Volkswagen ukazuje nový motor 2.0 TDI. Má výkon 272 koní!

18 komentářů

Noname
12. listopadu • 17:58

Houby, VW zjistil po 40 letech že je nějaké proměnné časování ventilů?
A ano, smradlavá konkurence to má od roku 2009:-D

Antiautomat
11. listopadu • 17:49

Otazka v prvom rade je, z coho je postaveny tento a z coho bude postaveny seriovy motor.

Zelí
11. listopadu • 9:34

Už aby to dali do série a japonci si to mohli koupit domů jako mustr k pajcování.

Robert
11. listopadu • 13:00

Tak v USA si auto pod 200 kW snad ani nikdo nekupuje a VW tam zrovna nevládne,navíc ti Japonci to mají na rozdíl od evropských šuntů spolehlivé.

jehoVista
11. listopadu • 14:39

Nevim k cemu by nekomu bylo 200kW v normalni kare. To se hodi tak do tech jejich dvoutunovejch pickupu, ale pochybuju ze to je standard i u normalnich vozitek.

jehoVista
11. listopadu • 17:37

Diky vam vsem. Po tech minusech se mi rozsvitilo a uz je mi uplne jasne, k cemu je v normalnim aute 200kW(270 koni). :-D
P.S. V USA je vetsinou rychlostni limit nizsi nez u nas.

Antiautomat
12. listopadu • 10:13

...vec je predsa jasna. Kazdy taky minuskar predsa vie, ze na jedno normalne priemerne osobne auto u nas pripada 10 takych osobnych aut s vykonom 200kW. A kedze oni ten vykon /na rozdiel od teba/ denno denne, hlavne v mestskej kolone a plnej dialnici naplno bezo zbytku vyuziju, mas od nich tie minsy :-D:-D:-D:-D PS: moje auto ma nieco cez polovicu z tych, podla nich, uplne nevyhnutnych 200 kW a na plny vykon sa dostanem parkrat do roka /vacsinou zamerne ked to chcem len prevetrat/, cize podla tych kopec minuskovych znalcov takisto urcite robim nieco zle. Skratka zmier sa s tym, ze to proste NEVIEME :-D:-D

salvo
11. listopadu • 22:43

Mam 125kW, 2.0TDI (superb) a musim povedat, ze je to super a plne dostatocny vykon. 200kW si neviem predstavit, celkom by mi stacilo okolo 150kW ale pri spotrebe 5L, preco nie :)Som za, urcite by som do toho siel, hlavne kvoli roznym tym vodicom, ktory idu 80tkou, proste si ich krasne vychutnat, pretoze ma rozculuju...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
homer
12. listopadu • 0:35

já už porazil každou zvěř která v přírodě žije tak za tmy víc nepojedu a vy piloti pozdravujte na onom světě

jehovista
11. listopadu • 23:04

Ja mam taky 125 kW a nevim k cemu by mi bylo 200. Kdyz nekoho predjizdim na okresce, tak tam mam 140 ani nevim jak.

salvo
11. listopadu • 23:25

Suhlasim s vami, 125kW je plne dostatocne...na 4.stupni je to nadherna akceleracia, podobne nieco by som uvital aj na 5.stupni.

dave_007
12. listopadu • 10:42

Komu skutecne staci 125 kW, asi opravdu nemuze pochopit k cemu by mu mohlo byt 200 kW. Na druhou stranu, v pripade VW TDI to bude asi jen ke spolehlivejsimu a rychlejsimu ojizdeni pneumatik.

Vana666
12. listopadu • 10:46

Na to aby byl člověk v reálném provozu s přehledem nejrychlejší není potřeba využívat ani těch 125 kW

Míra
11. listopadu • 14:27

A proto Mazda dává do 3kové řady Francouzské motory HDI 1,6, aby spolehlivost vzala za své.
Takže si koupíte Japonské auto, protože něvěříte Evropským dieselům a ejhle on je v tom "povedený" Francouzský HDI motor.Že jste si raději nekoupili Golfa TDi, že?
Japonec až na konec!!!

dave_007
11. listopadu • 15:55

Jasne. To jsme vsichni celi zhavi modlit se k lidovemu chrochtakovi z Vlkohradu.

dave_007
11. listopadu • 9:56

... a Cesi mohli striknout do kalhot blahem. B-]

Jiří
11. listopadu • 10:30

A spolehlivost?Spotřeba?272k už je moc,180k klidně stačí

Bimbo
11. listopadu • 11:02

Spotreba? jako kazde TDI do 5-ti, kiloosmdesat, kopec nekopec v osmi lidech :-D

Doporučujeme

Články odjinud