Volkswagen zveřejnil cenu nejmenšího GTI. Motor jako on jiný up! nemá

jvc  |  17. 01. 2018 19:37

Vzhledem k tomu, že za cca 330.00,-Kč je Suzuki Swift 1.0 Booster, tak není tenhle Up poněkud předražená nabídka?.

Odpovědět  |   | 

Dobrý večer,

ještě bych počkal na cenu Swiftu Sport. Na ten jsem hodně zvědavý!

Hezký večer,

Honza

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  17. 01. 2018 20:42

Vzhledem k tomu, že za 400.000,- je Ibiza FR 1.5 TSI 110 kW, tak Up GTI za 370.000,- nedává žádný smysl.

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  17. 01. 2018 21:20

Přesto bych dal přednost VW, celkově úroveň Seatu v ČR je totiž mizerná. Měl jsem v posledním týdnu bohužel tu zkušenost.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  17. 01. 2018 21:23

Nové Polo s přesně tímto motorem v prostřední výbavě 373tis. Up je pro milovníky mini vozů. Jenže na mini vůz vypadá zvenčí moc obyčejně.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  18. 01. 2018 11:43

Ja napriklad mam rad male 3d, kde je miesto pre dvoch vpredu Pridajte dobre jazdne vlastnosti a slusny motor, nic mi nechyba. Samozrejme nie je to rodinny S-Max, ale toto auto sa nim ani byt nesnazi.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  17. 01. 2018 21:54

Chci hračku, která má hnotnost kolem jedné tuny a hlavně chci nový vůz. Fiat 500 abarth nechci, takže mám v merku VW UP GTI a Suzuku Swift sport zc33s a po nastudování všemožných popisů, jízd a videí z testování na 1000% jdu do Suzuki. Když vezmu, co mě sere u UPU GTI, tak to je jeho motor, který má přítelkyně ve Fabii a prostě ten motor nemá charakter ( v sérii tlačí takovej malej sráč 1.6 baru!, pak že sice UP má super brzdy, ale mít na verzi GTI vzadu bubny, jako sorry a to nemluvím o tom, že standardní sedačky akorát nově potáhly se vzorem kostek a boční vedení je tragický? Podvozek pouze snížili o 15mm a to je asi tak vše, co se u podvozku odehrálo. Mám na Upu nalítáno 150tis km, tak myslím vím, o čem mluvím. U Suzuki je motor 1.4 Boosterjet, který jistě dále půjde upravit na zajímavé hodnoty ( viz. japonské fóra), pak nově udělané tlumiče, zavěšení, širší rozvor, lepší řízení, oproti Upu krásný interiér s parádníma sedačkama, vzady kotouče atd. atd. a mimo to dali Suzuki na brzdu a bylo tam cca 155 koníků v základu. Stovku to má za kolem 7s.Prostě když jsem si dělal přepočet Swiftu na české koruny z Japonska, tak cena vycházela cca 350tis, tudíž cenu bych viděl něco mezi 400-420tis v ČR. S Upem zajisté bude sranda, ale Suzuki je pro řidiče jednoznačná volba. Při testu v Japonsku byl závěrečný verdikt takový, že nový swift je ještě hravější, než předchůdce a to už je co říci. Takže po dlouhé čekání, pročítání a studování mám aspoň za mě jasno

Odpovědět  |   | 
Honza  |  17. 01. 2018 21:58

Takže po upravení Swiftu mít hravou raketku, která má kolem 180-200 koní ( může i více, záleží, co člověk che a kolik je ochoten utratit) a hmotnotst pod 1000kg, tak už se nemůžu ani dočkat(!!

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  17. 01. 2018 22:22

Honza: O SSS jsem taky uvažoval, ale já prostě nepřekousnu jeho vzhled. Na 100% to bude zábavná kára za super peníz, ale dívat se každé ráno po otevření garáže na tuhle "zrůdičku" bych nemohl. Takže nejspíš skončím u Pola GTI. Ještě je varianta, že udělám upgrade ze současné Corsy GSi na Corsu OPC, ale cenový rozdíl oproti Polu je tak malý, že to v podstatě taky nedává moc smysl. A navíc přeplňovaný motor o objemu 2.0 v B segmentu je obrovské lákadlo.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  17. 01. 2018 23:18

Taky vzhled není u SSS můj šálek kávy, ale v téhle váhové a rozměrové kategorii, kor když chci nové auto moc variant není Nicméně Polo GTI se jeví velice dobře, akorát mám rád trošku více ostřejší verze, tudíž jako druhou hračku a pevně doufám, že ji potvrdí do výroby, bude Polo R Ještě si počkám, jak dopadne Audi RS1.Nerad bych, aby to byl sterilní, nudnej sráč, co umí jet pouze rychle v přímce a zpětná vazba k řidiči nulová včetně zážitku za volantem. No uvidíme, co nám přinesou testy Co si budeme povídat, objem 2.0 v tomhle segmentu, jak jsi psal, který má veliký potenciál, je velice lákavý, o tom žádná. Já být tebou, počkal bych na to Polo GTI, protože dobré je, že spousty firem nabízí úpravy sportovních verzí Vw, Audi, Seat a dá se lecos na autě vylepšit ať už přes motor, uložení nápravy, samosvoru, silentbloků tak, aby vůz byl použitelný pro normální jěždění a při pile ti vykouzlil ůsměv na tváři Za mě určitě počkej, ať v tom nejsem sám

Odpovědět  |   | 
Toper  |  18. 01. 2018 08:58

Ty máš Corsu GSi?

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  18. 01. 2018 09:23

Toper: Jo, Corsu D GSi 1.6T 110 kW. Původně jsem jel objednat OPC, ale na to GSi jsem dostal takovou cenovou nabídku, že nešlo odolat.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  18. 01. 2018 11:51

Gratulujem, super kara. Skuste si zajazdit Sunny 2.0GTi, to je zabava na osemnastu: budu Vas z toho musiet tahat navijakom pouzitim kotevnej retaze z Titaniku

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  18. 01. 2018 19:03
nathan  |  17. 01. 2018 22:14

Nechápu k čemu je dobrá tato sračka?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  18. 01. 2018 11:35

Napadaju ma viacere dovody: a/ udaj 0-100 je na kategoriu malych aut vyborny. A co este tak jazda s rozbehnutym autom. V pamati mam moju feldu 1.6, ktora natocila 63kW+ a ten prebytok vykonu na male auto bol velmi prijemny. Az do prvej zakruty samozrejme, ale o tom este pojednam. b/ uz samotne pablbe citygo 55kW na okreske s lepsim vodicom vie byt rychle. Skuste to. Na rovinke a v stupani tym Vasim sofistikovanym srackometovym umenim pritlacit pedal az do asfaltu ujdete, ale po par zakrutach umenim skusenejsieho vodica a hlavne vybornych jazdnych vlastnosti ho mate znova za sebou. Na okreske ho budete len a len trapne zdrzovat. c/ pouzitelnost v meste. Denne vidim rozmerne auta, ktore su obsadene - vodicom. Toto auto zaparkujete kde len chcete. Takisto je vyborny vyhlad a odhad (krabica) rozmerov karoserie, vojdete sa kam len chcete a zmena jazdnych pruhov a manevrovatelost je vynikajuca. d/ vezmite kocku (cicusku) na chatu, vymotate sa mimo mesta a mate rychle auto, schopne v klude a s rezervou prekonavat dlhe cesty. Mam vyskusane CityGo 3dv na takmer 500km trasu a vysledok? Normalna prijemna jazda. S tymto motorom to uz bude priam zabava, odkaz na bod 'a'. Felda 1.6 stala dakedy nejakych 310.000 Sk, holoauto. Ak si pridam to, co toto auto ponuka, podla mna je to dobre. Rodinne auto pre dva bicykle, psa a kocik to nie je, ale ma to smrnc, je rychle a urcite dobre pojazdi, strcite sa s tym vsade. No a navyse pojazdite usporne. Zbavte sa toho konzumneho pohladu. Mam vela: pretoze musim mat vela a vsetkeho aj ked to nepotrebujem? Naco?

Odpovědět  |   | 
július7  |  19. 01. 2018 17:16

Mňa nenapadá, žiadna výhoda. Kto chce využiť vlastnosti tohto auta, tak mu stačí 66kW verzia, ktorá do stovku do 10s a má slušnú dynamiku. Nemá zmysel preplácať cenu GT poriadne predraženú a ešte trojdverák, ktorý je dosť nepraktický.

Odpovědět  |   | 
komik  |  18. 01. 2018 23:50

Na VW je cena OK... rychlá městská kabelka pro holky do města, který chtějí mít pocit že to hezky táhne odspodu. Pro ty co se chtějí při jízdě smát jak malí kluci jsou prostě jiný káry a za pár desítek tisíc navrch se dnes dá vybrat :).

Prostě VW využil samolepku "GTI" pro podporu prodeje rychlejšího prcka. Nebo věří někdo že UP G-rand T-urismo I-njection bude opravdu "velký cestovatel"?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 01. 2018 11:39

Holky po městech honí dvoutunová SUVka, ne miniauta.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  19. 01. 2018 18:40

...a dodavam ze hlavne cez prechody pre chodcov, hlava-nehlava.

Odpovědět  |   | 
mikes  |  20. 01. 2018 08:44

Tak tam neni jen pocit zento tahne odspodu ale tam to opravdu tahne odspodu. A ty slecny budou vychechtane az az kdyz uvidi vzadu v zrcatku ty chlapce co zurive kvedlaji klackem a nestihaji

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

včera | Jiří Baborský | 8 příspěvků
S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 30 příspěvků
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

Dacia Duster 1.0 TCe LPG

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | Jan Mička | 107 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Škoda Favorit. Překonal ji snad ve všem

Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Ško…

Narazit dnes na zachovalou „nula sedmičku“ není tak úplně snadné. Nám se to podařilo a kdybychom se měli v časech jeho největší slávy rozhodovat mezi ním a stejně drahou Škodou Favorit, měli bychom jasno.

7.  6.  2020 | | 85 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A