Ty hmotnosti u "UPu" jsou nějaké velké. To má tak hutný rám a tlusté plechy? Vždycky jsem si myslel že tyhle prdítka jsou z nejslabších (tloušťkově) materiálů.... a má to tak 800 kg... Možná tam zapoměli dětskou sedačku nebo basu piv v zadu...
Golf zaspal na startu:-/ Jinak pokud se pamatuji na svuj Golf GTI řady II tak jsem měl výkon 136ps115ps mělo GT.
v tom starym golfu zaspal na startu, jinak by ho dal.
No nevím jak to dopadne když závodí dva VW šroty aby to vůbec dojeli do konce.
Zajimalo by me kolik mu zustalo z toho puvodniho vykonu co mel pred 30 lety... Nejprve bych zmeril vykon na brzde a pak se poustel do zavodu, a az pak neco hodnotil....
To máte rozhodně pravdu, leč vzhledem k tomu, že bez ztráty výkonu po 30 letech by Golf II nechal ten knedlík za sebou, bylo by to pro objednavatele "testu" (čti koncern VW:-D) poněkud ostudné..:-D:-D:-D
Ja bych ten test zopakoval za 30 let. Tipuji, ze pak ta mkII ten novy spotrebak porazi uz jen tim, ze se rozjede.
A aj tak by som 100x radšej šiel na okruh tým starým autom, tie staré marhy komunikujú, žijú, aj pri slabšej dynamike sú zábavné.
Ahoj a kde sa chodíš baviť s tými autami ? Na Slovenských či Českých cestách ?
Ano, ovšem nejsem si zcela jistý, zda se ta zábavnost týká zmíněného Golfu.
Znas lepsi auto z te doby?Ano dnes je Golf ledove chladny, ale zato pouzitelny. Focus, Megane, Honda - to neni na kazdodenni jezdeni , Golf je normalni auto.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.