Volkswagen v Německu zruší 3000 kancelářských pracovních míst

Volkswagen v Německu zruší 3000 kancelářských pracovních míst

Volkswagen čeká do konce roku 2017 poměrně velké propouštění na kancelářských pracovních pozicích v domácím Německu. V rámci programu šetření a zefektivnění fungování managementu tak německý koncern zruší zhruba tři tisíce pracovních míst, píší Automotive News.

Jedním z důvodů je i šetření prostředků kvůli emisnímu skandálu, jehož celkové náklady ještě nikdo nedokázal přesně spočítat. Koncern Volkswagen se připravuje na nejhorší možný scénář. A tak třeba jen letos omezí investice ve výši jedné miliardy eur (27 miliard korun).

Skleněná továrna VW v Drážďanech se nakonec zavře. Ale jen dočasně

Skleněná továrna VW v Drážďanech se nakonec zavře. Ale jen dočasně

Volkswagen ve svých německých továrnách a finančních odděleních zaměstnává asi 120 000 lidí, z čehož je zhruba třetina v kancelářích, nikoli ve výrobě. Právě kancelářských pracovních míst se má šetření dotknout nejvíce.

Vedle propouštění stálých i dočasných pracovníků ale Volkswagen tlačí například i na subdodavatele. Také ruší ztrátové projekty, pozastavuje nebo ruší vývoj některých jiných projektů a značně omezil své sponzorské aktivity.

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků