Volkswagen usiluje o dominantní pozici na čínském trhu

Šéf koncernu Volkswagen, Bernd Pischetsrieder, usiluje o udržení dominantní pozice na čínském trhu; chce toho dosáhnout výrobou nových modelů. Čína je nejvíce se rozvíjející automobilový trh, proto není divu, že o něj automobilky bojují více, než třeba o trh evropský, kde je již vláda de facto rozdělena. Pischetsrieder to řekl při příležitosti slavnostního otevření nové továrny Volkswagenu v čínském městě Changchun, které leží na severovýchodě státu. Otevření se zúčastnil i německý kancelář Gerhard Schroeder a čínský vicepremier Zen Peiyan.

Stavba továrny přišla Volkswagen a jeho čínského partnera First Automotive Works na 792 milionů eur. Ročně bude vyrábět cca 330 000 aut, což by mělo zdvojnásobit výrobu vozů značky Volkswagen na čínském trhu na 660 tisíc kusů. FAW a VW staví ještě další továrnu v Dalian City na severovýchodním pobřeží. Všechny tyto kroky vedou k posílení pozice značky, která z původních 40 procent ztratila a dnes dosahuje pouze třicetiprocentního podílu.  

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Dacia Duster II dCi 110 4x4: Pouze pro silnici je jí škoda

Dacia Duster II 1.5 dCi 4x4

Příroda vytvořila v polovině ledna opravdu vhodné podmínky pro testování nové generace oblíbeného SUV Dacia Duster. Jezdili jsme s ním v hlubokém bahně i na zasněžených silnicích.

včera | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 30 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků