Volkswagen Užitkové vozy zahajuje předprodej nového Caddy

Volkswagen Užitkové vozy zahajuje od 6. května předprodej nových modelů Caddy a Caddy Maxi. Čtvrtá generace kompaktního vozu pro městskou rozvážkovou dopravu a rodinného MPV stanovuje nová měřítka ve svém segmentu z hlediska záručních podmínek, hospodárnosti, bezpečnosti, komfortu a užitných vlastností a přináší tak zákazníkovi podstatné zvýšení hodnoty.
Volkswagen Užitkové vozy zahajuje předprodej nového Caddy

Na všechny modely se nově vztahuje 4letá záruka, která je tvořena 2letou zárukou výrobce bez omezení ujetých kilometrů a 2letou zárukou importéra s omezením na 150 000 km. „Předpokládáme, že největší zájem budou mít zákazníci o oblíbenou osobní verzi Caddy 2.0 TDI/75 kW Trendline, jejíž cena začíná na 407 366 Kč bez DPH,“ říká Jan Procházka, ředitel divize Volkswagen Užitkové vozy společnosti Porsche Česká republika. „Za to získají vysoce variabilní a z hlediska místa pro posádku plně pětimístný Volkswagen Caddy se čtyřletou zárukou, novými technologiemi a novou úrovní komfortu a bezpečnosti.“ Cena modelové řady Caddy startuje na 325 858 Kč za skříňový vůz s motorem 1.6 TDI/55 kW.

Volkswagen Caddy je vždy nejlepší volbou, ať se jedná o potřeby firemních nebo soukromých zákazníků. Ve skříňové verzi nabízí objem nákladového prostoru 3,2 m3 (Caddy Maxi: 4,7 m3), zatímco pětimístná nebo sedmimístná verze Kombi umožňuje maximální variabilitu pro přepravu osob i nákladu (max. 3030 litrů). Ještě více prostoru (až 3700 litrů pro zavazadla) poskytuje verze Caddy Maxi, která je o 47 cm delší než Caddy v kombinaci s rozvorem prodlouženým o 32 cm.

Caddy je velmi oblíbeným vozem také pro rodiny a motoristy s aktivním životním stylem. V případě osobních verzí mají zákazníci na českém trhu na výběr tři stupně výbavy: Trendline, Comfortline a Highline, dosavadní verze Tramper pro volný čas byla nahrazena modelem Caddy Beach.

Nejmodernější motory pro model Caddy splňují emisní normu EU6 a přesvědčí výjimečnou hospodárností. Všechny čtyři vznětové motory disponují zdvihovým objemem 2,0 litru a jsou nabízeny s výkony v rozmezí od 55 kW/75 k do 110 kW/150 k. Jejich spotřeba paliva je až o 1,2 l/100 km nižší než u předchůdce. Součástí modelové řady Caddy jsou i nadále také verze s pohonem všech kol 4MOTION. Pro skříňové verze modelu Caddy budou po dobu prvního roku prodeje alternativně k dispozici dosavadní jednotky 1.6 TDI a 2.0 TDI s emisní normou EU5.

V nabídce nechybí ani nástupce populárního modelu Caddy EcoFuel s motorem na stlačený zemní plyn. Nový motor 1.4 TGI spotřebuje pouhých 4,1 kg CNG na 100 km, tedy až o 1,7 kg/100 km méně než dosavadní Caddy EcoFuel navzdory vyšší úrovni výkonových parametrů. Příznivci benzinu mají na výběr tři agregáty. Čtyřválec 1.2 TSI poskytuje nejvyšší výkon 62 kW/84 k, tříválec 1.0 TSI je vyladěn na 75 kW/102 k a čtyřválec 1.4 TSI se může pochlubit nejvyšším výkonem 92 kW/125 k.

V závislosti na zvoleném motoru lze technicky vyspělé motory kombinovat s pětistupňovou, resp. šestistupňovou mechanickou převodovkou nebo s dvouspojkovou převodovkou DSG s šesti, resp. sedmi převodovými stupni pro jízdu vpřed.

Cestující jsou v novém modelu Caddy chráněni a podporováni mnoha novými bezpečnostními a komfortními prvky, které jsou dodávány sériově nebo na přání. Samozřejmostí jsou vpředu čelní airbagy pro řidiče a spolujezdce spolu s bočními a hlavovými airbagy, které jsou u osobních verzí doplněny bočními a hlavovými airbagy vzadu. Dalším sériovým prvkem je oceňovaná multikolizní brzda, schopná zabránit nebezpečným sekundárním kolizím.

Mezi bezpečnostní inovace patří také celá škála asistenčních systémů. Systém sledování okolí vozidla „Front Assist“ zahrnuje funkci nouzového brzdění City Brake, která při rychlosti do 30 km/h automaticky brzdí před překážkou a v ideálním případě zcela zabrání kolizi. Dalšími na přání nabízenými asistenčními systémy jsou asistent dálkových světlometů „Light Assist“, asistent pro rozpoznávání únavy řidiče, adaptivní tempomat ACC (Adaptive Cruise Control) a parkovací asistent „Park Assist“, který převezme řízení při parkování na podélně i kolmo orientovaná parkovací místa.

Nový Volkswagen Caddy je čtvrtou generací mimořádně oblíbeného městského lehkého užitkového vozu. Během jedenácti let výroby předchozí generace, ověnčené mnoha oceněními, bylo po celém světě prodáno 1,5 milionu vozů, z toho bylo 148 900 vozů dodáno zákazníkům v roce 2014. Tato modelová řada s všestrannými schopnostmi a mimořádnými užitnými vlastnostmi je bestsellerem ve svém segmentu i na českém trhu, kde bylo v roce 2014 registrováno 1507 nových vozů Caddy.

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků