Volkswagen XL-1 na nové špionážní fotografii

Volkswagen XL-1 na nové špionážní fotografii

Volkswagen XL-1, který se představil v roce 2011 na Qatar Motor Show, zamíří do výroby. O sérii omezené na padesát kusů se mluvilo už před rokem a to samé bylo potvrzeno také na posledním autosalonu v Paříži. Výroba má být umístěna ve Wolfsburgu a Drážďanech. Že se Volkswagen nespokojí u XL-1 pouze s konceptem, to naznačuje také poslední špionážní fotografie zveřejněná na fóru worldscoop.forumpro.fr.

Volkswagen XL1: litrový koncept blíže výrobě

Volkswagen XL1: litrový koncept blíže výrobě

Model XL-1 je koncipován jako dvoumístný a velmi úsporný hybridní automobil. O pohon se stará dvouválcový dieselový motor s maximálním výkonem 48 koní kombinovaný s elektromotorem dosahujícím na 27 koní. Spotřeba se má pohybovat do jednoho litru nafty na 100 kilometrů jízdy. 

Klepněte pro větší obrázek
Foto: worldscoop.forumpro.fr

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků