Houby, VW zjistil po 40 letech že je nějaké proměnné časování ventilů?A ano, smradlavá konkurence to má od roku 2009:-D
Otazka v prvom rade je, z coho je postaveny tento a z coho bude postaveny seriovy motor.
Už aby to dali do série a japonci si to mohli koupit domů jako mustr k pajcování.
Tak v USA si auto pod 200 kW snad ani nikdo nekupuje a VW tam zrovna nevládne,navíc ti Japonci to mají na rozdíl od evropských šuntů spolehlivé.
Nevim k cemu by nekomu bylo 200kW v normalni kare. To se hodi tak do tech jejich dvoutunovejch pickupu, ale pochybuju ze to je standard i u normalnich vozitek.
Diky vam vsem. Po tech minusech se mi rozsvitilo a uz je mi uplne jasne, k cemu je v normalnim aute 200kW(270 koni). :-DP.S. V USA je vetsinou rychlostni limit nizsi nez u nas.
...vec je predsa jasna. Kazdy taky minuskar predsa vie, ze na jedno normalne priemerne osobne auto u nas pripada 10 takych osobnych aut s vykonom 200kW. A kedze oni ten vykon /na rozdiel od teba/ denno denne, hlavne v mestskej kolone a plnej dialnici naplno bezo zbytku vyuziju, mas od nich tie minsy :-D:-D:-D:-D PS: moje auto ma nieco cez polovicu z tych, podla nich, uplne nevyhnutnych 200 kW a na plny vykon sa dostanem parkrat do roka /vacsinou zamerne ked to chcem len prevetrat/, cize podla tych kopec minuskovych znalcov takisto urcite robim nieco zle. Skratka zmier sa s tym, ze to proste NEVIEME :-D:-D
Mam 125kW, 2.0TDI (superb) a musim povedat, ze je to super a plne dostatocny vykon. 200kW si neviem predstavit, celkom by mi stacilo okolo 150kW ale pri spotrebe 5L, preco nie :)Som za, urcite by som do toho siel, hlavne kvoli roznym tym vodicom, ktory idu 80tkou, proste si ich krasne vychutnat, pretoze ma rozculuju...
já už porazil každou zvěř která v přírodě žije tak za tmy víc nepojedu a vy piloti pozdravujte na onom světě
Ja mam taky 125 kW a nevim k cemu by mi bylo 200. Kdyz nekoho predjizdim na okresce, tak tam mam 140 ani nevim jak.
Suhlasim s vami, 125kW je plne dostatocne...na 4.stupni je to nadherna akceleracia, podobne nieco by som uvital aj na 5.stupni.
Komu skutecne staci 125 kW, asi opravdu nemuze pochopit k cemu by mu mohlo byt 200 kW. Na druhou stranu, v pripade VW TDI to bude asi jen ke spolehlivejsimu a rychlejsimu ojizdeni pneumatik.
Na to aby byl člověk v reálném provozu s přehledem nejrychlejší není potřeba využívat ani těch 125 kW
A proto Mazda dává do 3kové řady Francouzské motory HDI 1,6, aby spolehlivost vzala za své.Takže si koupíte Japonské auto, protože něvěříte Evropským dieselům a ejhle on je v tom "povedený" Francouzský HDI motor.Že jste si raději nekoupili Golfa TDi, že?Japonec až na konec!!!
Jasne. To jsme vsichni celi zhavi modlit se k lidovemu chrochtakovi z Vlkohradu.
... a Cesi mohli striknout do kalhot blahem. B-]
A spolehlivost?Spotřeba?272k už je moc,180k klidně stačí
Spotreba? jako kazde TDI do 5-ti, kiloosmdesat, kopec nekopec v osmi lidech :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.