Vyhodit z toho ten pohonný nesmysl strčit do toho 1,2TSi 77kW a šup s tim na krám. Kdo stojí o ropáka s elektromotorem?
Smyslem je dosáhnout spotřebu 1 litr na sto. Takže 1,2TSI si můžeš strčit někam jinam.
Zelí: ...což se teda moc nepovedlo. Jinak si nedovedu vysvětlit proč s deseti litry nafty a nabitými aku to chcípne už po 340 km :-/
Na rozdíl od všech možných elektromobilů, se kterýma se roztrhl pytel, tohle vypadá dosti použitelně. Předpokládám samozřejmě ještě další vývojové verze, ve kterých se přesune agregát na obvyklé místo vpředu a rázem to bude ještě použitelnější i kdyby to zůstalo dvoumístné. Nicméně předpokládám, že by to bylo 2+2 místné prostorově asi jako v TT čku. tj. dva vpředu v běžném provedení a dva vzadu jako nouzovka. A pak bych řekl vzhůru do výroby.
Je to cele z uhlikovych kompozitu - v seriove vyrobe to nikdo nezaplati
Ten kompozit je na tom konceptu to naprosto nejméně důležité. Auto může být bez problémů vylisováno z plechu. A tak to taky skončí.
No jistě. Už s kompozitama to má skoro 800 kg, zkus to udělat z plechu, dostaneš hmotnost plus 30 % a ty motory budou potřeba dva. B-]
To auto má velikost trabantu a ten měl i s kostrou z plechu, pokud si vzpomínám, asi 650 kilo. Není důvod, proč by to mělo být o 300 kg těžší.
Achjo. Auto jako trabant uz ti dnes nikdo nedovoli vyrobit. Trabant byl oproti tomuto z papiru. Na sedackach z trabantu uz taky nikdo nechce sedet. Pohodli dela v autech metrak az dva. Bezpecnost dva az tri. Proste kvuli temto vecem vasi posledni golf gti dvakrat vic nez ten prvni, a musi tedy mit 2x vic vykonu. Nakonec ekologie taky neco prida. Katalyzatory, filtry a jine kraviny nedejboze baterky...
Když už mluvíte o kravinách, přestěhujte se dod domu poblíž rušné křižovatky nebo obchvatu, a až vás to přestane bavit, sedněte do auta s upilovaným filtrem pevných částic a jiných "kravin", dejte na výfuk hadici a šoupněte si ji před jízdou do auta, děkuji. Pak bude o jednoho řidiče s gulema méně a nám se bude dýchat a žít ve městech lépe. Tečka.
Koncept a oni tam daju ovladanie svetiel z octavie...
tak tohle auto je master of kekel
Já tedy nevim, ale na první pohled jsem si vzpoměl na náš Tatraplán. Nepříjde Vám to tak trochu podobný z toho profilu?
.. tak hodně vzhledově nevyváženě půsbící přede a zadek jsem už dlouho neviděl .... Jina jako rapid vypadá spíše A7 jejíž profil je prostě stejný jako ten rapidův ... :)
Ze by daň za aerodynamiku?...
Tak nevím, ale pokud má vůz nádrž na 10 litrů nafty a spotřebu v kombinovaném provozu 0.9 litru tak pak mi nehraje akční rádius vozu pouhých 340 Km. Tady něco nehraje, že? :-D
Ono to bude asi hlavně tím, že těch 0,9 l/100 km je spotřeba za idálních podmínek, rychlostí max 90 km/h atd. Samozřejmě, že reálný provoz bude tak někde kolem 2 l
pohonná jednotka váží 227 kg, pohonné ústrojí 153 kg, na elektrickou soustavu připadá 105 kghm, co je co ? :-/
.. ano správně ... jinými slovy ... reálná spotřeba 3l na sto ... což zní alespoň trochu reálně ..
Když jsem uviděl jednu z fotek tak to vypadá jako upravený rapid :-D
Koncept je to pěkný, na to, že VW nemusím, ale moc nevěřím seriové výrobě. Nevím jestli někdo bude mít peníze na takový vůz, někdo "normání"
Jak ten VW nemusím, tak tohle mi přijde zajímavý. Škoda že u VW zůstane všechno co se mi líbí jen jako koncept...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.