O DSG nevím skoro nic a zajímalo by mě o co tedy jde. Tuší prosím někdo jaké závady to jsou, nebo spíš co může způsobovat vyšší vlhkost a prašnost? Neustálé popojíždění v zácpách milionových měst asi bude vražedné, ale prašnost a vlhkost? Podle mě tohle může mít vliv jen na spojky, které jsou u 7rychl. DSG asi suché. Rychle se opotřebovávají? Selhávají ovládací prvky těch spojek (netuším jak je to tam řešené)?
U některých DSG jsou spojky v gelové lázni, u jiných jsou suché. Podle popisu problému to vypadá na ty suché......A k Japonsku a jeho provozu... kdo zažil Tokio, ví své.
No a mě by právě zajímalo co je to za problém a jak ho vyřeší při té svolávačce. Pokud má svůj díl viny i vlhko a prach (což se mi moc nezdá, proto se na to ptám), tak co s tím udělají? Nebo tam jen něco vymění, aby to zas chvíli vydrželo?
Přehrají firmware, aby spojky míň a pomaleji spojkovaly.
A přes převodovku natáhnou punčochu, aby se do ní tolik neprášilo :-D
Zaprve, cely clanek je nemysl, protoze VW je kvalita, za kterou si kazdy musi priplatit a tedy neni mozne, aby vyrobili takovy smejd.Zadruhe, pokud se oprostime od novinarskych bludu a prijmeme, ze je to naopak zcela klasicke smecko, ktere se soudruhum z Vlkohradu nepodarilo zemest jako obvykle pod koberec (nekdo asi prijde o premie), zarazi az neuveritelna demence lzi o znecisteni v asijskych mestech. Chapu, ze prumerny hlupec co jezdi folcvagnem v JP nikdy nebyl a tak se spokoji s tim, ze jeho auto je OK, protoze on na rozdil od tech pokazenych jezdi v cistotne Evrope, nicmene soudnemu cloveku musi byt jasne, ze je to jen snaha odvest pozornost od problemu a zabranit tomu, aby se mistni zakaznici ozvali, az jim to taky zacne blbnout a autorizak je jako obvykle posle k sipku s tim, ze to neni vada, ale vlastnost.
...a dodam ze ich posle prec s tym, ze je predsa zname ze v Japonsku panuju ovela vyssie teploty a je tam ovela vyssia prasnost a tym padom je to u nas uplne v pohode.
To není možný. Super auta od VW a poruchy?:-D Bude to jistě mediální tah na podporu domácích značek.:-D
to by mě zajímalo, kde udělali soudruzi z NDR chybu...... a kde je Revan_21? Hochu, musíš být trochu rychlejší, navážejí se ti tady do Das Auto. :-D
Už mě tady máš, korejčíku :-)
Tam svolávačku udělaj a v Evropě by se na to akorát z vysoka vysr...
Asi proto, že to bylo v nějaky výrobní řadě. Proto jich je jen 91k
to řikám furt vole že to sou na piču auta:-D
Nedávno tu byl článek o tom, jak H/K svolává víc jak pul milionu aut k opravě:D zajímavý že tam nikdo kdo uctiva korejciky, nebrecel :D
''velké teplo, vysoká vlhkost, extrémní provoz v hustých městských kolonách a také znečištění některých asijských měst''...a co pri vyvoji tej prevodovky cakali? Chlad 20 Kelvinov ako na Neptune a jednu casticu prachu na kiloterer kubicky ako v medzihviezdnom priestore? Kristejezisi uz ani prevodovku nevieme vyrobit? Uz aj to musime katovanim kostov dokatovat?Zasa sa dokazuje ze vsetko, co VW spravi ako NOVE znamena NEODSKUSANE a ODFLAKNUTE. Ako vzdy.
Ta převodovka je tuším od firmy LuK, VW je stejně jako všechny automobilky jen skládačka dílů jiných firem.
Pleteš si převodovku a spojku...
World Premiere: LuK dual dry clutch 7-speed DSG gearbox in volume production at Volkswagenhttp://www.luk.de/content.luk.de/en/company... ...
Stejně by si to ale vyzkoušet mohli
V dnešní době kdy se snaží být všichni první a šetří se všude kde může není na zkoušení čas ani peníze a pak to tak dopadá :-|
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.