Pro všechny odborníky zde.Právě je v prodeji SM DIESEL speciál.Vše o úpravách,pro a proti je tam velmi podrobně napsáno na několika stranách.Jen kraťuočké shrnutí. 2.0 Tdi,změny ve střikovacích tlacích mohou zvýšit účinnost motoru,častější regenerace filtru vás však o zcela stejný díl paliva připraví.Životnost filtru by zkrátit neměly,hoří v nich vždy menší množství.Mírný nárůst opotřebení motoru je možný,ale životnost jeho mechaniky se však mezitím projevila,jako téměř nekonečná.Člověk kterého padesáti procentní snížení oxidů dusíku nezajímá,nemá důvod si nechat software měnit. 1.6 Tdi-jeďte tam.Motorům 1.6 tdi jeďte tam.Motorům prospěje jak nový software,tak usměrňovač sání zlepší činnost váhy vzduchu.Montáž usměrňovače není žádný velký zásah do motoru.Ale chce si to přečíst celý článek,je to tam velmi dobře a podrobně popsané.Především jde o zvýšení vstřikovacího tlaku,kdy lépe rozprášené palivo chytne rychleji a jiné časování-použití přívstřiků.
Opravil?To by v pripade obstaroznych motorov s nelegalnym softom znamenalo zosrotovat.Akcia mala byt povinna a sankcionovatelna, pricom cele naklady, aj pre individualnych majitelov, by mali ist na ucet VAG.
Sešrotovat?A co motory ostatních značek,které jsou na tom v reálu podobně.také zešrotovat?
VW musí svejm TDi sračkometům vlastnoručně podříznout krk a výsledkem je zdechlina, která neodpovídá slibovaným hodnotám.
Zamestnanci jedne nemecke firmy, ktera ma zastoupeni v cr a zabyva se energiemi, meli povinnost se s auty dostavit do servisu, v jeho pripade se jednalo o caddy 2.0TDI a po uprave auto umrelo. Jede, hybe se,ale vetsina puvodni dynamiky je v tahu
...lepsiu definiciu EU by som sam nevymyslel.
Riesenie je jasne: schvalit vynimku pre tie a tie modely, pricom celu ty papierovacku a byrokraciu okolo hradi vyrobca. Bodka. Aj ked, ak by sme isli do dosledkov a euroobcan by mal svoje prava nielen na papieri, potom odstup od kupy a plna nahrada.Ale nie, v duchu EU, podme radsej nasr.at na plebs. Uz tej fasoEU, ktora skace podla vole fasovelkokapitalu, mam naozaj dost. Dokedy preboha?!
Proč legalizovat vyjimkou? Bylo snad už řečený že tady se špatným nebo dobrým měření předpisy to prochází. Problém mají v USA u nás to je jen o tom jestli se kupující se cítí poškozen, že to má takovou normu Nox místo jiné? A tam mají úředníci problém, že většina necítí a dokonce stojí za VW. Normy chce úřad a né lidé co to kupují .
...postav miliony aut a a vyrobcu do nelegalu....
Panacek je akcionar konzernu, nebo jenom trouba? :-))
Daj potom riesenie.
...samozrejme, kto si chce dat, slusne povedane, dobrovolne nastavit motor na take prevadzkove podmienky, na ake nebol stavany?Inymi slovami (ak to nie je niekomu jasne), pekne ekologicky sk.rvit?
Pokud to nebude povinné ,tak nasrat.:-D Nikdo neuvěří pohádce,že jednoduchá úprava a určitě laciná změní motor k lepšímu,nebo přinejhorším ,že vše zůstane při starém. Ptotože logicky vzato,to by koncern mohl udělat dávno a ne si zařídit skandál. :-D
Mělo tam být přinejlepším :-D Ale je to fuk. Moje poslední ŠKODOVKA byl Favorit a pochybuji,že někdy ještě nějaká bude.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.