Volkswagen XL1: litrový koncept blíže výrobě

22 komentářů

kert
27. ledna • 12:50

Vyhodit z toho ten pohonný nesmysl strčit do toho 1,2TSi 77kW a šup s tim na krám. Kdo stojí o ropáka s elektromotorem?

Zeůí
27. ledna • 20:41

Smyslem je dosáhnout spotřebu 1 litr na sto. Takže 1,2TSI si můžeš strčit někam jinam.

Vana666
29. ledna • 6:44

Zelí: ...což se teda moc nepovedlo.
Jinak si nedovedu vysvětlit proč s deseti litry nafty a nabitými aku to chcípne už po 340 km :-/

Zelí
26. ledna • 16:58

Na rozdíl od všech možných elektromobilů, se kterýma se roztrhl pytel, tohle vypadá dosti použitelně.
Předpokládám samozřejmě ještě další vývojové verze, ve kterých se přesune agregát na obvyklé místo vpředu a rázem to bude ještě použitelnější i kdyby to zůstalo dvoumístné. Nicméně předpokládám, že by to bylo 2+2 místné prostorově asi jako v TT čku. tj. dva vpředu v běžném provedení a dva vzadu jako nouzovka. A pak bych řekl vzhůru do výroby.

pepa
27. ledna • 12:30

Je to cele z uhlikovych kompozitu - v seriove vyrobe to nikdo nezaplati

Zelí
27. ledna • 20:14

Ten kompozit je na tom konceptu to naprosto nejméně důležité. Auto může být bez problémů vylisováno z plechu. A tak to taky skončí.

XYZ
27. ledna • 23:11

No jistě. Už s kompozitama to má skoro 800 kg, zkus to udělat z plechu, dostaneš hmotnost plus 30 % a ty motory budou potřeba dva. B-]

Zelí
28. ledna • 13:42

To auto má velikost trabantu a ten měl i s kostrou z plechu, pokud si vzpomínám, asi 650 kilo. Není důvod, proč by to mělo být o 300 kg těžší.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
lethal924
31. ledna • 0:27

Achjo. Auto jako trabant uz ti dnes nikdo nedovoli vyrobit. Trabant byl oproti tomuto z papiru. Na sedackach z trabantu uz taky nikdo nechce sedet. Pohodli dela v autech metrak az dva. Bezpecnost dva az tri. Proste kvuli temto vecem vasi posledni golf gti dvakrat vic nez ten prvni, a musi tedy mit 2x vic vykonu. Nakonec ekologie taky neco prida. Katalyzatory, filtry a jine kraviny nedejboze baterky...

honYa
18. ledna • 13:01

Když už mluvíte o kravinách, přestěhujte se dod domu poblíž rušné křižovatky nebo obchvatu, a až vás to přestane bavit, sedněte do auta s upilovaným filtrem pevných částic a jiných "kravin", dejte na výfuk hadici a šoupněte si ji před jízdou do auta, děkuji. Pak bude o jednoho řidiče s gulema méně a nám se bude dýchat a žít ve městech lépe. Tečka.

humpsik
26. ledna • 12:46

Koncept a oni tam daju ovladanie svetiel z octavie...

Saj
26. ledna • 12:38

tak tohle auto je master of kekel

Mitch
26. ledna • 12:19

Já tedy nevim, ale na první pohled jsem si vzpoměl na náš Tatraplán. Nepříjde Vám to tak trochu podobný z toho profilu?

Pilot
26. ledna • 12:14

.. tak hodně vzhledově nevyváženě půsbící přede a zadek jsem už dlouho neviděl .... Jina jako rapid vypadá spíše A7 jejíž profil je prostě stejný jako ten rapidův ... :)

asdf
18. ledna • 12:23

Ze by daň za aerodynamiku?...

martin
26. ledna • 11:27

Tak nevím, ale pokud má vůz nádrž na 10 litrů nafty a spotřebu v kombinovaném provozu 0.9 litru tak pak mi nehraje akční rádius vozu pouhých 340 Km. Tady něco nehraje, že?
:-D

asdf
18. ledna • 12:27

Ono to bude asi hlavně tím, že těch 0,9 l/100 km je spotřeba za idálních podmínek, rychlostí max 90 km/h atd. Samozřejmě, že reálný provoz bude tak někde kolem 2 l

Vana666
27. ledna • 6:47

pohonná jednotka váží 227 kg, pohonné ústrojí 153 kg, na elektrickou soustavu připadá 105 kg
hm, co je co ? :-/

Pilot
26. ledna • 12:11

.. ano správně ... jinými slovy ... reálná spotřeba 3l na sto ... což zní alespoň trochu reálně ..

"profik"
26. ledna • 10:52

Když jsem uviděl jednu z fotek tak to vypadá jako upravený rapid :-D

koRn
26. ledna • 10:26

Koncept je to pěkný, na to, že VW nemusím, ale moc nevěřím seriové výrobě. Nevím jestli někdo bude mít peníze na takový vůz, někdo "normání"

Judas Priest
26. ledna • 8:41

Jak ten VW nemusím, tak tohle mi přijde zajímavý. Škoda že u VW zůstane všechno co se mi líbí jen jako koncept...

Doporučujeme

Články odjinud