4Dusan: Polo 5dveří ve stejné výbavě a motoru jako fabie,a levněji? Chachá!
podivej se do ceniku... nektere konfigurace Pola jsou levnejsi, nez srovnatelne Fabie... ale napr. Fabie v plny palbe a Polo - to uz je dost rozdil ve prospech Fabie...
Nevim cemu se divite ... je to politika a nic jinyho ... Aby nejaka firma mohla vyrabet v Cine, musi se spojit se statem a mit podnik na polovinu. 50% VW a 50% Cina. No a jelikoz si Cinani jeste diktujou ze co se u nich vyrábí, musí být od místních dodavatelu, tak tu mame tohle ... Tohle budou auta urcena pro Cinskej trh, u nas bych se nebal... Pochybuju ze by VW dovazel auta z Ciny ...
Chlapi myslim ze je cas si priznat ze je konec tech bezporuchovych a super dobrych nemeckych aut..nejsem fanda jen nemeckych ci francouskych aut ale divam se na to obecne.sam jsem si pred casem poridil nove auto(c4) a neni to zadne terno.dneksa ty auta nic nevydrzi.vsechno se globalizuje takze kvalitajde stranou.podle me nejlepsi auta se vyrabely pred 10 lety a dal.co se kvality tyce.takze at je to nemecke,francouske,spanelske vsechno to zacina byt pekny shit...G.
Jo, fakt uz se tesim az prijede KoulFa a motorem 1,2 HTP :)
Tak je dobré si uvědomit,že v číně umí dělat nejen levné šunty,které se prodají jen díky nízké spotřební ceně,ale dokážou tam dělat i vysoce kvalitní výrobky.Naše české zkušenosti jsou často jen z tou horší kvalitou,protože na tom obchodníci prodávající u nás nejlépe vydělávají.VW nikdy nebylo best of quality,a nikdy nebude.Toto automobilové odvětví se uchyluje k spotřebce,a ceny jsou čím dál více až na prvním místě.Řadový němec si často pořídí jako hlavní-bezpečné auto 5-er,E-klass atp a jako druhé nemá potřebu koupit POLO za šílenou cenu,když za stejné prachy má Fabii v plné výbavě,nebo třeba dva Matizy,nebo jak se to teď jmenuje a podobné bláto
Ale jdi ty brebto. Podivej se na ceniky a zjistis, ze to Polo muze v akci vyjit dokonce levneji nez stejne vybavena Fabie.
myslis nemecky akcvni ceniky .. nebo o cem mluvis?
Jak to tak vypada, tak za par let budu stastny, ze mam korejsky auto a ne Passat Made in China.
Nemci ako silny nacionalisti take spravy nesu velmi tazko a preto klesa ich spolupatricnost k nemeckej znacke. Ved kto si kupi auto z VW ked jeho otca vyhodia z fabriky VW koli tomu ze zrusili vyrobu a diely nakupuju z CINY? A takychto pripadov su desattisice. Taktiez vela z Vas nezazili Nemecko spred 20- tich rokov. Vtedy ste napr. policajta nevideli v inom aute ako VW, resp. inom Nemeckom. Dnes tam v statnej sprave je to skor vynimkou. A to uz je citit. Ja som starsi rocnik a pamatam si kvalitu aut VW oproti vtedajsej konkurencii. Dnes je, dovolim si povedat kvalita aut z produkcie VW oproti konkurencii podpriemerna a vyssiu cenu su ludia ochotni zaplatit uz len zo zotrvacnosti a z velkej casti kto si kupil nove auto VW ako svoje vysnivane auto obvykle rychlo vytriezvie a druhe auto si uz kupi inej znacky.To je moj nazor.
Myslím si, že se to dalo čekat. Zvláště s přibývajícím množstvím elektroniky se není čemu divit. Stejně se jí tam vyrábí nejvíc. Jen jde o to, že si tím sami vytváří konkurenci, protože takto získané informace číňané okamžitě použijí do svých vozů a pak se VW bude okamžitě divit, až se tu objeví PauSouTa či KouLFa za zlomkové ceny ale s fýčurama originálů. Následně ten tlak na cenu bude ještě vyšší a tak nezbyde nic jiného než do Číny přestěhovat kompletní výrobu. Protože jinak se tomu čelit nedá.Pokud budou stejné podmínky pro výrobu (bezpečnost práce, pracovní doba, podmínky pro práci > 12ti hodinová pracovní doba, 7 dní v týdnu) v Číně jako v EU a stejné daně v EU jako v Číně (Hongkong tuším 7% - ale to bylo před rudými, jak je to teď nevím) a necháme uplynout trochu času kvůli zvýšení životní úrovně (10 let) tak ten rozdíl zase nebude tak dramatický. Z pohledu okamžitého se to ale jinak dělat nedá, protože rozdíly v cenách výroby elektroniky v Evropě a v Asii jsou ohromné.
... Vyzerá to tak, že VW je už nespokojný s enormnými ziskami a teraz pôjde kvalita dolu kôli tomu, aby si ich ešte zvýšili ...
Ale prd. Koukněte se na značkovou elektroniku a většina tam má napsáno Made in China. Důležitý je, že China nebude mít dloho tak levnou pracovní sílu aby se jim vyplatilo vozit zboží desetitisícetisíce km. Životní úroven se zvyšuje a až jejich vláda po tlaku amíků zase posune o kousek pevnou maximální hranici tý jejich měny, tak zase příjdou o malou výhodu. Nevíc v Číně sílí tlak na placení daní za pracující a dokonce něco jako sociální pojištění, takže zase možná dřív nebo později udou trošku dražší.Mám nějaé info, protože vozíme z Chiny trapný propisky a podobný zboží.
Ta doba než se to vše srovná bude ale velmi dlouhá (číňanů co dělají skoro zadarmo je mnoho a bude potřeba spousta fabrik než laciná pracovní síla zmizí a i když k tomu připočteš soc. pojištění a budou se platit daně za pracující tak to bude pořád zlomek ceny evropské) a z toho důvodu než k to mu dojde tak to ty automobilky musí udělat, minimálně nákupem dílů. Kromě toho v Evropě není tak rozsáhlá infrastruktura pro výrobu elektroniky jak tam (myslím tím dodavatele různých komponent které výrobci potřebují) a tak i výsledná cena je zlomek ceny evropské. A co se týče dopravy komponentů tak si myslím, že je to minimální problém. A u celých aut jde jen o to, aby clo na vůz + náklady na výrobu v číně < náklady na výrobu v evropě. Pokud tomu tak bude tak se celé auto bude dělat tam. S elektronikou je to o to jednodušší, že narozdíl od celých aut na ní clo skoro není.
Součástky jsou O.K., ale celé auto z Číny nikoliv?! Zajímalo by mne, kolik těch součástek musí být maximálně, aby to byl "kvalitní a bezpečný" a samozřejmě drahý "čistokrevný Něměc"!
Maximálně 37,261 %. Pokud je však vozidlo vybaveno vznětovým motorem se vstřikováním PD, dosahuje horní limit 46,076 %, neboť jeho technologická vyspělost přirozeně eliminuje kvalitativní nedostatky čínských komponent.
Ty vole já se po...Dneska už není Apríl...Ale fakt dobrý, dost dobrý...P.S. To byla reakce na obsah šlánků, na vyhvězdičkovaný slovo sranda a na procenta (ty mě dorazily)
To si snad dělaj ty němci sr**du. Nižší ceny od dodavatelů = nižší platy, vyšší nezaměstnanost, nižší kvalita. Jenom aby se hoši z Wolfsburgu nepřepočítali, až tady budou jezdit kopie jeko Wolf, Molo a Prassat tak budou koukat.
Nizsi vyrobni naklady = nizsi platy, vyssi nezamestnanost? Pan asi nebude ekonom, ze?
Podle me je to normalni vyvoj, VW je nakladove v haji a bez levnejsich dodavatelu by mu sly zisky jeste vic do haje...Jinak bych chtel rict, ze sranda neni sprosty slovo a muzes to psat bez hvezdicek
Když dokázal VW uhlídat zoufalou kvalitu interiérových dílů od slovenské větve fy Pelzer a až 50% jim jich průběžně z Bratislavy vracel zpět, uhlídá i kvalitu z Číny, kde zmetkovost nebude tak velká. Problémem v rákosí není kvalita výroby ale kvalita konstrukce.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.