Volkswagen up! GTI proti Golfu GTI Mk2 z 80. let. Kdo je rychlejší ve sprintu?

11 komentářů

Lord Owl
11. září • 9:53

Ty hmotnosti u "UPu" jsou nějaké velké. To má tak hutný rám a tlusté plechy? Vždycky jsem si myslel že tyhle prdítka jsou z nejslabších (tloušťkově) materiálů.... a má to tak 800 kg... Možná tam zapoměli dětskou sedačku nebo basu piv v zadu...

Tomas
11. září • 9:48

Golf zaspal na startu:-/ Jinak pokud se pamatuji na svuj Golf GTI řady II tak jsem měl výkon 136ps
115ps mělo GT.

jirka
11. září • 8:01

v tom starym golfu zaspal na startu, jinak by ho dal.

Álois
10. září • 21:10

No nevím jak to dopadne když závodí dva VW šroty aby to vůbec dojeli do konce.

Pavel
10. září • 20:25

Zajimalo by me kolik mu zustalo z toho puvodniho vykonu co mel pred 30 lety... Nejprve bych zmeril vykon na brzde a pak se poustel do zavodu, a az pak neco hodnotil....

Kruger
11. září • 5:55

To máte rozhodně pravdu, leč vzhledem k tomu, že bez ztráty výkonu po 30 letech by Golf II nechal ten knedlík za sebou, bylo by to pro objednavatele "testu" (čti koncern VW:-D) poněkud ostudné..:-D:-D:-D

Michal
11. září • 7:29

Ja bych ten test zopakoval za 30 let. Tipuji, ze pak ta mkII ten novy spotrebak porazi uz jen tim, ze se rozjede.

jean
10. září • 18:39

A aj tak by som 100x radšej šiel na okruh tým starým autom, tie staré marhy komunikujú, žijú, aj pri slabšej dynamike sú zábavné.

Martin
11. září • 13:52

Ahoj a kde sa chodíš baviť s tými autami ? Na Slovenských či Českých cestách ?

jouda
10. září • 20:13

Ano, ovšem nejsem si zcela jistý, zda se ta zábavnost týká zmíněného Golfu.

Petr
11. září • 11:30

Znas lepsi auto z te doby?Ano dnes je Golf ledove chladny, ale zato pouzitelny. Focus, Megane, Honda - to neni na kazdodenni jezdeni , Golf je normalni auto.

Doporučujeme

Články odjinud