Volkswagen Up! beats je tady. Kolik stojí stylovka s pořádným zvukem?

Nejmenší model Volkswagenu nedávno prošel faceliftem a dokonce dostal exkluzivní verzi s ozvučením od BeatsAudio. O mnoho dráž však nevychází.

Volkswagen už o příchodu modelu Up! s audiem od BeatsAudio informoval už před letošním autosalonem v Ženevě, na vstup vozu na český trh jsme však čekali až do teď. Běžné verze po faceliftu již mají svůj ceník více než dva měsíce, přičemž nelze říci, že by byly ceny nějak přehnaně vysoké. Nejzákladnější varianta take up! vychází na necelých 220.000 Kč, má čtyři airbagy, dálkově ovládané centrální zamykání a elektricky ovládaná přední okna, o úplné holátko tedy nejde.

Omlazený Volkswagen up! jde do prodeje, má nový motor 1.0 TSI

Omlazený Volkswagen up! jde do prodeje, má nový motor 1.0 TSI

To Up! beats je ale někde docela jinde. Sériová výbava vychází z linie move up!, která už sama o sobě s motorem 1.0 MPI o výkonu 44 kW začíná na ceně 240.900 Kč, pokud ale vezmeme v potaz, že v rámci speciální edice dostanete aparaturu o výkonu 300 W s osmikanálovým zesilovačem, digitálním signálovým procesorem DSP a sedmi prémiovými reproduktory, není 265.900 Kč zase tak přehnaná cena.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagenu Up! beats jsou vlastní zatmavená zadní okna, litá 15" kola a barevně odlišená zrcátka. Je to fešák, nemyslíte?

K tomu všemu dostanete také systém pro integraci chytrého telefonu maps+more dock, kdy chytrý telefon plní funkci infotainmentu. Kola jsou litá patnáctipalcová, zadní okna zatmavená a kryty vnějších zpetných zrcátek zase barevně odlišené. Jak říkáme – jde to.

Volkswagen veze do Ženevy upravený up! a koncept malého SUV

Volkswagen veze do Ženevy upravený up! a koncept malého SUV

Vedle základního atmosférického motoru je Volkswagen Up! beats dostupný také se silnější verzí o výkonu 55 kW (stojí 279.900 Kč) a přeplňovaným tříválcem 1.0 TSI (66 kW) za 298.900 Kč. Oba atmosférické motory lze vedle standardně dodávané manuální převodovky párovat také s „robotem“ Shiftmatic, za který se připlácí 29.000 Kč.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 737 km
Cena: 102 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 314 km
Cena: 56 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků