Volkswagen v Japonsku svolává kvůli DSG 91 000 automobilů

20 komentářů

Fantomas
15. května • 15:46

O DSG nevím skoro nic a zajímalo by mě o co tedy jde. Tuší prosím někdo jaké závady to jsou, nebo spíš co může způsobovat vyšší vlhkost a prašnost? Neustálé popojíždění v zácpách milionových měst asi bude vražedné, ale prašnost a vlhkost? Podle mě tohle může mít vliv jen na spojky, které jsou u 7rychl. DSG asi suché. Rychle se opotřebovávají? Selhávají ovládací prvky těch spojek (netuším jak je to tam řešené)?

jogurt
16. května • 16:36

U některých DSG jsou spojky v gelové lázni, u jiných jsou suché. Podle popisu problému to vypadá na ty suché......
A k Japonsku a jeho provozu... kdo zažil Tokio, ví své.

Fantomas
16. května • 17:35

No a mě by právě zajímalo co je to za problém a jak ho vyřeší při té svolávačce. Pokud má svůj díl viny i vlhko a prach (což se mi moc nezdá, proto se na to ptám), tak co s tím udělají? Nebo tam jen něco vymění, aby to zas chvíli vydrželo?

asdf
17. května • 11:42

Přehrají firmware, aby spojky míň a pomaleji spojkovaly.

Fantomas
17. května • 18:36

A přes převodovku natáhnou punčochu, aby se do ní tolik neprášilo :-D

Skyline
15. května • 13:27

Zaprve, cely clanek je nemysl, protoze VW je kvalita, za kterou si kazdy musi priplatit a tedy neni mozne, aby vyrobili takovy smejd.Zadruhe, pokud se oprostime od novinarskych bludu a prijmeme, ze je to naopak zcela klasicke smecko, ktere se soudruhum z Vlkohradu nepodarilo zemest jako obvykle pod koberec (nekdo asi prijde o premie), zarazi az neuveritelna demence lzi o znecisteni v asijskych mestech. Chapu, ze prumerny hlupec co jezdi folcvagnem v JP nikdy nebyl a tak se spokoji s tim, ze jeho auto je OK, protoze on na rozdil od tech pokazenych jezdi v cistotne Evrope, nicmene soudnemu cloveku musi byt jasne, ze je to jen snaha odvest pozornost od problemu a zabranit tomu, aby se mistni zakaznici ozvali, az jim to taky zacne blbnout a autorizak je jako obvykle posle k sipku s tim, ze to neni vada, ale vlastnost.

Antiautomat
15. května • 13:47

...a dodam ze ich posle prec s tym, ze je predsa zname ze v Japonsku panuju ovela vyssie teploty a je tam ovela vyssia prasnost a tym padom je to u nas uplne v pohode.

Jim
15. května • 11:26

To není možný. Super auta od VW a poruchy?:-D Bude to jistě mediální tah na podporu domácích značek.:-D

LOL
15. května • 22:56

to by mě zajímalo, kde udělali soudruzi z NDR chybu...... a kde je Revan_21? Hochu, musíš být trochu rychlejší, navážejí se ti tady do Das Auto. :-D

Revan_21
21. května • 17:11

Už mě tady máš, korejčíku :-)

dedekMMC
15. května • 12:15

Tam svolávačku udělaj a v Evropě by se na to akorát z vysoka vysr...

Revan_21
21. května • 17:24

Asi proto, že to bylo v nějaky výrobní řadě. Proto jich je jen 91k

Zíbo
15. května • 10:37

to řikám furt vole že to sou na piču auta:-D

Revan_21
21. května • 17:11

Nedávno tu byl článek o tom, jak H/K svolává víc jak pul milionu aut k opravě:D zajímavý že tam nikdo kdo uctiva korejciky, nebrecel :D

Antiautomat
15. května • 9:18

''velké teplo, vysoká vlhkost, extrémní provoz v hustých městských kolonách a také znečištění některých asijských měst''...a co pri vyvoji tej prevodovky cakali? Chlad 20 Kelvinov ako na Neptune a jednu casticu prachu na kiloterer kubicky ako v medzihviezdnom priestore? Kristejezisi uz ani prevodovku nevieme vyrobit? Uz aj to musime katovanim kostov dokatovat?Zasa sa dokazuje ze vsetko, co VW spravi ako NOVE znamena NEODSKUSANE a ODFLAKNUTE. Ako vzdy.

petr
15. května • 9:38

Ta převodovka je tuším od firmy LuK, VW je stejně jako všechny automobilky jen skládačka dílů jiných firem.

MichalH
15. května • 10:51

Pleteš si převodovku a spojku...

petr
15. května • 12:54

World Premiere: LuK dual dry clutch 7-speed DSG gearbox in volume production at Volkswagen
http://www.luk.de/content.luk.de/en/company... ...

karel
15. května • 9:46

Stejně by si to ale vyzkoušet mohli

petr
15. května • 12:56

V dnešní době kdy se snaží být všichni první a šetří se všude kde může není na zkoušení čas ani peníze a pak to tak dopadá :-|

Doporučujeme

Články odjinud