Volkswagen up! GTI proti Golfu GTI Mk2 z 80. let. Kdo je rychlejší ve sprintu?

jean  |  10. 09. 2018 18:39

A aj tak by som 100x radšej šiel na okruh tým starým autom, tie staré marhy komunikujú, žijú, aj pri slabšej dynamike sú zábavné.

Odpovědět  |   | 
jouda  |  10. 09. 2018 20:13

Ano, ovšem nejsem si zcela jistý, zda se ta zábavnost týká zmíněného Golfu.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  11. 09. 2018 11:30

Znas lepsi auto z te doby?

Ano dnes je Golf ledove chladny, ale zato pouzitelny. Focus, Megane, Honda - to neni na kazdodenni jezdeni , Golf je normalni auto.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  11. 09. 2018 13:52

Ahoj a kde sa chodíš baviť s tými autami ? Na Slovenských či Českých cestách ?

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  10. 09. 2018 20:25

Zajimalo by me kolik mu zustalo z toho puvodniho vykonu co mel pred 30 lety... Nejprve bych zmeril vykon na brzde a pak se poustel do zavodu, a az pak neco hodnotil....

Odpovědět  |   | 
Kruger  |  11. 09. 2018 05:55

To máte rozhodně pravdu, leč vzhledem k tomu, že bez ztráty výkonu po 30 letech by Golf II nechal ten knedlík za sebou, bylo by to pro objednavatele "testu" (čti koncern VW) poněkud ostudné..

Odpovědět  |   | 
Michal  |  11. 09. 2018 07:29

Ja bych ten test zopakoval za 30 let. Tipuji, ze pak ta mkII ten novy spotrebak porazi uz jen tim, ze se rozjede.

Odpovědět  |   | 
Álois  |  10. 09. 2018 21:10

No nevím jak to dopadne když závodí dva VW šroty aby to vůbec dojeli do konce.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  11. 09. 2018 08:01

v tom starym golfu zaspal na startu, jinak by ho dal.

Odpovědět  |   | 
Tomas  |  11. 09. 2018 09:48

Golf zaspal na startu Jinak pokud se pamatuji na svuj Golf GTI řady II tak jsem měl výkon 136ps
115ps mělo GT.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  11. 09. 2018 09:53

Ty hmotnosti u "UPu" jsou nějaké velké. To má tak hutný rám a tlusté plechy? Vždycky jsem si myslel že tyhle prdítka jsou z nejslabších (tloušťkově) materiálů.... a má to tak 800 kg... Možná tam zapoměli dětskou sedačku nebo basu piv v zadu...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků

Nejčtenější články

Češi už postavili limuzínu ze Škody 105. Podívejte se, na čem teď pracují

Češi už postavili limuzínu ze Škody 105. Po…

Nadšenci z Ústí nad Labem se pustili do dalšího projektu přestavby staré škodovky na limuzínu. Karoserie má být hotová ještě letos.

22.  8.  2018 | | 78 N/A
Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvacítku pro papaláše. Nevyšel...

Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvací…

Měla to být náhrada užrané Volhy 24, ve skutečnosti však byla Škoda Oficiál spíše zoufalá snaha továrny BAZ vyrábět v podmínkách reálného socialismu alespoň nějaký vlastní osobní automobil.

27.  8.  2018 | | 88 N/A
Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vypadá to na revoluci

Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vy…

Již nyní je téměř jisté, že se nástupce Škody Rapid nebude jmenovat Rapid. Ukázat by se měl ještě před koncem letošního roku.

28.  8.  2018 | | 77 N/A
Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šokující záď a nepřevrátí se

Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šo…

Seat dnes večer oficiálně představil své největší SUV Tarraco. Vůz na platformě MQB je po Tiguanu a Kodiaqu třetím do party až sedmimístných mainstreamovým SUV koncernu Volkswagen.

18.  9.  2018 | | 50 N/A
Pravidlo zipu: Kdy nám jej zákon přikazuje a kde není na místě?

Pravidlo zipu: Kdy nám jej zákon přikazuje …

Pravidlo zipu je evergreenem silničních sporů. Nešťastný je fakt, že pokud jej chcete dodržet, zatímco ostatní nikoli, můžete se sami dostat mimo tento systém.

24.  8.  2018 | | 91 N/A