A že prý o elektromobily nebude zájem... :-D :-DLidé (hlavně na Západě) čekali, až se začnou prodávat praktické elektromobily za rozumné ceny. A poté, co Tesla rozběhne produkci modelu Y v Berlíně, začne opravdový fičák.Z velkých automobilek zatím jenom koncern VW plně chápe nebezpečí konkurence ze strany Tesly, čínských a korejských automobilek. Jen dizajn bude muset značka VW u elektroaut změnit. Teď vypadají jako autíčka pro malé kluky. Snad to Kabaň zařídí.
Berlin bude mit nekolik fazi: nabeh vyroby, ale nejprve s bateriemi z ciny. K plne produkci dojde asi za rok, pokud budou komponenty.O rok pozdeji od zacatku produkce by mela startovat vyroba baterii v berline, opet se musi pocitat zhruba rok nez bude plna produkce.Suma sumarum za par mesicu zacatek produkce, za rok produkce 300-500 tis vozu rocne, za dalsi rok urcite 500tis rocne plus s evropskymi baterkami, tj zacne klesat i cena vozu.Jinak produkce v berline doznala dalsi vylepseni v samotne vyrobe predevsim pouziti megacastings (mega odlitku) coz vyrazne snizuje naklady na vyrobu a zvysuje kvalitu produktu.V Berline se take ocekava vyrazny posun v kvalite a dilenskem zpracovqni NAD uroven nemeckych vozu.
a je o ně zájem? Bez dotací nikoliv! Takže je to fakticky propadák!
Však to na trh tlačia cez smiešne splátky!!!Za cca 200€ na mesiac ti nemčúri dajú základ - 10-tisíc km za rok. To je biznis, ale nie pre VW Group!
Postavit tablet s elektromotorem umí každý ňouma. Každá automobilka by měla na počet prodaných aut postavit patřičný počet elektráren. Auta, která vyrobí nad kapacitu jím postavených elektrárenských bloků bych nepustil do prodeje. Ať začnou dělat něco podstatného.
Mám tomu rozumět tak, že elektromobil dokáže vyrobit i takový ňouma jako jsi ty? :-D :-D
Ano, každý to dokáže. Když to dokáže číňan, tak ty taky. Pravil už před lety náš velký nalejláma. Po třetím panáku cokoliv.:-D
ty si ale "logik" :-D:-D:-D
A jaký (bez dotací a transferů ceny ze spalovacích aut) má na jednom elektroautě zisk?Minus sto tisíc?
Se zvyšující se produkci klesají jednotkové náklady. To je základní latina, pokud chce někdo mluvit do ekonomiky výroby. :-))
To ale v tomto případě neplatí. Ceny surovin letí nahoru, tedy ceny baterií neklesají tak, jak se očekávalo. A baterie tvoří podstatnou část ceny elektrických aut. Na to upozorňuje stále více odborníků a korigují myšlenku, že čím víc elektrických aut vyrobíme, tím budou levnější. Tato rovnice nemusí fungovat, pokud se na trhu neobjeví jiné typy baterií, které nebudou potřebovat tolik vzácných kovů.
Samozřejmě to funguje. Jenom do toho vstupuje faktor času. Nějaký ten pátek, ale spíš rok bude trvat, než se poptávka po litiu vyrovná nabídce.Vyrovnávaní poptávky a nabídky funguje jednoduše: nedostatek něčeho zvyšuje jeho cenu. Vysoká cena přiláka do byznysu nové firmy, ty nabídku rozšíří a cena klesne. Jak jsem ale napsal, může to trvat i léta.
za kazdy kus ma povolenky sklenikovych plynov od EU.
Doufam, ze z tech povolenek stavy ty eco energeticke zdroje a baterie ... misto cpani tech penez do socialniho systemu a uredniku.
To přitlačte. Něco mezi 250-400 tisíci Kč.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.