Volkswagen v reklamním spotu poodhaluje T-Cross. Má být hlavně cool!

Volkswagen chce mít svůj nejmenší crossover především barevný a funky. Napovídá to poslední reklamní spot, který na novinku poutá jako na cool zboží.

Je až s podivem, že v nejrychleji rostoucím segmentu v Evropě ještě Volkswagen není zastoupen. Řeč je o crossoverech segmentu B. Právě tam míří nový T-Cross. Důležitost tohoto modelu si Němci moc dobře uvědomují a tak na něj před premiérou mohutně poutají.

VW Tiguan dostal verzi Offroad. Uvnitř nabídne třeba odolnější potahy

VW Tiguan dostal verzi Offroad. Uvnitř nabídne třeba odolnější potahy

Minulý spot se držel hesla "Jsem praktický" a vidět jsme mohli třeba skládání hokejek do zavazadlového prostoru. Aktuálně vydané video zase pracuje se slovem "cool", které už i v české mluvě stačilo zdomácnět. Poukazuje na širokou barevnou paletu a netradiční prvky na karoserii i v interiéru.

Exteriér má být na přání lakován dvěma odstíny, očekávají se i různé barevné doplňky na detailních částech. Již zveřejněné snímky maskovaných prototypů, stejně jako silueta vozu ve videu naznačuje, že půjde o "hranáče" s na pohled drsnější vizáží.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

T-Cross bude založen na platformě MQB A0, blízkým příbuzným tedy bude Seatu Arona. Nabídku motorů tradičně vyplní benzinový tříválec 1.0 TSI a čtyřválec 1.5 TSI, kdežto zájemci o naftu budou mít nadále k mání čtyřválec 1.6 TDI. Možnost pohonu všech kol čekat nemáme, T-Cross bude výhradně předokolkou.

K odhalení Volkswagenu T-Cross dojde už v říjnu, přičemž k zákazníkům se model dostane nejdříve na jaře 2019.

Speciál: Volkswagen T-Cross

T-Cross je městský crossover (tzv. B-SUV) automobilky Volkswagen. Vůz byl oficiálně představen na podzim roku 2018 v Amsterdamu. Stojí na modulární platformě MQB A0 s motory uloženými napříč a pohonem předních kol. Základem je tříválec 1.0 TSI (70 kW), vrcholná verze má čtyřválec 1.5 TSI (110 kW).

TEST 1.0 TSI DSG • Cena, výbava, motory • Nejlevnější verzeSrovnání s konkurencí

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 144 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků