Volkswagen Up! beats je tady. Kolik stojí stylovka s pořádným zvukem?

Nejmenší model Volkswagenu nedávno prošel faceliftem a dokonce dostal exkluzivní verzi s ozvučením od BeatsAudio. O mnoho dráž však nevychází.

Volkswagen už o příchodu modelu Up! s audiem od BeatsAudio informoval už před letošním autosalonem v Ženevě, na vstup vozu na český trh jsme však čekali až do teď. Běžné verze po faceliftu již mají svůj ceník více než dva měsíce, přičemž nelze říci, že by byly ceny nějak přehnaně vysoké. Nejzákladnější varianta take up! vychází na necelých 220.000 Kč, má čtyři airbagy, dálkově ovládané centrální zamykání a elektricky ovládaná přední okna, o úplné holátko tedy nejde.

Omlazený Volkswagen up! jde do prodeje, má nový motor 1.0 TSI

Omlazený Volkswagen up! jde do prodeje, má nový motor 1.0 TSI

To Up! beats je ale někde docela jinde. Sériová výbava vychází z linie move up!, která už sama o sobě s motorem 1.0 MPI o výkonu 44 kW začíná na ceně 240.900 Kč, pokud ale vezmeme v potaz, že v rámci speciální edice dostanete aparaturu o výkonu 300 W s osmikanálovým zesilovačem, digitálním signálovým procesorem DSP a sedmi prémiovými reproduktory, není 265.900 Kč zase tak přehnaná cena.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagenu Up! beats jsou vlastní zatmavená zadní okna, litá 15" kola a barevně odlišená zrcátka. Je to fešák, nemyslíte?

K tomu všemu dostanete také systém pro integraci chytrého telefonu maps+more dock, kdy chytrý telefon plní funkci infotainmentu. Kola jsou litá patnáctipalcová, zadní okna zatmavená a kryty vnějších zpetných zrcátek zase barevně odlišené. Jak říkáme – jde to.

Volkswagen veze do Ženevy upravený up! a koncept malého SUV

Volkswagen veze do Ženevy upravený up! a koncept malého SUV

Vedle základního atmosférického motoru je Volkswagen Up! beats dostupný také se silnější verzí o výkonu 55 kW (stojí 279.900 Kč) a přeplňovaným tříválcem 1.0 TSI (66 kW) za 298.900 Kč. Oba atmosférické motory lze vedle standardně dodávané manuální převodovky párovat také s „robotem“ Shiftmatic, za který se připlácí 29.000 Kč.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

23.  11.  2017 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků