Po vrcholových manažerech a několika připravovaných projektech má kauza Diesegate má další oběť – tentoktát poměrně nečekanou. V návaznosti na skandál s falšováním emisí motorů TDI automobilka Volkswagen oznámila, že se vzdá svého aktuálního sloganu „Das Auto“. Místo něj se pod logem VW bude zobrazovat pouze prostý nápis Volkswagen.
Automobilka používala slogan „Das Auto“ (znamená jednoduše auto, „das“ je určitý člen) od roku 2007. Měl vyjadřovat skutečnost, že Volkswageny jsou pro mnohé zákazníky auta první volby.
Podle agentury Reuters se slogan zdál novému vedení Volkswagenu příliš domýšlivý, zejména ve světle emisní aféry. Nový slogan je součástí reklamní kampaně, o níž jednalo širší vedení společnosti minulý týden. Kampaň by měla Volkswagenu pomoci napravit si pošramocenou reputaci a získat zpět důvěru zákazníků.