Volkswagen v Německu zruší 3000 kancelářských pracovních míst

Volkswagen v Německu zruší 3000 kancelářských pracovních míst

Volkswagen čeká do konce roku 2017 poměrně velké propouštění na kancelářských pracovních pozicích v domácím Německu. V rámci programu šetření a zefektivnění fungování managementu tak německý koncern zruší zhruba tři tisíce pracovních míst, píší Automotive News.

Jedním z důvodů je i šetření prostředků kvůli emisnímu skandálu, jehož celkové náklady ještě nikdo nedokázal přesně spočítat. Koncern Volkswagen se připravuje na nejhorší možný scénář. A tak třeba jen letos omezí investice ve výši jedné miliardy eur (27 miliard korun).

Skleněná továrna VW v Drážďanech se nakonec zavře. Ale jen dočasně

Skleněná továrna VW v Drážďanech se nakonec zavře. Ale jen dočasně

Volkswagen ve svých německých továrnách a finančních odděleních zaměstnává asi 120 000 lidí, z čehož je zhruba třetina v kancelářích, nikoli ve výrobě. Právě kancelářských pracovních míst se má šetření dotknout nejvíce.

Vedle propouštění stálých i dočasných pracovníků ale Volkswagen tlačí například i na subdodavatele. Také ruší ztrátové projekty, pozastavuje nebo ruší vývoj některých jiných projektů a značně omezil své sponzorské aktivity.

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků