VW nevyraba hybridy.Su to obycajne benzinove modely s pridanym elektromotorom, stale maju alternator, starter, a prevodovku.Na rozdiel od full hybridu (napr. HSD od Toyoty) su otacky motora pevne spojene s rychlostou otacania kolies cez odstupnovanu prevodovku, takze sustava uz principu nemoze fungovat optimalne, pretoze jej spravanie je vzdy zavisle od spravania spalovacieho motora.Elektromotor prevodovku nepotrebuje, pretoze jeho krutiaci moment je rovnaky pri akejkolvek hodnote RPM. HSD system to riesi absenciou prevodovky a jej nahradenim trosku nestastatne pomenovanym systemom eCVT, co je zariadenie jednoduchsie ako 4-stupnovy manual.Tu je nazorna ukazka, ako eCVT funguje tak, aby dostala optimum z celeho systemu.https://www.youtube.com/watch... Upozornujem, ze na stole je eCVT v zivotnej velkosti.
Je mi sympatičtější snaha hledat cesty pokroku i blbě než pajcovat, kopírovat, krást jak od II. WW předvádí asijské automobilky
neumí motory normální, natož hybridy.DDD zase nějakej hokus pokus vošmel motor.:-D:-D
to je ale náhoda že to nebyl Tuareg :-D
150 milionů sraček:-D
jsou to lháři, podvodníci, hnus kdo to kupuje
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.