Volkswagen v říjnu představí konkurenta Loganu

19 komentářů

TUSEDIM
25. července • 15:38

pred nejakym casom som videl reporaz o malom aute od nacistickej znacky... malo to byt mensie ako polo.... nieco na velkost vw FOX. motor bol vzadu, pre europu 2 valec, pre este nenarocnejsie trhy 1 valec !!! ano naozaj. bolo okolo toho dost popisane. ze sa to s cenou dostane na taku uroven ze to bude motorizovat cely svet....vyzeralo to dost podobne fiat 500 nuovaFAKT S TYM JEDNOVALCOM NEKECAM... SKUSTE TO KUKNUT NA WEBE, TO CO SOM JA VIDEL BOLO UZ DOST KONKRETNE... A VYZERALO TO GOOD

Rico
24. července • 16:37

U nas sa Logan moc nepredava a jeho predaj stale klesa. Za 1. polrok 2006 Dacia 588 ks, za 1. polrok 2007 dacia iba 312 ks. To je iba 4,6 - 7% z toho, co u nas preda Skoda.
Kde predavaju tu Daciu? Ze by ju tolko kupovali nemci? Navyse si myslim, ze ten hlavny boom je za nami a predaj bude na uz zavedenych trhoch klesat. Zvysit celkovy predaj mozu iba vstupom na dalsie trhy.

vacika
26. července • 10:22

no to máš asi mylné info! Za 1-6/2007 prodáno kolem 824vozů Dacia Logan. Jen za červen to bylo 190 vozů a Dacia je na 19 místě prodeje.

vacika
26. července • 10:23

sorry za hrubky :-P

Radek O.
24. července • 16:44

Logan také není primárně určen pro náročné trhy, ale pro trhy, kde není velká kupní síla. To, že se povedl nastartovat prodej i v bohatších zemích je jen dobře. Automobilka se zde ukázala a s příštím modelem, který by měl být již více sofistikovaný bude mít snadnější vstup.Každopádně Logan je fenomén, výroba se výrazně navyšuje, prodeje se výrazně navyšují a to byl cíl. Samozřejmě celosvětové. Ostatně tuším do dvou let má být roční produkce okolo 1mil. Loganů, což je cca 2,5x více, než třeba Golfů.

arpi
25. července • 7:45

Logan je prostě úplně obyčejné přibližovadlo, které si na nic nehraje - škoda, že jeho ceny šly nahoru, takže už to není až tak výhodný kup. Ale loni touto dobou byly limitované série, kdy za nějakých 220 tisíc (a při využití leasingu či jejich úvěru byla sleva 20 tisic) byl Logan s (čtyřválcovým ;-)) motorem 1,4 a trochou nadstandartní výbavy (mlhovky, posilovač, centrál s DO a okny v elektrice) - a Fábie s podobným motorem a výbavou byla podle jejich konfigurátoru za 390 tisíc. Přitom Logan je nesrovnatelně větší. Takže si myslím, že to tak špatný kup nebyl - myslím si, že Fábie nevydrží 2x tolik, co Logan.
Dneska šly ceny Loganů lehce nahoru a Fábií dolů - a to snad musí uznat každý - že Logan ostatní automobilky donutil jít s cenami níž. A co se týče jízdních výkonů - na popojíždění 50 km/h v obci a 90 km/h mimo obec - jsou u Logana více než dostatečné. A vzhledem k tomu, jaká je u nás silniční síť...

Tonda
24. července • 15:13

Ze by navrat Felicie? ;-) Nicmene 230 klacku mi neprijde zrovna moc lidovych, zvlast kdyz jine znacky prodavaji nova auta za 150 a mene klacku. To zas asi bude "lidovy vuz" jen podle prestav panu z VW... :-/

Martin
24. července • 15:41

A jaký auto se prosím prodává u nás za méně než 150 tisíc (nové)?

Wattousek 69
24. července • 17:02

V akci v Ostrave byl/je? Chevy Spark - puvodne Daewoo Matiz..Ovsem nekteri maji na GM pifku, jak podloudne znicili vlastni dokonale elektromobily EV1,
cili z moralnich duvodu se tato firma nedoporucuje..

Saman
24. července • 9:00

no jedine snad Oktavia Junior :-D

lop
24. července • 9:07

:-D Oktavka Junior 1,1 HTP :-D

petr
24. července • 9:47

Ne, bude to 0,6 HTP ! Jde o přepracovaný motor z Trabantu ! :-D:-D:-D

Ondrášovka
24. července • 12:33

...velorex se nedělal jen jako hadrák, ale i oplechovaný takovými rovnými kusy plechu co by byl OK na střechu nějaké kůlny:-D Tak já myslím kdyby se to vzkřísilo. Teď však vážně. Stačilo za pakatel obnovit výrobu Favorit/Forman (+upravit ty místa co byly problémové) dát do toho 1.2HTP 51kw a bylo by:-P díky ušetřeným nákladům za vývoj výsledná cena 5000 ojro - no nekupte to.

JiVi
24. července • 8:23

za 8000 Euro je tu uz snad Skodovka, ne? tak na co vymejslej dalsi klon :-D

nal
24. července • 9:15

dnes vychadza najlacnejsia varianta asi na 8700 Euro (fabia sedan tour). fox pri akcii dokonca 7500 Euro, akciove polo je presne na urovni fabie - 8700 Euro.
nepise sa, ci ma ist o sedan ci hatch. kedze ale chcu oslovit blizky vychod, ponuknu urcite sedan. a motory zacnu na 1.2 :)
asi zakladny rozdiel bude, ze vw ponukne "nemecku bezpecnost" a z vyroby budu napr. 2 airbagy ci automaticky ABS. mozno sa nebude setrit zinkom a auto bude mat moznost par nadstandartnych doplatkovych vybav, co bude dalsi plus voci Loganu (na 99% presne to iste, co Fox). nic viac, nez len obchodna taktika "akoze ponuknut viac, nez renault". ked v brazilii predavaju "gol", co je len vynoveny Golf3, preco nepreklepat par plechov na starom podvozku :)

zagy
24. července • 21:38

Ja jen ze ten Golf neni trojkovej, ale je to GOLF I;-)

ldk
24. července • 8:33

Logan je vetsi auto nez Fabia a tak se bude natahovat.
Logan v sedanu je na me gusto desne kopyto (kombi je vyrazne lepsi), tak snad vw group udela neco peknejsiho. Prodeje Loganu hodne lakaji

paks
24. července • 4:05

Uz vidim tu Fabiu (clasic) sedan junior...

Jirka
24. července • 18:27

No v jednom nemeckym casaku psali, ze to ma byt na podvozku Roomstera ....tim si zajisti podobny rozvor, jako ma Logan...do delky ma mit 4,4 metru

Doporučujeme

Články odjinud