Volkswagen XL1: „podlitrák” na dalších snímcích a dvou videích

11 komentářů

Vladimír
29. ledna • 16:47

tak to bude mít smysl pro obyčejné lidi

cert
30. ledna • 6:11

Ha ha!
Pamatas si to VW Lupo 1,2TDi - to bolo auto co bolo extra usporne (uzke gumy, aerodynamicke doplnky, zmenseny motor atd.) Spotreba 3L/100kmNove Lupo 1,2 stalo 500000Kc !!A tento VW pouziva omnoho viac specialnych lahkych ( = drahych ) materialov.Podla mna je ten VW XL1 krok vedla - auto bude drahe a zaroven neprakticke (2 miesta, jazdny komfort ...). Teda nekupi si ho clovek v EU ci USA lebo pre neho je rozdiel medzi spotrebou 1L a 5L nic (+ auto je velmi neprakticke). A clovek z chudobnejsich krajin na to auto nema.

Radek.
30. ledna • 16:25

Přesně tak - žrát 1 litr laciná 4-místná prdka ala Tata Nano, mělo by to v provedení "holobyt" (žádný mražák a topení, jen minimálně polstrované lavice) ve státech typu Indie/Bangladéš jakés takés šance na úspěch. Ale než se soukat ve dvou do tohodle chrchlajícího Brouka - Lowrideru, to si radši dotyčný derviš koupí benzínového mopeda. Protože se stejnou spotřebou na něm uveze víc a bude jezdit "cestou-necestou" i za 20 let...

cert
31. ledna • 12:06

Suhlas, vyrobcovia si neuvedomili ze je treba vyrobit ekologicke auto na kazdy den a za rozumnu cenu.
Dovolim si tvrdit ze bezny clovek ktory je zvyknuty na auto typu VW Passat si zrazu nepresadne do stiesneneho mikroauta typu VW XL1 /Lupo - ktore navyse stoji tak ako jeho novy Passat.

Zelí
31. ledna • 18:36

Nebyl bych tak vysmátý. Stačí, aby na slovači stál benál 2, 3 nebo 4 ojra a kravaťáci, nejenom slovenští, s radostí sednou do takového malého sráče, který pojede za litr.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
cert
1. února • 9:11

Kravatak nepresadne z normalneho auta (Passat a pod.) do Lupa/XL1. Aj keby benzin stal 2 alebo 4 Euro "kravatak" ma aj na take ceny nafty/benzinu.
A samozrejme bezny clovek sa nebude tlacit v takom mikroaute (VW XL1) ktore je mimochodom dvojmiestne a je to iba mestske vozidlo.

humpsik
29. ledna • 11:21

Pekne futuristicke, len nechapem packam pod volantom a ovladaniu svetiel este z octavie 1.

Zelí
29. ledna • 15:00

Co bys tam čekal ? Je to vize auta pro masy, takže díly z koncernového low endu jsou použity správně. Pokud bys chtěl větší low end, pak bys tam musel najít páčky z focuse nebo z dacie.:-D

Radek.
30. ledna • 16:27

Pokud myslíš masy z indie/číny, obávám se že ty si radši za desetinu koupí mopeda (se stejnou spotřebou) než tenhle Piëchův stříbrnej sráč...

Radek.
29. ledna • 0:47

Už vidím jak to ten šejk kupuje, aby se s tím mohl předvádět kolegům :-D
Z boku ten stříbrnej chrocht za jízdy vypadá jak po parkovištní kolizi s nárazníkem jiného auta - a fakt by mě zajímalo, kolik litrů úspor na té "normované spotřebě na válcích" dělají zakapotovaná zadní kola a motor vzadu ala Brouk...

Cpt._Redeemer
29. ledna • 9:43

přesně.. ty si radši koupěj pozlacenou Bugatti Veyron :-DJá jsem, zásadně proti těmhle futuristickým vzhledům aut. Je jasné, že jednou na ně taky dojde, ale nemusí to být takovýhle skok z dneška rovnou na toho VW. Nemá šanci se chytit

Doporučujeme

Články odjinud