Volkswagen Up! beats je tady. Kolik stojí stylovka s pořádným zvukem?

Nejmenší model Volkswagenu nedávno prošel faceliftem a dokonce dostal exkluzivní verzi s ozvučením od BeatsAudio. O mnoho dráž však nevychází.

Volkswagen už o příchodu modelu Up! s audiem od BeatsAudio informoval už před letošním autosalonem v Ženevě, na vstup vozu na český trh jsme však čekali až do teď. Běžné verze po faceliftu již mají svůj ceník více než dva měsíce, přičemž nelze říci, že by byly ceny nějak přehnaně vysoké. Nejzákladnější varianta take up! vychází na necelých 220.000 Kč, má čtyři airbagy, dálkově ovládané centrální zamykání a elektricky ovládaná přední okna, o úplné holátko tedy nejde.

Omlazený Volkswagen up! jde do prodeje, má nový motor 1.0 TSI

Omlazený Volkswagen up! jde do prodeje, má nový motor 1.0 TSI

To Up! beats je ale někde docela jinde. Sériová výbava vychází z linie move up!, která už sama o sobě s motorem 1.0 MPI o výkonu 44 kW začíná na ceně 240.900 Kč, pokud ale vezmeme v potaz, že v rámci speciální edice dostanete aparaturu o výkonu 300 W s osmikanálovým zesilovačem, digitálním signálovým procesorem DSP a sedmi prémiovými reproduktory, není 265.900 Kč zase tak přehnaná cena.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagenu Up! beats jsou vlastní zatmavená zadní okna, litá 15" kola a barevně odlišená zrcátka. Je to fešák, nemyslíte?

K tomu všemu dostanete také systém pro integraci chytrého telefonu maps+more dock, kdy chytrý telefon plní funkci infotainmentu. Kola jsou litá patnáctipalcová, zadní okna zatmavená a kryty vnějších zpetných zrcátek zase barevně odlišené. Jak říkáme – jde to.

Volkswagen veze do Ženevy upravený up! a koncept malého SUV

Volkswagen veze do Ženevy upravený up! a koncept malého SUV

Vedle základního atmosférického motoru je Volkswagen Up! beats dostupný také se silnější verzí o výkonu 55 kW (stojí 279.900 Kč) a přeplňovaným tříválcem 1.0 TSI (66 kW) za 298.900 Kč. Oba atmosférické motory lze vedle standardně dodávané manuální převodovky párovat také s „robotem“ Shiftmatic, za který se připlácí 29.000 Kč.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků