

protože jich je nejvíc prodaných

Odpovědět  |   | 
Michal  |  20. 12. 2018 15:29

Protože silný motor a pohon předních kol je smrtelná kombinace zvlášť na mokru.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  20. 12. 2018 18:30

A nato jsi přišel kde? Smrtelná kombinace je řidič, který si myslí, že umí řídit a jakékoli auto.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  21. 12. 2018 07:53

Rosťo na rovině na mokré vozovce při 140ti s vypnutým ASR to ztratilo trakci(pořád 3ka a noha na podlaze) a namířilo k příkopu..

Odpovědět  |   | 
homer  |  21. 12. 2018 08:41

normální aquaplaning a z tebe se stal (špatný) kormidelník

Odpovědět  |   | 
hulehaj  |  20. 12. 2018 16:02

Jiz 50.let totez auto na jedno kopyto - smekam pred umenim koncernu VAG!

Odpovědět  |   | 
Kirk  |  20. 12. 2018 17:30

To třídvířko má něco do sebe.

Odpovědět  |   | 
Miloš Bumbál  |  20. 12. 2018 22:28

v jedničkovým golfu na zadní sedačce jsem byl početej

Odpovědět  |   | 
Carl Johnson  |  21. 12. 2018 02:14

Zřejmě jsi později z něho za jízdy vypadl hlavou napřed na silnici podle čehož vypadají tvoje příspěvky

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  21. 12. 2018 06:39

Golf ve 3 dvířku je odjakživa hnus největší

Odpovědět  |   | 
Prašivej Tureckej Kebab  |  21. 12. 2018 19:04

Zrychlení 0-100 km/h [s]
6,2
5,2
Základní cena [Kč]
824.900
948.900

jedna vteřina za 124 tisíc

Odpovědět  |   | 
Jaja  |  21. 12. 2018 19:59

Focus RS je lepší volba

Odpovědět  |   | 
Carl Johnson  |  21. 12. 2018 20:19

Ach jo, děti mají vánoční prázdniny, takže můžeme čekat denní přísun zvratků..

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 24 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 57 N/A
Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce neprobíhá, o opravu musíte zažádat

Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce ne…

Na problémový chod motoru 1.5 TSI si majitelé vozů koncernu VW stěžovali už dlouhou dobu. Opravu sice autorizované servisy řeší, o svolávací akci se však oficiálně nejedná.

30.  8.  2019 | | 192 N/A